Meestal doen ze elk jaar een verrassingsoptreden op Lowlands, vandaar dat ze er alvast bij staanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef Frenker het volgende:
Hoe de neuk komen mensen bij depeche mode op lowlands?ik zie het niets staan op hun website hoor...
In de Magneetbar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:40 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Meestal doen ze elk jaar een verrassingsoptreden op Lowlands, vandaar dat ze er alvast bij staan
zeiken hoort bij de Lowlands voorpret, vanaf de donderdag van Lowlands is toch gewoon alles weer fantastischquote:Op vrijdag 27 maart 2009 06:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
Uhmzz.. al dat gezeik over wie wanneer al eens een keer geweest is. Goede bands maken nieuw werk en dienen terug te komen. Waarom een goede band weren omdat ze al geweest zijn om een minder goede band te laten spelen. Daarnaast loopt men vaak te zeuren omdat er weer eens een grote band niet komt en het dus het geld niet waard is om erheen te gaan. ja kom op zeg, at wil je nou, je kan niet alles hebben.
2 Many DJ's Dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef PastoorPeter het volgende:
2mandydj's staan 7 augustus op Summersonic.
En Boys Noizequote:
Dat klinkt inderdaad wel vetquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef Frenker het volgende:
Hoe de neuk komen mensen bij depeche mode op lowlands?ik zie het niets staan op hun website hoor...
zekerquote:
oe! Ik stem voor!quote:
dan kan ik niet, ze moeten dus naar LL komenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
Als je 2 Many DJ's wilt zien moet je 11 April in Rotterdam naar Motel Mozaique gaan
Nou, dat laatste ben ik sowieso met je eensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:11 schreef Ruud het volgende:
[..]
dan kan ik niet, ze moeten dus naar LL komen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:39 schreef PastoorPeter het volgende:
Nu nog Nobody Beats The Drum, Mr Oizo, Proxy en The Bloody Beetroots en mijn Lowlands is compleet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |