Kan je je niet vanavond nog even melden?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga wel. Ze gaan vast pas later op de avond mot schoppen. En er is veel politie.
Als ik me morgen rond lunchtijd nog niet heb gemeld, ben ik waarschijnlijk in elkaar geslagen. Door extreem-rechts, of extreem-links
Doe voorzichtig! Neem anders een telefoon mee, ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, het lijkt nu net of ik alle adviezen negeer. Is niet zoMaar ik zit me al de halve dag te verheugen op mijn rondje rennen, verdikkeme. Pleur toch op met die demonstraties
Ik loop wel zover mogelijk van het centrum af, OK?
Ik versta niet wat je zegt!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:25 schreef mspoez het volgende:
Ik klink hees: http://kiwi6.com/file?id=2vag45du
(never mind de rare zin trouwens haha)
Ik ben dan wel niet Muis, maar: OMG, ik schrok me dood!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Lau!
Heb je de film al gekeken? Heb ik hem wel goed gebrand?
Ik heb pas drie liedjes van je CD's gehoord, schiet lekker op he!Maar het gaat goed komen, volgende week is Heer G weer een paar dagen weg en dan ga ik lekker luisteren wat IK wil
Muis!!! Zie het GA USA topic! Die previews!![]()
![]()
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafelquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Lau!
Ik heb pas drie liedjes van je CD's gehoord, schiet lekker op he!Maar het gaat goed komen, volgende week is Heer G weer een paar dagen weg en dan ga ik lekker luisteren wat IK wil
![]()
Ja, ik heb ervan genoten met de mister! Hij was eigenlijk veel en veel beter dan ik me altijd voorstelde, ik dacht gewoon zo'n standaard chickflickquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Lau!
![]()
Dat vraag ik me nu dus echt af ja, al voordat jij dit schreefquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:22 schreef Laureline het volgende:
Leuk voor de meelezers dit! Rara over welke film gaat het![]()
Mja, ik vind iets heel raar op de calorieenteller: 100 gram tartaar onbereid: 139 en als ik alleen 'tartaar' selecteer, dan is het ineens 430 kcal voor 100 gramquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
Als het maar 700 kcal zijn dan zou ik nu direct nog een bak kwark met cruesli nemen en vanavond nog wat lekkere nootjes ofzo.
Calendar Girls?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik heb ervan genoten met de mister! Hij was eigenlijk veel en veel beter dan ik me altijd voorstelde, ik dacht gewoon zo'n standaard chickflickMaar het was met ongelofelijk goede humor, en Helen Mirren
Ik wist ook helemaal niet dat het eigenlijk in het echt gebeurd was, heel tof!
Geweldig is ie he?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik heb ervan genoten met de mister! Hij was eigenlijk veel en veel beter dan ik me altijd voorstelde, ik dacht gewoon zo'n standaard chickflickMaar het was met ongelofelijk goede humor, en Helen Mirren
The Queen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja die was het!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Calendar Girls?![]()
Zal wel niet, want ik kan de link met de mister niet leggen
Ja dat zie je zo al aan de omschrijving, dat het niet the queen isquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
The Queen?
Dat is de enige film die ik ken met Helen Mirren en die toevallig ook echt gebeurd is.
Maar daar zit dan weer geen humor in.
Ik gebruik de calorieëntellen voor simpelkes: caloriechecker.nl, en heb toevallig net vandaag een ons tartaar bereid ingevuld (ook de enige mogelijkheid), dat was 189 kcal!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, ik vind iets heel raar op de calorieenteller: 100 gram tartaar onbereid: 139 en als ik alleen 'tartaar' selecteer, dan is het ineens 430 kcal voor 100 gramDat lijkt me toch wel heel erg stug.
Vandaar dat ik denk dat het wel meer is... Denk dus ook niet dat ik nog wat extra's neem.
Houd je mond, bijdehandje!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja dat zie je zo al aan de omschrijving, dat het niet the queen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |