Adoreer hier PremSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je weet wel Jim, das die bruine tv negert met zoeen onderkind.quote:
Da's Karl Notenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja je weet wel Jim, das die bruine tv negert met zoeen onderkind.
quote:
Ow, de Meneer Derksen onder de negers?quote:
Prem is heel slim en heeft verstand van zaken, Prem helpt ook de maatschappelijk teleurgesteldenquote:
Volgens mij heeft ie 't over jou hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Prem is heel slim en heeft verstand van zaken, Prem helpt ook de maatschappelijk teleurgestelden
Weet je nou al ondertussen wie Prem is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie 't over jou hoor.
Is dat niet gewoon murp achterstevoren mét een spelfout?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Weet je nou al ondertussen wie Prem is?
Misschien moet je eens wat meer tv kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon murp achterstevoren mét een spelfout?
Hehe scheet, prem, scheet hehe ik vat hemquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef Ben. het volgende:
Om elke scheet maak je ook een topic aan hè.
Prachtigquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef Catch22- het volgende:
ik heb hem 1x gezien... WK2006, na de wedstrijd tegen Portugal, ergens bij een tankstation op de terugweg naar Nederland. We waren dus bij die kkfail wedstrijd geweest.
Hij zat daar dronken te lallen dat hij het allemaal beter wist en blabla.. echt heel erg sneu
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:43 schreef Paul het volgende:
Wat een baas ons aller Prem
Nu helemaal met zijn puicke snorretje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Prem, baas der bazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adoreer hier Prem
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Dat is juist grappigquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij lacht echt irritant. Ook bij de TV draait door altijd, bij van die fragmenten die eigenlijk niet grappig zijn zit hij keihard te lachen, terwijl de hele zaal stil is
Ohjaquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:44 schreef Ai-Thien het volgende:
Prem in een aflevering van Gehaktdag zooo wat nam hij iedereen op het einde te grazen
Blaasdequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef Paul het volgende:
Wat was Prem weer goed vanavond bij DWDD
Hij blaasde iedereen omver
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:33 schreef Paul het volgende:
Prem is weer priceless vandaag bij voetbal international!!!!!!!!!!
Je mag ook blaasde zeggen hoorquote:
quote:
meest irritantstequote:Op zondag 13 juni 2010 11:21 schreef Ad_rem het volgende:
Met afstand de meest irritantste man die ik ken.
NEKTASJE.quote:
quote:
http://twitter.com/remyvanmannekes/status/4494256630661120quote:Komende seizoen geen prem meer bij dwdd, zowel niet als tafelheer en ook niet als gast... zegt eindredacteur dwdd op radio 1
waar haal je die quote vandaan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef JackHerrer het volgende:
"Prem die te gast is en vraagt: 'Welke camera staat er op mij?'. Ik zit er drie jaar en heb al die tijd niet geweten dat iedereen een eigen camera heeft. Gaat die Prem mij uitleggen dat het belangrijk is om altijd vrienden met de cameraman te blijven. Dan denk ik: waar haalt-ie die drang vandaan?".
Dit ga ik het meeste missen aan Premmiequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij lacht echt irritant. Ook bij de TV draait door altijd, bij van die fragmenten die eigenlijk niet grappig zijn zit hij keihard te lachen, terwijl de hele zaal stil is
jammer, maar ook wel een erg domme uitsrpaak van prem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:25 schreef Paul het volgende:
Dit is een zwaar verlies voor onze fans![]()
!!
[..]
http://twitter.com/remyvanmannekes/status/4494256630661120
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef ReV66 het volgende:
Prem krijgt een oprotpremie van 2 ton en een roti met kip.
Heb je de 10 minuten daarna ook gehoord, of..?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
Premmet zijn grote bek schreeuwen dat Sinterklaas niet bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |