sommige bejaarden hebben zo'n vervelend soort van assertiviteit...een air alsof iedereen die jonger is de vijand is, die meteen maar aangevallen moet worden voordat ze hun aanvallenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:19 schreef Vivi het volgende:
Nou weet je, het was een hele doorsnee oudere man, met zo'n rood windjack, je kent het type wel. En als er één is die altijd respectvol is naar oudere mensen ben ik het wel, wat zeg ik, ik had een minuut daarvoor nog een oud vrouwtje geholpen haar bananen op te rapen. Maar kom op zeg, je kan ook gewoon even vragen of je er langs moet. En dan nog, hij kón er makkelijk langs hoor, het was gewoon heel vervelend machtsvertoon ofzo. Zelfs de cassieres vonden het belachelijk
.
Ik vond het gedeelte over de fles rosé anders uitermate jaloersmakend!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:19 schreef Vivi het volgende:
Guttegut en tuttuttut, wat een boeiend bestaan heb ik toch.
Klopt, daar had ik het vanavond precies zo over met mijn wederhelft. Alsof ze automatisch onbeschoft mogen zijn tegen mensen alleen omdat die jonger zijn oid.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sommige bejaarden hebben zo'n vervelend soort van assertiviteit...een air alsof iedereen die jonger is de vijand is, die meteen maar aangevallen moet worden voordat ze hun aanvallendat soort mensen zullen wel heel bitter, eenzaam en ongelukkig zijn, denk ik altijd dan maar...
Oh jaah, dan vraag ik altijd of ze toevallig van de burgerwacht zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:24 schreef Laureline het volgende:
Verhaal van Vivi doet me denken aan mensen die je als je langzaam op een 5 meter brede stoep fietst (met nog 4 meter ruimte voor hen om te passeren) je vermanend toesissen: 'Het is geen fietspad hoor!'
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef Laureline het volgende:
Of de oude vrouw die mij als kind in de HEMA woedend toekrijste, toen ik een pepermuntje uit een open zak pakte: "Het begint met een pepermuntje en het eindigt in de cel!"
Deze citeer ik nog regelmatig![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:29 schreef mspoez het volgende:
Kan een blauwtje even die D toevoegen? Viv moet wel in correct nederlands verdedigd!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:29 schreef mspoez het volgende:
Kan een blauwtje even die D toevoegen? Viv moet wel in correct nederlands verdedigd!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:51 schreef cyclechick het volgende:
goedenavond en welterusten!
Ik sprak vandaag een mevrouw en die vertelde dat ze graag dood wilde zijn
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
En jij dacht, dat werp ik er even in voordat ik ga slapen?
Nee hoor. Sorry. Dat mag natuurlijk. Maar het stond er een beetje gek
Ohhhh nee, het spijt me. Ik wilde je niet de les lezen ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Sorry. Het was ook een beetje gek...
Ik zal het wel even weghalen
Ik twijfelde nog even toen ik de TT las. Het had ook nog 'Waar Vivi verdedigen moet' kunnen zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:46 schreef mspoez het volgende:
Thnx bijnagemeentegenoot!
I know! maar je hebt gelijk, het stond er ook raar..quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh nee, het spijt me. Ik wilde je niet de les lezen ofzoEcht!
Ik was eigenlijk wel benieuwd wat er na deze inleiding zou komenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:55 schreef cyclechick het volgende:Sorry. Het was ook een beetje gek...
Ik zal het wel even weghalen
\Je hebt het goed gedaan, jij redder in nood!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog even toen ik de TT las. Het had ook nog 'Waar Vivi verdedigen moet' kunnen zijn
Dat is al een week of vier zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:59 schreef cyclechick het volgende:
Hey Elisa, er staat moderator EN gouden wijf! was dat al de hele tijd zo?
supertof!
Ik ben je niet vergeten hoor! heb ook weinig gemerkt avn een computerverbod? Is dat omdat je aan het leren bent?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:05 schreef P.F het volgende:
hoi iedereen trouwens. Jullie zijn mij toch niet vergeten nu ik een computerverbod heb
Nee natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:05 schreef P.F het volgende:
hoi iedereen trouwens. Jullie zijn mij toch niet vergeten nu ik een computerverbod heb
Aha, een helder moment! Gebruik van makenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:07 schreef cyclechick het volgende:
En Elisa: Jaja, ik ben scherp vandaag, ik merk het alweer![]()
Sinds wanneer heb je dat ende waaromquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:05 schreef P.F het volgende:
Echt? Jeetje, dat zie ik nu nooit zo. Via vita est!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:03 schreef mspoez het volgende:
Ik denk dat veel mensen best dood willen als in ' ik hoef niet meer wakker te worden'. Niet als in 'ik ga daar actief aan werken'
Leven is kut.
Kom maar; ik heb de droogmolen opgezet. Kunnen we het even gezellig met z'n allen doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:13 schreef cyclechick het volgende:
Ik moet mijn was nog uit de machine halen. Wil iemand het voor me ophangen?![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom maar; ik heb de droogmolen opgezet. Kunnen we het even gezellig met z'n allen doen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |