quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:19 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Nee, op 2 jarige leeftijd sterven aan diarree dat met 2 euro voorkomen had kunnen worden, dat is pas onrecht. En daar ben ik zelf ook schuldig aan.Want ik geef niet alles wat ik over heb aan goede doelen. Maar ik doe tenminste niet of de wereld omgekeerd is.
quote:Het rijke Westen parasiteert al jaren op de derde wereld, en niet andersom.
Ik had zo'n reactie al veel eerder verwachtquote:
1 euro naar de organisatie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:14 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is de grootste leugen die ontwikkelingsorganisaties verkondigen, dat je met een paar euro een kindje kan redden.
Reken maar dat van jouw 2 euro 1.00 naar de administratie van de organisatie gaat, 0.80 naar lokale chieftains, 0.15 verspild wordt en 0.05 bij het kindje terecht komt.
Oh tuurlijk. I stand corrected.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:30 schreef Scaurus het volgende:
Alleen maar meer smeergeld voor corrupte ambtenaren en onwillige stamhoofden in Afrika.
Het zijn allemaal kankerfondsen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:03 schreef afdak het volgende:
Ik geef wel altijd aan kankerfonds, daar heb ik misschien zelf later nog iets aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |