Huh?! wanneer ben je te horen dan?? Maar ik hoef niet zo nodig op de radio hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben gevraagd voor de show van Timor om wat te vertellen over Groningen maar volgens mij kan jij dat beter doen Hans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag gisteren al een enthousiaste tweet van Domien hierover. Ik begrijp 't niet. Dat er verschil in smaak is, okay. Maar dit is gewoon geen muziek. Net zoals die hype rond De Jeugd van Tegenwoordig,quote:
Ach ja, dat zeg ik ook altijd over happy hardcorequote:
Niet zo denigrerend. Ik hou totaal niet van hiphop. Maar die plaatjes van Dio vind ik vet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Ej Ej ej ej ej ej stop! ej ej ej ej stop! zo kan ik ook wel een plaat maken..
Bergkamp in je avatarquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef toma het volgende:
EEj!
Dat shirt is zow fout dat ie vet isquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bergkamp in je avatarPrachtig shirt ook ! Heb zo'n shirt hier nog ergens liggen
![]()
Veenstra vindt het weer goed? Naja, ieder zijn ding
Ik kan hier echt weinig aan toevoegenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zag gisteren al een enthousiaste tweet van Domien hierover. Ik begrijp 't niet. Dat er verschil in smaak is, okay. Maar dit is gewoon geen muziek. Net zoals die hype rond De Jeugd van Tegenwoordig,
Ik vind de Jeugd van Tegenwoordig (en alle spinoffs ervan) eigenlijk wel geinigquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zag gisteren al een enthousiaste tweet van Domien hierover. Ik begrijp 't niet. Dat er verschil in smaak is, okay. Maar dit is gewoon geen muziek. Net zoals die hype rond De Jeugd van Tegenwoordig,
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Hij vroeg me voor de Timor Open Radio..en toen heb ik gezegd, dat kun je beter aan -Hans- vragen.WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar leuk dat je even aan mij dacht
![]()
Jupquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef toma het volgende:
[..]
Dat shirt is zow fout dat ie vet is
Bedankt
Ik versta die gast voor geen meter als 'ie rapt, maar veel andere mensen in Nederland blijkbaar wel....quote:
Ik vraag me af wat ze ermee willen bereiken. Wat hebben ze te melden behalve die debiele tekstenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind de Jeugd van Tegenwoordig (en alle spinoffs ervan) eigenlijk wel geinig
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom gooit Giels Frankrijk-muziekje ff ertussendoor.
Ik stem voor!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je deze dame niet es regelen als gast bij EW, Michiel?Miss Nine, dj en model en Nederlands
. http://djmissnine.hyves.nl/ DJ Miss Nine
Iddquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja! En die fax ook telkens....
!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind de Jeugd van Tegenwoordig (en alle spinoffs ervan) eigenlijk wel geinig
Ik wou dat ik het niet kon verstaan want misschien dat ik het dan wat meer zou waarderen. Ik vraag mij af of die andere mensen het wel verstaan. Die gaan volgens mij meer voor de naam en de flow. Dio / JvT is nou eenmaal populair bij de jeugd..quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik versta die gast voor geen meter als 'ie rapt, maar veel andere mensen in Nederland blijkbaar wel....
Ik hoop trouwens dat er 'n instrumentale versie van die single uitkomt, want The Madd is wél tof!
Aardig chanson inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:27 schreef toma het volgende:
Heerlijke plaat van Franz Ferdinand
Begin m steeds leuker te vinden.
Ze is ook al eens in de 3FM Studio geweest, voor een photoshoot met Eddy Zoey (en SunChaser was er toen ook bij voor FOK!tv).quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je deze dame niet es regelen als gast bij EW, Michiel?Miss Nine, dj en model en Nederlands
. http://djmissnine.hyves.nl/ DJ Miss Nine
Ah, dan weet ze de weg te vindenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze is ook al eens in de 3FM Studio geweest, voor een photoshoot met Eddy Zoey (en SunChaser was er toen ook bij voor FOK!tv).
Roel ! ik liep vandaag even langs QPark @ Westerhaven. Volle bak hoor ! Mooie locatie ook zo vlak bij de Mediamarktquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dan weet ze de weg te vinden. Tijd voor Tjibbe om haar es ff uit te nodigen
.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel ! ik liep vandaag even langs QPark @ Westerhaven. Volle bak hoor ! Mooie locatie ook zo vlak bij de Mediamarkt
Jahahaha! Dat waren wel de hoogtepunten van de uitzendingquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd![]()
. En het EW-muziekje nu op de achtergrond
![]()
.
Linkje naar het filmpje: FOK!tv interviewt fotomodel en DJ Miss-Ninequote:Op donderdag 26 maart 2009 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dan weet ze de weg te vinden. Tijd voor Tjibbe om haar es ff uit te nodigen
.
Ahja, dat heb ik wel es gezien, herinner ik me nuquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Linkje naar het filmpje: FOK!tv interviewt fotomodel en DJ Miss-Nine
Die staat zelfs in de Wiki!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Daar kun je je aankopen in de garage meteen in de auto laden
. Ideaal
. Ossenmarkt blijft de mooiste garage in Groningen
. Ideaal: cilindervorm, schuine parkeervakken, makkelijk in- en uitrijden.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
We mogen weer !!!!!!!!!!!!!!Starsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |