En wat voorkomt dan dat de leraar alsnog zegt "Nou ja, je weet de inhoud van je presentatie toch, dus ga maar verder zonder computer"?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:32 schreef RM-rf het volgende:
Ik zou gewoon een presentatie met twee slides maken die erop lijken alsof die presentatie heel groot en lang is en dan heel verrast doen als die na die twee slides niet verdergaat... dan iets mompelen als: "thuis deed alles het nog... ik zal toch niet de verkeerde versie meegenomen hebben?"
komt op mij overtuigender over dan een presentatie die in zn geheel niet opent...
Ja, of wees een vent en haal die onvoldoende... want dat is waar TS nu recht op heeft.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
En wat voorkomt dan dat de leraar alsnog zegt "Nou ja, je weet de inhoud van je presentatie toch, dus ga maar verder zonder computer"?
Als je serieus niks hebt voorbereid, kun je je nog beter ziek melden dan ter plekke een Oscar proberen te scoren. Maar dat is mijn mening
Dat dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef Resco het volgende:
Inderdaad, hopelijk laat de docent het gewoon uit je hoofd presenteren. Powerpoint is gewoon ondersteuning, en geen doel op zich.
Pleur toch op. Goed voor de ontwikkeling voor een ventje uit '91. Moet de docent maar beter opletten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, of wees een vent en haal die onvoldoende... want dat is waar TS nu recht op heeft.
Een beetje de loser uithangen goed voor de ontwikkeling.... Ik vind dit de ontwikkeling van een klein kind, niet van een 18/19 jarige... het ene moment wenst dat soort volwassen genoemd te worden, maar er naar handelen... nee... niet echt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef Koewam het volgende:
[..]
Pleur toch op. Goed voor de ontwikkeling voor een ventje uit '91. Moet de docent maar beter opletten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enschede, onze stad! ons domein!
Het geniet dan wel de voorkeur om de presentatie van een klasgenoot te stelen die na jou aan de beurt is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:24 schreef Maanvis het volgende:
kopieer 'm gewoon van 'n andere klasgenoot! Werkt gegarandeerd
Wat ben je toch ook een heerlijcke schavuitquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het geniet dan wel de voorkeur om de presentatie van een klasgenoot te stelen die na jou aan de beurt is.
Succes zit in de details
Jij hebt ook een presentatie morgen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |