Prima toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:20 schreef TIM-846 het volgende:
Het ging toch verdomde snel vandaag maar nu staakt het even hier
Bij mijn ouders gaat ie naar 40 Mbit/s... Tenminste ik dacht dat ze met de test mee mochten doen....quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's altijd prettig. Wat dat betreft is 't hier in Nederland perfect geregeld (over 't algemeen dan)
.
Da's helemaal snelquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mijn ouders gaat ie naar 40 Mbit/s... Tenminste ik dacht dat ze met de test mee mochten doen....
Qua webcam-bediening of qua raar doen voor de webcam? Dat laatste wel (met mails in grote lettertypes sturen naar Michiel die vervolgens via de webcam op z'n scherm te lezen waren), maar webcam-bediening volgens mij niet (soms wel even kort, maar niet non-stop).quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:27 schreef gerbenp het volgende:
Is er al eens een avond geweest (bij metmichiel) waarbij ze heel de avond gewoon met de webcam gespeeld hebben?
Jawel hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:27 schreef gerbenp het volgende:
Is er al eens een avond geweest (bij metmichiel) waarbij ze heel de avond gewoon met de webcam gespeeld hebben?
Ik heb hier 8mb, best wel voldoende nog..quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mijn ouders gaat ie naar 40 Mbit/s... Tenminste ik dacht dat ze met de test mee mochten doen....
Wauw, dat is wel heel goed te doen met de trein vanuit Arnhem.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ook nog twee kaarten voor U2 in Gelsenkirchen besteld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik wil zo graag...Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Sander van Doorn (als ik het goed heb) FT Robbie Williamsquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is, maar doet mee
Voor het eerst sinds 2 maanden 2 redbull op en ik ga: [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel heel goed te doen met de trein vanuit Arnhem.
Zal ik, of zal ik niet... ik weet niet of ik iemand mee kan krijgenZou 't 'gewoon' doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik wil zo graag.... Tuurlijk, kost ff wat, maar dan heb je ook wel wat
.
He die was 2 weken geleden hier, om de hoek. 3 minuten lopen....quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander van Doorn (als ik het goed heb) FT Robbie Williams. Lekkere danceplaat
whahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:32 schreef Christiaan het volgende:
Muse staat in de VS in het voorprogramma van U2. Als dat hier ook zo is ga ik naar het concert, en dan voor U2 weg.
Jammer dat je die hebt gemist, maar ik ken de rest van zijn platen eerlijk gezegd niet. Close My Eyes klinkt in elk geval wel tofquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
He die was 2 weken geleden hier, om de hoek. 3 minuten lopen....![]()
Heb het wel gemist. Dit klinkt wel lekker.
Mag ik dan jouw kaartje overnemen voor U2?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:32 schreef Christiaan het volgende:
Muse staat in de VS in het voorprogramma van U2. Als dat hier ook zo is ga ik naar het concert, en dan voor U2 weg.
Ja, de bekendmaking van de SR09-stad zou ook om kwart over vier zijn....quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:42 schreef Christiaan het volgende:
Zei hij niet om 55 binnen nu en drie kwartier?
Wat een geinige vent die John Mayer eigenlijk..quote:johncmayer Just found out @theellenshow is sending one 'lucky' audience member on the boat. We'll see how lucky they feel after they meet me in person.
Die ga ik een maand eerder hier in Cork zienquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! de prodigy dus ook op Lowlands !
Gaaf!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die ga ik een maand eerder hier in Cork zien
quote:De happy hardcore-formatie Party Animals is op zoek naar nieuwe groepsleden. In april worden audities gehouden in een café in Amsterdam.
De happy hardcore-formatie Party Animals is op zoek naar nieuwe groepsleden. Dit maakten Flamman en Abraxas, de producenten van de groep, donderdag bekend.
En Opeth als ik het goed hoorde? Ken daar nogal wat fans van, die gaan nu vast naar Lowlandsquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! de prodigy dus ook op Lowlands !
Jup, die inderdaad ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
En Opeth als ik het goed hoorde? Ken daar nogal wat fans van, die gaan nu vast naar Lowlands
Ga ik dus weer allemaal vragen krijgen of ik mee wil natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |