Wellus!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond de vragen ook niet supermoeilijk ofzo.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond de vragen ook niet supermoeilijk ofzo.
Wat goed!Je zou ook eens moeten meedoen
.
Ehm, we hebben het over 2 voor 12, niet over de quizvragen uit dat dertigersprogramma.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus!
En dat XM ze wist is heul knap!
hahaha! hoe dat zo??quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:23 schreef mspoez het volgende:
Oh Kwak jouw stem klopt helemaal met je hoofd!
Weet ik. Maar het klonk zo onaardigquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ehm, we hebben het over 2 voor 12, niet over de quizvragen uit dat dertigersprogramma.
Hoorde jij ook de vreugde over de cheque er doorheen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:27 schreef mspoez het volgende:
Je klinkt netjes, je hoort dat de woorden niet je verstand te boven gaan en ergens verborgen hoor je een feestend corpsmeisje
Ik ben hier niet op Fok! om aardig te zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het klonk zo onaardigMaar ik zag dat je het al veranderde
Toch zeker wel tegen jequote:Op donderdag 26 maart 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben hier niet op Fok! om aardig te zijn.
Ja! Dat scheelt weer! Schrok me al doodquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:30 schreef kwakveense het volgende:
hihi. oh xcuz me, had je nog meegekregen dat tartaar op de calorieënteller geen vlees is, maar witte saus? (sauce tartare) en dat het vlees idd. rond de 140 kcal per 100 gram onbereid is?
Vik haat mequote:Op donderdag 26 maart 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch zeker wel tegen jemede-Slankies
Hm?
Dat was hier in huis dus precies andersomquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Dikkie Dik is ook een dertiger!
Vrouwen van 30 gaan vaker vreemd dan mannen van 30.
Maar mannen van 30 wonen vaker nog thuis dan vrouwen van 30.
Interesaaaaaaaaaaaaaaannnnnt!
Hij schijnt nogal eens naast de pot te piesen.quote:
Niet echt boeiend. Ik heb niet eens notesquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Mensen met een pimp-abo... je kunt nu je usernotes inzien. Onbeperkt geloof ik zelfs!
http://www.fok.nl/shop/notes.php
En dan naar beneden scrollen
Ik heb er 4!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet echt boeiend. Ik heb niet eens notes
Dat geeft een hoop rommelquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij schijnt nogal eens naast de pot te piesen.
Neeh ik ook niet. M'n vriend wel denk ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef mspoez het volgende:
Schoonmaakazijn!
Ik vind hem ook wel lekker hoor. Zou hem mijn bed niet uitschoppen.
Dat heb ik nou met Brad Pitt, Johnny Depp, etc.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind die Ruben nou echt hélemaal niets aan!
Brad Pitt vind ik ook niets, maar Johnny Depp is al een stuk interessanterquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Brad Pitt, Johnny Depp, etc.
Ieh. Sterkte met de knie, hoop dat het meevalt!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yess, ik ga ook afsluut'n. Morgen om 08:10 bij de huisarts zijn. Stomme knie
Trusten allemaal en beterschap voor de ziekenboeg
Ik vind Depp erg goed juistquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Brad Pitt vind ik ook niets, maar Johnny Depp is al een stuk interessanter
Slaap lekker Kwak en ik hoop dat het meevalt morgen als je wakker wordt!
daar heb ik dan ook nooit gewoondquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:13 schreef neen het volgende:
Die stem van Kwak, daar is niets Fries meer aan
Viel ie tegen ja?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:36 schreef Miss_S het volgende:
Nou Confessions of a Shopaholic was niet geweldig maar wel een lekker ijsje bij de australian op
Finsquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Viel ie tegen ja?
Het leek me wel een grappige film! Vooral dat stukje over dat ze heeft gelogen over dat ze Fins/Zweeds/Deens kan spreken, daar zag ik een voorstukje van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |