Jaa!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom maar; ik heb de droogmolen opgezet. Kunnen we het even gezellig met z'n allen doen
[ afbeelding ]
Ik doe alles, behalve de sokken. Ik háát sokken op de waslijn hangenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef cyclechick het volgende:
Fijn dankjewel! Ik doe de handdoeken wel,. iemand nog de sportkleding , wat shirts en nog ondergoed dan is het zo klaar
Ik ook.. Ik haat kleine dingen ophangen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe alles, behalve de sokken. Ik háát sokken op de waslijn hangen
Nix: Kaas? Gewoon: Kaas!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef cyclechick het volgende:
Ik ook.. Ik haat kleine dingen ophangen.
Kaas?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:28 schreef cyclechick het volgende:
Ohja, je hebt geljik:
KAAS! Hierkomen, je moet mijn sokken ophangen!
Hm, slaap lekker dan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:34 schreef cyclechick het volgende:
Niet lang meer, ik ga nu naar bed
Welterusten!
Ja, jij ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, jullie zijn nog wakker.
Ja omdat ik aan het leren benquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:07 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben je niet vergeten hoor! heb ook weinig gemerkt avn een computerverbod? Is dat omdat je aan het leren bent?
En Elisa: Jaja, ik ben scherp vandaag, ik merk het alweer![]()
Ik heb tentamenweken! 7 tentamensquote:
Dinsdag wordt het prachtig weer!quote:Vooruitzichten voor de komende dagen:
Zondag nog enkele buien en vrij veel wind. In de nieuwe week is het rustiger, schijnt de zon geregeld en loopt de temperatuur op naar 12 tot 14 graden.
Dat vraag ik altijd aan van die zeikerds die het wagen mij te storen als ik zit te bellen in de stiltecoupé van de trein!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh jaah, dan vraag ik altijd of ze toevallig van de burgerwacht zijn.
Nou ik vind het niet meer dan terecht dat ze dat doen, want het is tenslotte een stiltecoupéquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat vraag ik altijd aan van die zeikerds die het wagen mij te storen als ik zit te bellen in de stiltecoupé van de trein!
Dat is waar, maar als ik een kaartje koop dan verbind ik me niet om mijn mond te houden in zo'n stiltecoupé. En een ander kan dat niet bij me afdwingen. Bovendien ga ik niet demonstratief keihard zitten bellen ofzo, de keer dat het gebeurde werd ik gebeld en praatte ik zacht en hield ik het gesprek kort. Dan vind ik het zó overdreven dat zo'n jankerd naast me gaat staan en me met zo'n vergenoegde kop mij op luide toon vermanend toe te spreken: 'dit is een stiltecoupé, hoor'.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet meer dan terecht dat ze dat doen, want het is tenslotte een stiltecoupé.
Ja belachelijk, ik neem altijd mn ghettoblaster mee in de stiltecoupéquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ik een kaartje koop dan verbind ik me niet om mijn mond te houden in zo'n stiltecoupé. En een ander kan dat niet bij me afdwingen. Bovendien ga ik niet demonstratief keihard zitten bellen ofzo, de keer dat het gebeurde werd ik gebeld en praatte ik zacht en hield ik het gesprek kort. Dan vind ik het zó overdreven dat zo'n jankerd naast me gaat staan en me met zo'n vergenoegde kop mij op luide toon vermanend toe te spreken: 'dit is een stiltecoupé, hoor'.
Begrijpend lezen valt niet altijd mee...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja belachelijk, ik neem altijd mn ghettoblaster mee in de stiltecoupéje betaalt er toch voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |