Moet je nieuwe halenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef Milou__ het volgende:
op
Osdorp Possequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet
osdorp possequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zag niks beters op de laatste pagina staan. En ik wou de lapo helemaal niet maken
het is de orginele Amsterdamse taal, zonderrrrr bekakte R, maar ouwerwets normaal. Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat, hier in Amsterdam zegt iedereen je waar het op slaat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
het is de orginele Amsterdamse taal, zonderrrrr bekakte R, maar ouwerwets normaal. Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat, hier in Amsterdam zegt iedereen je waar het op slaat.
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
het is de orginele Amsterdamse taal, zonderrrrr bekakte R, maar ouwerwets normaal. Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat, hier in Amsterdam zegt iedereen je waar het op slaat.
quote:
Watquote:<--
Oh truequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat die TT aan me reet ken roesten.. Al zouden ze het afschaffen
LOL!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef PieterBas het volgende:
Alfie Patten (13) toch geen vader
Daar gaan de filmrechten
Vinger / snee -grap..?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zag niks beters op de laatste pagina staan. En ik wou de lapo helemaal niet maken
voor mij nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh trueMaar stage sc is dan wel weer belangrijk
![]()
Wat danquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat wat Milou zei gewoon helemaal waar was
Spuugje eropquote:
De donderdagmiddagborrel?quote:
De vinger met die papiersnee of die vinger zonder papiersnee in de papiersnee van die vinger met die papiersnee?quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jah, maar niet elke week natuurlijkquote:
Ah, zoquote:
Oh ja, je mag vanavond weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh gezellig![]()
Ik moet nog 1,5 uur.. en dan nog 3 uur werken
Milou zei het..quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, maar niet elke week natuurlijkOp vrijdag zijn heel veel mensen vrij, vandaar
[..]
Ah, zoJa, dat weet ik niet, ga het niet teruglezen
Het is weer donderdag hequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, je mag vanavond weer [ afbeelding ]
om zo de verkeerscontroles te vermijdenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, maar niet elke week natuurlijkOp vrijdag zijn heel veel mensen vrij, vandaar
En Milou heeft altijd gelijkquote:
Toch fijn dat je gemotiveerd naar je werk gaatquote:
Hier?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef PieterBas het volgende:
om zo de verkeerscontroles te vermijden
Dat kan ook zomaar jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
om zo de verkeerscontroles te vermijden
mag ik wat vleeswaren van jou Milou?quote:
had ik nummer 2 zeker?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
Voorspelbare grap 1:
Dus jij kan wel met een groot stuk vlees omgaan?
En daar is grap 2, van wie anders dan mijn leerlingquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat kan ook zomaar ja
[..]
mag ik wat vleeswaren van jou Milou?
Komt straks dat naamtopic weer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
mag ik wat vleeswaren van jou Milou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |