Het is voor mij lang geleden dat ik die film heb gezien, dus ik weet het even niet meer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die was het!
Ze vroeg zich af of ze die met de mister samen kon kijken en dat kon dus prima
quote:
Een date met mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is voor mij lang geleden dat ik die film heb gezien, dus ik weet het even niet meer.
Maar goeie gok dus, wat win ik nu?!![]()
Brilletje met rood en groen glaasje opzetten en dan vragen aan welke kant het gat zit in het rondje?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Volgensmij is mijn kat slechtziend trouwensZou je dat kunnen testen op de één of andere manier?
Oké, tolk jij?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Brilletje met rood en groen glaasje opzetten en dan vragen aan welke kant het gat zit in het rondje?
Ik denk niet dat een slechtziende poes iets heeft aan mijn kennis van de gebarentaalquote:
Nee, maar blijkbaar ga jij er van uit dat ik kan snappen wat mijn kat zegtquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een slechtziende poes iets heeft aan mijn kennis van de gebarentaal.
Nu niet nòg minder kcals gaan eten hè! Een beetje schommelen is heel normaal, en ik vind jouw hoeveelheden om een dag door te komen, al sport je niet, er altijd uitzien als behoorlijk weinig. Het kan ook best zijn dat je lichaam nu al in de spaarstand is gaan staan van die amper 1000 kcals per dag, bedenk ik me.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, ik was vanochtend 300 gr zwaarder. Maandag voor het laatst gewogen.
O, wat een mooie! Wij wilden tijdens de film direct gaan emigreren naar zo'n dorpje, wordt alleen een beetje lastig met werkquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Kijk Lau, een paar van de echte dames!![]()
[ afbeelding ]
die Gene? toch? die werd gered door z'n drankflesjequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, wat een mooie! Wij wilden tijdens de film direct gaan emigreren naar zo'n dorpje, wordt alleen een beetje lastig met werkMaar misschien een idee als we de 70 naderen!
De meneer die de fotograaf speelde was ook trouwens een favoriet van ons, speelt de foute 70's rechercheur in Life on Mars!
Ik ga de film rustig volgende week nog een keer kijken, heerlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, wat een mooie! Wij wilden tijdens de film direct gaan emigreren naar zo'n dorpje, wordt alleen een beetje lastig met werkMaar misschien een idee als we de 70 naderen!
De meneer die de fotograaf speelde was ook trouwens een favoriet van ons, speelt de foute 70's rechercheur in Life on Mars!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:48 schreef ColdFeet het volgende:
Woei, dat was me het rondje welIk moest een heul eind omlopen omdat overal barricades stonden. Echt van die grote prikkeldraadversperringen met ME met helmen en stokken erbij
En ik kwam links tegen (blijkbaar zitten die aan deze kant van de stad, ik hoor ze schreeuwen), maar ik kon er gewoon langs
Klote looptempo trouwens: 9,6
Bah!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:48 schreef ColdFeet het volgende:
Woei, dat was me het rondje welIk moest een heul eind omlopen omdat overal barricades stonden. Echt van die grote prikkeldraadversperringen met ME met helmen en stokken erbij
En ik kwam links tegen (blijkbaar zitten die aan deze kant van de stad, ik hoor ze schreeuwen), maar ik kon er gewoon langs
Klote looptempo trouwens: 9,6
Nou, dat viel dus wel meequote:
xcuz me pas op!! tartaar op de valtaf site en wel meer calorieëntellers is de belgische variant: sauce tartare!! een witte, calorierijke saus!! das idd. 430 kcal per 100 gramquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, ik vind iets heel raar op de calorieenteller: 100 gram tartaar onbereid: 139 en als ik alleen 'tartaar' selecteer, dan is het ineens 430 kcal voor 100 gramDat lijkt me toch wel heel erg stug.
Vandaar dat ik denk dat het wel meer is... Denk dus ook niet dat ik nog wat extra's neem.
calendar girls?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik heb ervan genoten met de mister! Hij was eigenlijk veel en veel beter dan ik me altijd voorstelde, ik dacht gewoon zo'n standaard chickflickMaar het was met ongelofelijk goede humor, en Helen Mirren
Ik wist ook helemaal niet dat het eigenlijk in het echt gebeurd was, heel tof!
Leuk voor de meelezers dit! Rara over welke film gaat het![]()
Goeie editquote:
ik vond m wel leuk, maar de 18e eeuw historici om me heen vonden het vreselijk... ik vond keira knightley t enige minpunt aan de filmquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen naar The Duchess trouwens. Ben benieuwd, maar verwacht er weinig van...
Brr ik moet 't niet hebben van die demonstraties, 't is al gauw een beetje grimmig sfeertjequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, dat viel dus wel mee
Maar het is wel gek, zo'n sfeertje in de stad. Er was zowat niemand op straat, terwijl het normaalgesproken om die tijd druk&gezellig is.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vond m wel leuk, maar de 18e eeuw historici om me heen vonden het vreselijk... ik vond keira knightley t enige minpunt aan de filmmet dr rare gebit...
Degene met wie ik ga wilde ernaartoe, want ze houdt van kostuumdrama's en 'Keira Knightley' is een lekker ding'. Nou dat laatste waag ik dus te betwijfelenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vond m wel leuk, maar de 18e eeuw historici om me heen vonden het vreselijk... ik vond keira knightley t enige minpunt aan de filmmet dr rare gebit...
Tja, ik vind best vaak dat ze mensen casten in films die er helemaal niet 'historisch' uitzien. Scarlet Johansson - of hoe schrijf je dat- is ook altijd zo belachelijk misplaatst in films die niet uit het hier en nu zijn. Andere acteurs hebben juist weer hoofden die echt in het verleden horen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Ik kijk er niet naar. Ik vind dat soort quiz-achtige programma's met BNN'ers werkelijk tenenkrommend.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Kijken jullie ook naar die Dertigersshow op Ned. 3
Ze draaien nu muziek die je hoorde toen je eindexamen deed!
Milli Vanilli en New Kids on The Block enzo
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit naar 2 voor 12 te kijken, maar dat klinkt wel tof!
Ik ben 29. Hij 21, niet m'n type én ik ben bezetquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Is die broer niks voor jou?. Of ben je al voorzien
.
Maar vérder vind je hem wel leuk?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben 29. Hij 21, niet m'n type én ik ben bezet
Je weet niet eens over wie het gaat, muts. Zap eens naar ned 2, die brilloze is hetquote:
Niet echtquote:
Ik vond de vragen ook niet supermoeilijk ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet echt
Ik wist gewoon 5 van de 12 vragen van dit laatste duo![]()
Ik zie twee nerds met een brilquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet niet eens over wie het gaat, muts. Zap eens naar ned 2, die brilloze is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |