Moet je nieuwe halenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef Milou__ het volgende:
op
Osdorp Possequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet
osdorp possequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zag niks beters op de laatste pagina staan. En ik wou de lapo helemaal niet maken
het is de orginele Amsterdamse taal, zonderrrrr bekakte R, maar ouwerwets normaal. Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat, hier in Amsterdam zegt iedereen je waar het op slaat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
het is de orginele Amsterdamse taal, zonderrrrr bekakte R, maar ouwerwets normaal. Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat, hier in Amsterdam zegt iedereen je waar het op slaat.
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
het is de orginele Amsterdamse taal, zonderrrrr bekakte R, maar ouwerwets normaal. Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat, hier in Amsterdam zegt iedereen je waar het op slaat.
quote:
Watquote:<--
Oh truequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat die TT aan me reet ken roesten.. Al zouden ze het afschaffen
LOL!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef PieterBas het volgende:
Alfie Patten (13) toch geen vader
Daar gaan de filmrechten
Vinger / snee -grap..?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zag niks beters op de laatste pagina staan. En ik wou de lapo helemaal niet maken
voor mij nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh trueMaar stage sc is dan wel weer belangrijk
![]()
Wat danquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat wat Milou zei gewoon helemaal waar was
Spuugje eropquote:
De donderdagmiddagborrel?quote:
De vinger met die papiersnee of die vinger zonder papiersnee in de papiersnee van die vinger met die papiersnee?quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jah, maar niet elke week natuurlijkquote:
Ah, zoquote:
Oh ja, je mag vanavond weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh gezellig![]()
Ik moet nog 1,5 uur.. en dan nog 3 uur werken
Milou zei het..quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, maar niet elke week natuurlijkOp vrijdag zijn heel veel mensen vrij, vandaar
[..]
Ah, zoJa, dat weet ik niet, ga het niet teruglezen
Het is weer donderdag hequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, je mag vanavond weer [ afbeelding ]
om zo de verkeerscontroles te vermijdenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, maar niet elke week natuurlijkOp vrijdag zijn heel veel mensen vrij, vandaar
En Milou heeft altijd gelijkquote:
Toch fijn dat je gemotiveerd naar je werk gaatquote:
Hier?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef PieterBas het volgende:
om zo de verkeerscontroles te vermijden
Dat kan ook zomaar jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
om zo de verkeerscontroles te vermijden
mag ik wat vleeswaren van jou Milou?quote:
had ik nummer 2 zeker?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
Voorspelbare grap 1:
Dus jij kan wel met een groot stuk vlees omgaan?
En daar is grap 2, van wie anders dan mijn leerlingquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat kan ook zomaar ja
[..]
mag ik wat vleeswaren van jou Milou?
Komt straks dat naamtopic weer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
mag ik wat vleeswaren van jou Milou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha ha haaa!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
Voorspelbare grap 1:
Dus jij kan wel met een groot stuk vlees omgaan?
Is dat zo ja?quote:
Normaal vind ik het niet zo erg. Maar omdat ik elke dag stage heb is het soms wel een beetje teveel.quote:Toch fijn dat je gemotiveerd naar je werk gaat![]()
dat zeg ik..quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
En daar is grap 2, van wie anders dan mijn leerling
Je zei van de week van welquote:
Is ook zoquote:Normaal vind ik het niet zo erg. Maar omdat ik elke dag stage heb is het soms wel een beetje teveel.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wist ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal je niet zo'n goede evaluatie krijgen gok ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:12 schreef Daph_ het volgende:
Geweldig, ik heb over een week een evaluatiegesprek met een man die hier pas anderhalve maand zit. Ik heb hem één keer gesproken over een klus die ik deed en toen kreeg ik op mijn flikker dat ik niet snel genoeg was![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat al die tijd wel onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verbaast me dat je geen bloedworst zegtquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zeg ik..
Maar omdat het zo snel moest, kwam ik toch in de problemen.
Had natuurlijk moeten zijn: "Mag ik een onsje rosbief van jou Milou?"![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat al die tijd wel onthouden
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Verbaast me dat je geen bloedworst zegt![]()
Dat welquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Het mag toch hopelijk wel te merken zijn dat ik mn leven sindsdien verbeterd heb
Maar om het te eten.. neequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef jna het volgende:
[..]
Hoewel, een echte schipper bevaart ook de rode zee
Nee dat idee heb ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:13 schreef jna het volgende:
[..]
Zal je niet zo'n goede evaluatie krijgen gok ik
Je gaat er toch weg, dus boeiendquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee dat idee heb ik ook
Als mijn manager weer terug is dan doet hij het gesprek, maar hij ligt in het ziekenhuis en ze weten dus niet wanneer hij weer terug is
ik dacht meer dat die bloedworst voor iets anders stond, maar laat maarquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat wel![]()
![]()
[..]
Maar om het te eten.. nee
Ja, de combi tussen jullie 2 posts is wel ergquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
ik dacht meer dat die bloedworst voor iets anders stond, maar laat maar
Wel boeiendquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Je gaat er toch weg, dus boeiendToch?
Het gaat over vleeswarenquote:
Over welke bloedworst heb je het nu?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
ik dacht meer dat die bloedworst voor iets anders stond, maar laat maar
Zullen we het gewoon hier bij laten voordat we een verkeerd beeld van elkaar krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Over welke bloedworst heb je het nu?
Die van een onsje? Of die andere?
ik wil toch geen worst van jouquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Verbaast me dat je geen bloedworst zegt![]()
Gegroet zijn zij, die eens van vleeswaren.quote:
Ik ook niet van jouquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wil toch geen worst van jou
Ja, afblijvenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar.. ik wil het ook helemaal niet. Ze is toch van mijn meester?
Je gaat wel zingen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, afblijvenIk ga eerst nog voor dr zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lees eens wat ik typquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, afblijvenIk ga eerst nog voor dr zingen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je gaat wel zingen?Je bent echt ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doeg doegquote:
[..]
Je gaat wel zingen?Je bent wel op dreef vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
[..]
Je gaat wel zingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou die afspraak staat.
Jawel, je keek.
SES SC is helemaal niet goed voor je eigen imago..quote:
Toch zou ze wel bij me passen als je naar die soort opmerkingen kijktquote:
Scheelt wel dat ik nog lang niet in de top 10 posters zitquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
SES SC is helemaal niet goed voor je eigen imago..
Ik kom er nooit meer uit..quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ik nog lang niet in de top 10 posters zit
Het gaat niet alleen om kwantiteit, maar vooral om kwaliteitquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ik nog lang niet in de top 10 posters zit
Uiteraardquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:41 schreef jna het volgende:
[..]
Toch zou ze wel bij me passen als je naar die soort opmerkingen kijktVind je niet leerling?
Ja enormquote:
Net of al jou 200.000 posts kwaliteit isquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om kwantiteit, maar vooral om kwaliteitEn die is af en toe ver te zoeken hier
Ik heb de hoop al bijna opgegevenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja enormIk hoop al tijden op beter
tegen beter weten inquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja enormIk hoop al tijden op beter
Er verschijnt binnenkort het boek van:quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Net of al jou 200.000 posts kwaliteit is
Dat nietquote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Net of al jou 200.000 posts kwaliteit is
Ik nog nietquote:
Was een hyperboolquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef Bravebart het volgende:
200.000Pillie heeft er pas 41759 joh
Ik weet dat het ook anders kan in deze reeksquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je weet gewoon niet beter of je weet dat het beter gaat worden?
Zonder dit soort dingen zou die hele SC niet zo succesvol zijn. Ik weet dat jij er niet van houdt om 1 of andere reden, maar dan post je toch ff 10 minuten niet. Zo'n probleem is het niet hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet![]()
Maar het is ook wel een keer leuk geweest
Ik zal proberen een beetje aan het haken aan je oppurtunismequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik nog nietWant ik weet dat het anders kan
quote:
Ik heb vorig jaar net zo hard meegedaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef jna het volgende:
[..]
Zonder dit soort dingen zou die hele SC niet zo succesvol zijn. Ik weet dat jij er niet van houdt om 1 of andere reden, maar dan post je toch ff 10 minuten niet. Zo'n probleem is het niet hoor
Hehequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal proberen een beetje aan het haken aan je oppurtunisme
Die periode dat ik er niet was? :pquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet dat het ook anders kan in deze reeksDus ik blijf hopen
Dat is het meerquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar net zo hard meegedaan![]()
Maar ik vind gewoon dat het nu wel erg vaak de overhand krijgt. En de meeste grappen zijn ondertussen wel 5x gemaakt![]()
Jawel, jij was er ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die periode dat ik er niet was? :p
We kunnen niet altijd origineel zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ik vind gewoon dat het nu wel erg vaak de overhand krijgt. En de meeste grappen zijn ondertussen wel 5x gemaakt![]()
Nee, maar dan hoef je niet gelijk onorigineel te wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We kunnen niet altijd origineel zijn.
Eigenlijk is mijn signature heel erg dicht bij de waarheid hierquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:
Of juist niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn signature heel erg dicht bij de waarheid hier
Een bootje is niet voorspelbaar en gebeurd zeker niet vakerquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn signature heel erg dicht bij de waarheid hier
Met 4GB zou het moeten kunnen werken..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:00 schreef Bootje84 het volgende:
Het blijft grappig. Mensen die beweren zelf een computer in elkaar te kunnen zetten, 4 (of meer Gb) RAM geheugen in een computer installeren en dan Windows XP / Windows Vista 32 bits erop.
FAIL!
Ik vergeef het jequote:
provocadeur!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef jna het volgende:
Ik wilde nu een grap maken, maar ik weet niet zeker of ie al een keer gemaakt is dus ik zeg maar niks.
het was toch niet voorspelbaar he?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef jna het volgende:
[..]
het was toch niet voorspelbaar he?Anders haal ik die opmerking snel weg hoor. Het motto moet namelijk "Kwaliteit boven kwantiteit zijn".
Wat is trouwens jullie mening over de maatregelen van ons kabinet mbt de economische crisis die ons land treft?
ik probeer een hoogwaardige discussie te starten
Ja, wat doe je hier anders nog?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoogwaardige discussie? Met mij?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, wat doe je hier anders nog?Aanpassen of oprotten ja
Voorspelbare postquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:13 schreef Psychonikeo het volgende:
Voor iedereen die geinteresseerd is.. Ik ben naar huis!
En uit de besprekingen lopen..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, wat doe je hier anders nog?Aanpassen of oprotten ja
Heb uw naaste lief als uzelfquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Godver.. Moest er weer iemand de weg aan me vragen waardoor ik net mijn metro miste uiteindelijk
ja de topickiller van piles heeft z'n werk gedaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:29 schreef Daph_ het volgende:
Nog steeds zo rustig hier?
* Daph_ gaat haar CV bijwerken
Zo schiet het ook niet op inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:46 schreef Daph_ het volgende:
Inderdaad
Ik probeer het morgen op stage wel even, daar heb ik nog Word 2003
quote:
Ik heb tot nu toe: vakantie, 2 maanden werken, vakantie, 2 maanden werken, vakantie, 2 maanden werken, vakantie, x maanden werken, vakantie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
Ik wou zeggen "Ik wil oooooook"maar dan ben ik net weer terug uit London en heb ik waarschijnlijk centjes nodig
.
Ik werk fulltime.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
JezusEn ik dacht dat ik het goed geregeld had:
Nu nog 4 weken werken, London, dan 3 maanden werken, vakantie, 4 maanden werken, vakantie
Tussendoor nog een paar daagjes London hopelijk
Waar haal je het geld vandaan
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe: vakantie, 2 maanden werken, vakantie, 2 maanden werken, vakantie, 2 maanden werken, vakantie, x maanden werken, vakantie.
quote:
Werken is niet altijd vervelendquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik heb 11 maanden werken, 2 weekjes vakantie, 4 weken werken, 2 weekjes vrij, 14 maanden werken, 6 weken vakantie
Wauwquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik werk fulltime.
En daarbij heb ik geluk met afrika (veel bij familie gezeten = goedkoop) en amerika (geen kosten voor onderdak) en de vliegprijzen. 550 voor afrika, 335 voor amerika, en portugal in de zomervakantie weer onderdak bij familie (broertje).
Was voor 550 totaal klaar in afrika, zal ook zoiets zijn in VS en portugal zal ook niet bar duur zijn.
We gaan met een zwik met de wagen dus dat scheelt ook weer, en we zijn camping mensen. Daarbij blijven we een gedeelte van de tijd bij m'n broertje in portugal, dus dat scheelt ookw eer knaken
Mensen kennen in het buitenland
Genauquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:17 schreef eer-ik het volgende:
Ja maar jij zit nu ook nog op werk denk?
Je mag niet spiekenquote:
quote:
quote:
quote:Uitslapen vandaag is mislukt, mijn vader stond om 6 uur hysterisch te brullen dat ik te laat ging komen
Ik slaap tegenwoordig ook eindelijk eens op tijd en goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:15 schreef Daph_ het volgende:
Mja ik heb wel langer geslapen dan de rest van de week![]()
quote:Mag ook wel, anders kom ik gebroken van de sportschool vanmiddag
Maak jij echt zo je dagen vol?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:36 schreef Daph_ het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik maar 3.75 uur hoef te werken aan mijn scriptie vandaag in plaats van de verwachte 4.25Toch weer een half uurtje eerder naar de sportschool
Nou dat doe ik omdat ik anders weer voor de kat z'n kut zit te werken aangezien ik geen overuren uitbetaald krijg (en daar dus woensdag bij het bekijken van mijn loonstrook achter kwam)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Maak jij echt zo je dagen vol?Hoe lang moet je nog, lijkt me een hel worden
Herkenbaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee meer wakker gelegen als geslapen
Ja.. En een zwaar weekend voor de boegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Herkenbaar
Gelukkig is het al weer vrijdag
Jij ook alquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. En een zwaar weekend voor de boeg![]()
Indeedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:43 schreef motorbloempje het volgende:sporten
vandaag nog even niet, nog niet helemaal lekker, maar maandag weer kickfitten en dinsdagavond 'Battle of the Studies': sportevent van de Radboud Unistudieteams tegen elkaar
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:44 schreef Piles het volgende:
Sporten, ik kan me de laatste keer niet herinneren
Afgezien van bijna elke dag 10 km fietsen dan hèquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Ik ben geloof ik ook al een maand niet naar de sportschool geweest.
Das ook bewegingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Afgezien van bijna elke dag 10 km fietsen dan hè
Preciesquote:
Maakt niet uit wat je doet tochquote:Ik loop tegenwoordig hard, dus vandaar dat ik niet meer bij de sportschool geweest benIk vergeet ook vaak een sleutel te halen, dus dan kan ik niet heen
.
Nee dat is waar, maar normaal gesproken ging ik twee keer in de week anderhalf uur fitnessen en nu loop ik 2 of 3 keer een half uur tot driekwartier hard. Das dus minder dan bij de sportschoolquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
Maakt niet uit wat je doet toch
Ook zoiets jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Morgen werken tot 5, dan om 6 uur sta ik op een feestje, tot laat. En dan zondagmiddag weer feestje
Kickfit is kickboksen tegen een grote boksbal aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Indeed
Wat is dat, Kickfit?Ik ben niet zo thuis in de lessen hoor.. En wat voor sporten komen er bij dat sportevenement dan?
Oh dat heet bij ons op de sportschool Kickfun geloof ik. Ik heb het wel eens gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kickfit is kickboksen tegen een grote boksbal aan
en tijdens dat sporten, allerlei meuk. Floorhockey, frisbee, etc
Die snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oprechte mensen wennen niet aan mijn lieve woorden
que?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:50 schreef Yesse het volgende:
LOL 12 jarige ventje is NIET de vader..Meisje heeft het met 6 anderen gedaan trouwens.
Ik heb dat verhaal niet helemaal gevolgd, maar eenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:50 schreef Yesse het volgende:
LOL 12 jarige ventje is NIET de vader..Meisje heeft het met 6 anderen gedaan trouwens.
Hij klinkt wel mooiquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:51 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 26 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
14. 142 Bravebart
18. 131 motorbloempje
23. 123 Lauriette91
37. 095 Psychonikeo
48. 085 Daph_
61. 074 Cuegirllie
69. 070 jna
69. 070 The_Dean
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Ik vroeg de laatste keer of ik die er nog in moest zetten maar toen kreeg ik geen reactie, dus toen dacht ik "laat maar staan"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk dat je Cue en Lauriette er nog in zet
ah.. Dan is je uitspraak opeens wel te vergeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Whole story : http://www.dailymail.co.u(...)ing-play-truant.html
Denk dat je ze inmiddels wel weg kan latenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vroeg de laatste keer of ik die er nog in moest zetten maar toen kreeg ik geen reactie, dus toen dacht ik "laat maar staan"
Ik bedenk net dat ik mss maar eens dag-totalen per reeks moet gaan maken, ook wel aardigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vroeg de laatste keer of ik die er nog in moest zetten maar toen kreeg ik geen reactie, dus toen dacht ik "laat maar staan"
Als je het nieuws een beetje volgt had je het gewetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. Dan is je uitspraak opeens wel te vergeten.
We kunnen niet allemaal gedachten lezen hier denk ik
Nou, gefeliciteerd dan maarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik zag trouwens dat inmiddels Cali voorbij ben gegaan en zo de top 3 van de stageSC posters ben binnen geslopen
Dat verhaal is toch al weer een paar weken oud? Ik onthoud niet al het nieuws met de details hoe oud de vader is enzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat ik mss maar eens dag-totalen per reeks moet gaan maken, ook wel aardig
[..]
Als je het nieuws een beetje volgt had je het geweten
ga je zelf niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:11 schreef Daph_ het volgende:
Dresscode Personeelsfeest is "Stout, Fout en (G)oud"![]()
Ik ben zoooooooo benieuwd naar die foto's
Wij ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:11 schreef Daph_ het volgende:
Dresscode Personeelsfeest is "Stout, Fout en (G)oud"![]()
Ik ben zoooooooo benieuwd naar die foto's
Nee ze hebben het precies op de enige weekenddag in mei en juni gepland dat ik absoluut niet kanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat verhaal is toch al weer een paar weken oud? Ik onthoud niet al het nieuws met de details hoe oud de vader is enzo
[..]
ga je zelf niet?
Nee maar een aantal weken geleden was het hier not hot news.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. Dan is je uitspraak opeens wel te vergeten.
We kunnen niet allemaal gedachten lezen hier denk ik
zondequote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee ze hebben het precies op de enige weekenddag in mei en juni gepland dat ik absoluut niet kan![]()
Naja, gelukkig hebben we de foto's nog
De leeftijd was juist het nieuwsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat verhaal is toch al weer een paar weken oud? Ik onthoud niet al het nieuws met de details hoe oud de vader is enzo
Mogguhquote:
dan is het bij mij waarschijnlijk nogal voorbij geschoten..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee maar een aantal weken geleden was het hier not hot news.
Pilsje.quote:
Dat hij het niet is, is ook al 4 dagen bekend, dus zoveel loop je ook weer niet achterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan is het bij mij waarschijnlijk nogal voorbij geschoten..
Okquote:
Ah.. dat scheeltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat hij het niet is, is ook al 4 dagen bekend, dus zoveel loop je ook weer niet achter
quote:
Voor je scriptie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, ik zal eens een stukje proberen te gaan schrijven, zal toch een keer moeten
succesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga even een vernieuwde planning schrijven want ik zie door de bomen het bos niet meer
Jah, procesbeschrijving 1 is een eind klaar, kan ik nu even niet mee verder. Dus tijd voor tekstuele inleiding e.d.quote:
neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef Daph_ het volgende:
En nu durft niemand meer te posten?
Thanks Nico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |