Thanks, maar beetje te duur aangezien we waarschijnlijk ook nog moeten/willen verhuizen deze zomerquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Cuba, precies je budget, all inclusive, 9 dagen!
http://www.arke.nl/Vakant(...)amigo-atlantico.aspx
Ik wil ook weer weg.. Zit alweer drie maanden thuis inmiddels!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Hehe ik zag hem van de week weer.quote:
Oh, ik dacht 699 is prima binnen het budget. Maar komt idd uit op iets van 1490 voor 2 pers. inclusief alle taxjes enzo. Maar goed, waar denk je zelf aan? Tunesie of Turkije ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:28 schreef Manu82 het volgende:
Thanks, maar beetje te duur aangezien we waarschijnlijk ook nog moeten/willen verhuizen deze zomer
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvpPietje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mis je ons al een beetje?
Screw them.
We're going home.
Met z'n allen naar Cuba! Mag je dan wel nog voor de feestvreugde een sigaartje meeroken of is ook dat een no-go?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook naar Cuba!
Koop ik daar meteen een nieuw brik.
Ben beter aan het kijken en wil eigenlijk ook wel, maar beslis niet (alleen). Zitten dan al boven 1000 Euro en wil dan daar ook wel dingen gaan doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Cuba ziet er wel heel gaaf uit zeg en ik vind de prijs ook wel meevallen.
Ja, suffe principiaaltjes.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef Smash-it het volgende:
Oh en een top TT! Ik blijf voorlopig stug hier. Verandering, eng, dingen..
Nee!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:33 schreef Smash-it het volgende:
Met z'n allen naar Cuba! Mag je dan wel nog voor de feestvreugde een sigaartje meeroken of is ook dat een no-go?
Ik weet het niet, waarschijnlijk ook iets dichterbij, kreta misschien ook nog een optiequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oh, ik dacht 699 is prima binnen het budget. Maar komt idd uit op iets van 1490 voor 2 pers. inclusief alle taxjes enzo. Maar goed, waar denk je zelf aan? Tunesie of Turkije ofzo?
Oh en een top TT! Ik blijf voorlopig stug hier. Verandering, eng, dingen..
Ik rook wel een met hash gespiked sigaartje meequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:33 schreef Smash-it het volgende:
Met z'n allen naar Cuba! Mag je dan wel nog voor de feestvreugde een sigaartje meeroken of is ook dat een no-go?
Ik begrijp hetquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben beter aan het kijken en wil eigenlijk ook wel, maar beslis niet (alleen). Zitten dan al boven 1000 Euro en wil dan daar ook wel dingen gaan doen
Oh ik was al benieuwd!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
Beetje opgeknapt inmiddels.
Wel vannacht flink ziek geweest![]()
Maar mn hoofd staat weer rechtop
Neem dan wel een stukje worst mee voor de hondquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik rook wel een met hash gespiked sigaartje mee.
Daar is niks sufs aan.quote:
Ik heb gelukkig een stevig rek voor op mijn Kronan en een stevige pakkendrager achterop. Fietstassen zijn per definitie niet leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef CarOnline het volgende:
Baaaaaalen Cc van je auto![]()
Voor 75 euro kan je leuke fietstassen kopen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef Coos het volgende:
Trouwens dolle pret bij het debat over de crisismaatregelen.
De hele PVV has left the building
Ja de pijn in mn hoofd was vannacht niet te hárden, heb om 4 uur nog een uur rechtop gezeten beneden omdat ik niet meer kon liggen, het deed zo veel pijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik was al benieuwd!Fijn dat het weer beter gaat!
![]()
Rustig aan hoor, dan maar een wat minder perfect feestje, je hebt er niets aan als je zaterdag weer bij je enkeltjes afbreekt.
En terecht, boefjes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat laten "jullie"je makkelijk uit je tentje lokken zeg!![]()
Ja hoor schat, nice try.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat laten "jullie"je makkelijk uit je tentje lokken zeg!![]()
Begin mei.... écht zonzeker ben je dan nog niet daar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:46 schreef Manu82 het volgende:
ghi
http://neckermann.nl/vliegvakanties/DetailPage.aspx?fh_DETAILfh_view_size=10&fh_sort_by=pk_zooveraveragescore&fh_sort_order=-1&fh_secondid=nvn_blank_42197a_s09&fh_lister_pos=1&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchanneltype%3eproductpackage%2fpk_vacationchannel%3e%7bflight%7d%2fpr_month%3e%7b200905%7d%2fpr_duration%3e%7b1116%7d%2fpr_budget%3e%7bnvn_500_750%7d%2fpk_theme
Uhm ... laat me even denken ... NEE.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Cc, een leuk hip Vespa brommertje? Wel echt zwaar ka uu tee van je auto zeg!
Moet je daarvoor op vakantie?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Begin mei.... écht zonzeker ben je dan nog niet daar.
En het is cultureel / antropologisch denk ik wel interessant om een keer naar Bulgarije te gaan, maar eh... weet niet of je daar naar op zoek bent. Jij wil toch gewoon bier en tieten?
Ja, moest eigenlijk ook wel lachen,quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef Coos het volgende:
Trouwens dolle pret bij het debat over de crisismaatregelen.
De hele PVV has left the building
Oh ik ook van jou!quote:
Weet ik, maar ben ooit ook rond die periode in Turkije geweest en dat was ook geen 30 graden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Begin mei.... écht zonzeker ben je dan nog niet daar.
En het is cultureel / antropologisch denk ik wel interessant om een keer naar Bulgarije te gaan, maar eh... weet niet of je daar naar op zoek bent. Jij wil toch gewoon bier en tieten?
Ik heb een aantal jaren terug een prima vakantie gehad in Tunesië. In een allerschattigst klein strandplaatsje. Niets vies, niets vuil en geen enkele enge ziekte opgelopen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:58 schreef hondjes het volgende:
Ga niet naar Tunesie, vies, vuil, en enige wat je krijgt zijn enge ziektes.
Zo'n Aygo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... laat me even denken ... NEE.
Ik heb een hekel aan brommers.
Ik heb al verschillende lijntjes uitgezet voor een cheap ass auto en tot die tijd is het een beetje behelpen. Heeft ook zijn charme, denk ik dan maar.
Oh dat begreep ik uit je replyquote:
Ja, die rijden zo de sloot in of kijken niet of er jongetjes naast de auto staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo'n Aygo.4 euro in de wegenbelasting en rijden echt zuinig.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Iemand wat bleek om die mental image van man-boobies van mijn netvlies te krijgen?!![]()
Dan heb je geluk gehad, ik heb nog nooit iemand gezien, die in Tunesie was, en het er niet vies vond, en zegtquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren terug een prima vakantie gehad in Tunesië. In een allerschattigst klein strandplaatsje. Niets vies, niets vuil en geen enkele enge ziekte opgelopen.
Dus: ze vinden het vies, maar boeken toch weer voor het volgende jaar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:09 schreef hondjes het volgende:
Dan heb je geluk gehad, ik heb nog nooit iemand gezien, die in Tunesie was, en het er niet vies vond, en zegt
,,daar ga ik nooit meer heen.
Nee, die boeken niet meer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus: ze vinden het vies, maar boeken toch weer voor het volgende jaar?![]()
Je gaat naar een Afrikaans land, dan moet je geen Westerse wereld verwachten.
Tunesie was wel een optie, maar toen we het hotel in Bulgarije vonden waren we eigenlijk meteen verkochtquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee, die boeken niet meer.
En verder was het alleen informatie, en mag iedereen ermee doen wat hij of zij zelf wilt.,
Was dat een Aygo?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die rijden zo de sloot in of kijken niet of er jongetjes naast de auto staan.
Dat was echt zo'n evacuatie om die auto heen. ' Kijk uit, een bejaarde!!' *gilt ende paniek
Toen ze nog leuk was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was dat een Aygo?!![]()
Die was echt erg.Klaar om op te stijgen? *gas*
toen jij nog die chemische sloot in de fik stak. Dat was wel heel vroeger zeg, toen je nog rookte enzo.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Zo dat heb je vlot besloten![]()
Weet je bier en tieten het ook al ?
In mijn omgeving is er ook niémand uit Tunesië gekomen die er nog eens heen wil, zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee, die boeken niet meer.
En verder was het alleen informatie, en mag iedereen ermee doen wat hij of zij zelf wilt.,
Qua woonplaats? Echt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:06 schreef Manu82 het volgende:
Egypte, Zweden en Ameland ben ik geweest.
Zweden was nog een optie om naartoe te verhuizen, maar er kon niks geschikt worden gevonden...
Ik vind Terschelling het mooiste eiland, Vlieland is het rustigst en Ameland is gewoon leuk. Oh, en ik ben ook wel eens op Texel geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben weleens in Egypte geweest, het is daar ook prachtig om te snorkelen![]()
Ik wil graag eens naar een Waddeneiland, ben ik nog nooit geweest
Ja, we zijn nu een beetje bezig met verhuisplannen/werk zoeken en het gaat tussen Den Haag of het buitenland.....quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Qua woonplaats? Echt?
Upsalla heeft een universiteit dacht ik. En prachtig wonen daar hoor. al moet je bier ff meenemen vanuit Duitsland ofzo.Maar da's tegenwoordig geen probleem meer.
Maar je kan serieus niets geschikts vinden daar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, we zijn nu een beetje bezig met verhuisplannen/werk zoeken en het gaat tussen Den Haag of het buitenland.....
Nouja, het gaat eigenlijk niet om mij even. Zou al met veel dingen tevreden zijn, maar iemand hier heeft nogal veel eisenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar je kan serieus niets geschikts vinden daar?![]()
in de stad is geweldig, maar zo buiten ook, en dan met een Volvo.
Ja, ik zou dat wel zien zitten, ook nu nog wel.
Vlielandquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind Terschelling het mooiste eiland, Vlieland is het rustigst en Ameland is gewoon leuk. Oh, en ik ben ook wel eens op Texel geweest.
Marokko is mooi ja, ben een keer op een eiland geweest daar, voor de kust.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef Marrije het volgende:
Marokko ben ik wel eens geweest, prachtig! Ik was in het noord oosten, dus tegen de grens met Algerije aan.
Volgens mij is het er al af en alles wat al geboekt en betaald is wordt terug betaald, hoorde ik vanmorgen op de radio.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:33 schreef CarOnline het volgende:
Even tussendoor, wanneer gaat die vliegtax eraf?
Of wat was het ook alweer?
Nee, dan liever over zee hequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Marokko is mooi ja, ben een keer op een eiland geweest daar, voor de kust.![]()
Voor de rest vlieg ik altijd met een grote boog over die Mahreb-zandbak heen.
Echt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het er al af en alles wat al geboekt en betaald is wordt terug betaald, hoorde ik vanmorgen op de radio.
Dat is ook de belangrijkste reden dat ik er niet naar toe ga op vakantie, dat weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vlieland![]()
Twee weken regen. Op 3 dagen na dan.
Gingen weg met een hittegolf en dreven na 5 dagen weer terug naar huis om op te drogen.
Twee dagen thuis geweest en weer terug de regen in.
Wat een drama
quote:
Vanuit Weeze vliegen, met Ryanair! Je krijgt nog nét geen geld toé, maar veel scheelt het niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?
Vind het nog vrij duur. Voor een graties reisje dan![]()
Heenreis (webtarief)
2 Adult @ 0,00 EUR 0,00 EUR
Belastingen / toeslagen details 80,20 EUR
Oh ja, over héén. Snothoofd hequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]Nee,, over die zandbak héén vliegen is prima. Daar zijn kamelen, geen haaien.
![]()
't Is ook echt een zandbak hè, tot aan de zee. Eerst anderhalf uur alleen maar zand, en dan de zee, als je vanuit het zuiden komp. Niet zo gek eigenlijk, dat je terrorist wordt van die ellende.
Vanaf 1 juli dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?
Vind het nog vrij duur. Voor een graties reisje dan![]()
Heenreis (webtarief)
2 Adult @ 0,00 EUR 0,00 EUR
Belastingen / toeslagen details 80,20 EUR
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef hondjes het volgende:
Dus het wordt Engeland of Den Haag, Manu.
Ben benieuwd,het hangt er zeker vanaf , of je er een baan kan krijgen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, over héén. Snothoofd he![]()
Ja veel meer is daar ook niet te doen. En iedereen doet het, dus waarom ook niet.
Jottum, Ryanairquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanuit Weeze vliegen, met Ryanair! Je krijgt nog nét geen geld toé, maar veel scheelt het niet.
Alleen die pindadoppen op de grond hè.![]()
Via duitsland is dus veul goedkoperquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf 1 juli dus![]()
http://www.nu.nl/economie(...)vliegtaks-terug.html
Weeze!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanuit Weeze vliegen, met Ryanair! Je krijgt nog nét geen geld toé, maar veel scheelt het niet.
Alleen die pindadoppen op de grond hè.![]()
Kijk eerst maar in Den Haag als second bestquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
Upssala... dat klinkt zó... wúlps! Ik krijg meteen visioenen van goedlachse en gewillige Zweedse blondines.
Manu, over een paar weken ga ik Stockholm checken, moet ik nog ff kijken voor een leuk optrekje? Wat is je budget?
Of kom je gezellig in Den Haag wonen, als RLS-fokkert nummer 4? (Coos rekenen we er maar even bij, als Leidschendammer)
Moet je priority-boarden, Kost uiteraard wel extra.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jottum, Ryanair![]()
Met zijn alle dringen voor de gate om in te stappen en dan nog niet met je gezin bij elkaar kunnen zitten.
Meestal vlieg ik alleen en soms met z'n twee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jottum, Ryanair![]()
Met zijn alle dringen voor de gate om in te stappen en dan nog niet met je gezin bij elkaar kunnen zitten.
Ja, het scheelt 50 euro op dezelfde dagenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Via duitsland is dus veul goedkoper
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, het scheelt 50 euro op dezelfde dagen
Alleen zit je dan met onmogelijke tijden
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh! Gezellig Manu, kom maar bij ons wonen hoor!![]()
Ik vind dat Coos wel meetelt, het is op fietsafstand
Ik ben op alle waddeneilanden geweest en je moet er van houden, ik doe dat wel overigens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil graag eens naar een Waddeneiland, ben ik nog nooit geweest
Maar 1 volwassene met 2 kinderen onder de 2 jaar mag dus niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar moet je ook voor betalen bij Ryanair, om als één van de eersten in te stappen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jottum, Ryanair![]()
Nee zit net alles na te lezen tijdens het eten van een pizza.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:16 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor net dat Arke reizen per direct de vliegtax afschaft.
Ben ik hier alleen ofzo?![]()
Een retour met één extra tas behalve je handbagage, kost 30 euro extra. Heel raar, want volgens hun eigen site kost het 10 euro per enkele reis. Maar mooi dat ik op 90 euro extra babage-kosten uitkwam voor drie retourtjes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:13 schreef Marrije het volgende:
Gert, bij Ryanair mag je toch 15 kg bagage meenemen, los van de handbagage? Kost alleen 5 e toch?
Voor een weekendje / stedentrip zéker. Of je moet in Hyde Park willen gaan kamperen of zo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:08 schreef CarOnline het volgende:
Ja ik zat ook op meer hoor, 16 euro per tas geloof ik.
Ik prop alles wel in mn rugzak, gaat prima
Euh neuhquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor een weekendje / stedentrip zéker. Of je moet in Hyde Park willen gaan kamperen of zo.
Dan val ik Cc maar ff bij..... ben een keer of 5 in Tunesië geweest en heb weinig te klagen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad, ik heb nog nooit iemand gezien, die in Tunesie was, en het er niet vies vond, en zegt
,,daar ga ik nooit meer heen.
Ik ben echt een zee-mens, ik ga dus echt liever naar het strand dan naar het bos.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben op alle waddeneilanden geweest en je moet er van houden, ik doe dat wel overigens.
Dat scheelt inderdaad ontzettend veelquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:23 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee zit net alles na te lezen tijdens het eten van een pizza.
Wij boeken sinds onze dochters niet meer meegaan altijd zomervakantie's via sunweb.nl en dan al in november of zo. Hele goede aanbiedingen om die tijd. Deze keer gaan we in juni voor 3 weken naar kos voor weinig. En voor september hebben we nu nog niet geboekt doen we pas als we eind juni terug zijn omdat er dan weer leuke aanbieding komen.
Lekker hoor als je kinderen volwassen worden en je niet meer aan schoolvakantie's ben gebonden.
Voor het geld van vroeger 2 weken gaan we tegenwoordig 2 of 3 x per jaar lekker op vakantie.
Dat all-in hebben wij ook wel gezien. Gaat vervelen na een week. En dan gaan we alsnog lekker in de stad op een terras eten. Dus tegenwoordig nemen wij een appartement en dat bevalt heel goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad ontzettend veel![]()
Ik betaal voor mijn kinderen inmiddels de volle mep en dat is dus heul veul![]()
We gaan al jaren in de zomer naar zo'n all-inclusive gebeuren in Turkijke of Griekenland, maar dat zijn we eigenlijk een beetje zat. Mijn dochter zei vorig jaar al dat ze er niets meer aan vond en dat ze in 2009 met een vriendin op vakantie gaat en wel naar Lloret de Mar.
Met mijn zoon gaan we nu naar Frankrijk, mijn schoonzus heeft daar een campinkje en wij huren daar een gite. Nu wil mijn dochter wel ineens mee.
Met de kinderen vond ik het altijd wel fijn, dat all-inclusive. Die konden lekker de hele dag eten en drinken wat ze wilden en 's avonds gewoon aanschuiven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:25 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat all-in hebben wij ook wel gezien. Gaat vervelen na een week. En dan gaan we alsnog lekker in de stad op een terras eten. Dus tegenwoordig nemen wij een appartement en dat bevalt heel goed.
De derde week als we op kos zijn komt onze jongste dochter ook daar naar toe met haar vriend. Zijn we een week daar met z'n vieren. Lekker goedkoop voor dat stel die week. Ze weten ook wel dat we dan alles betalen. Daarna blijven zij nog 2 weken daar. Maarja we hebben het dus waarom niet en anders zie ik haar 6 weken niet achter elkaar en dat vind ik dus te lang. Ze zitten aan de andere kant van de stad dus we zittten niet op elkaars lip. Onze oudste combineert haar vakantie dus in september gelijk met ons. Die zegt dan altijd is zo gezellig ook met jullie. Ja ja mijn creditcard bedoelen ze.
Frankrijk is trouwens ook heel lekker in de zomermaanden. Al ben ik daar al een jaar of 20 niet meer geweest.
heidel! gaat ut?quote:
hoi wjquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heidel! gaat ut?
heb je alle voorbereidingen (server weer aangesloten etc. etc.) voor gratis bunker-streams inmiddels op orde?
zing je mee?
zou wel een stunt zijn, maar dat doen we onze bartje niet aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hoi wj![]()
ben d'r klaar voor![]()
ken de tekst niet
Dus ik moet er echt op klikken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou wel een stunt zijn, maar dat doen we onze bartje niet aan, tohoch?
die andere onbeleefde vlerk zou het echter wel verdienen![]()
de tekst staat in beeld
Doe ik later wel even, mijn ma zit d'r soap te kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
godverdakke, mooi nummer, misschien zie je het licht. toe maar..
Zet even op youtube als je wilt, mijn telefoon is leegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pm je nr. maar. ik heb een goede bariton in huis
Gevondenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zet even op youtube als je wilt, mijn telefoon is leeg
Yepquote:
top...wanneer begint dat feest ?quote:
lazise of veronaquote:
van 25 april tot 22 meiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
top...wanneer begint dat feest ?
A unique speciality actquote:
Moet ie niet zo hard knijpenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
A unique speciality act![]()
Dat kontwiegen op 1.30![]()
Dat is geen bariton hoor wj
nope die hebben we al gehad.. dit is met kinderen en alquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lekker hoor! huwelijksreis nog?
klootzak, die heidiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
3 kinderen, right? camping of daar in een kinderdagverblijf?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope die hebben we al gehad.. dit is met kinderen en al
camping en hotel ...:D lekker aan strand hangen kunnen de kids ook een ei hier en daar kwijt...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
3 kinderen, right? camping of daar in een kinderdagverblijf?
nice.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
camping en hotel ...:D lekker aan strand hangen kunnen de kids ook een ei hier en daar kwijt...
wel geinig. maar nauwelijks te volgen door die chaotische montagequote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Eigenlijk best goed, vakantie geboekt en allesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh manu!
hoe was je dag (in honderdtwintig woorden max.)?
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eigenlijk best goed, vakantie geboekt en alles![]()
En weer vroeger gaan slapen
Ik denk dat ik ook alvast voor de voorpret gaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
Ik was al ongerust dat door die kutbunkert de nachtbagger stopte.
Die vuige Peter is al overgelopen met kunst en al.
Hij heeft Liesje toch niet meegenomen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
Ik zeg kleding kopen!quote:
Nee liesje pendeltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft Liesje toch niet meegenomen?
tussen bank en rookhok?quote:
coosquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
Ja zoiets.quote:
je zou toch tijdelijk een ander huis aan de overkant krijgen, of las ik weer verkeerd?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja zoiets.![]()
Ik zit al twee dagen om kwaart over zeven rechtop in bed. De renovatie is begonnen.
Bouwvakkers praten niet. Bouwvakkers schreeuwen!!![]()
Dat gaat ten koste van mijn nachtrust. En mijn humeur!
Dus nog één versnapering en ook plat.
Ik heb die gozer die dat zou "regelen" niet meer gehoord. Maar dat is een goeie van je. Morgen ga ik hem fokken waarom dat niet voor elkaar gekomen is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je zou toch tijdelijk een ander huis aan de overkant krijgen, of las ik weer verkeerd?
doe je goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb die gozer die dat zou "regelen" niet meer gehoord. Maar dat is een goeie van je. Morgen ga ik hem fokken waarom dat niet voor elkaar gekomen is.
Dan storten ze gewoon niet terug en geven ze een t-shirt kado of abo (hihihihi!).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vanochtend in de krant: Powned werft op oneigenlijke manier leden als ze het geld na 1 april terug storten. Deze leden worden niet meegeteld in de aantallen voor 50.000.
Dus toch.
Ja, maar er werd bij Fok dus iss een abo geboden, én geld terug. Ik ga dat denk ik maar doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan storten ze gewoon niet terug en geven ze een t-shirt kado of abo (hihihihi!).
Nee bij mij zijn het zwoarte bakstenen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:57 schreef Manu82 het volgende:
Welke achtergrond? Die is toch gewoon wit?
Goedemorgen,quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee bij mij zijn het zwoarte bakstenen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:15 schreef Gert het volgende:
En ook in de enige echte: een goedemorgen!![]()
O nee, niks koffie. Sommige mensen gaan per business class naar een vergadering elders in Europa, ik mag met de auto naar Eindhovuh.![]()
Hopelijk is de distributieriemtyfus daar gaan liggen.
Später
Er staat nog een goede fles, die gaat wellicht open.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:44 schreef Manu82 het volgende:
Gefelicteerd enzo denk ik dan
Gaan jullie het nog vieren?
nee, geen workshop gedaan, laatst zelf een paar taarten gemaakt, maar toen aan het kliederen met marsmellowsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:07 schreef CarOnline het volgende:
Oh leuk winkeltje Blomst!
Ik wil dat oohook kunnen, vind het zo schattig en lekker![]()
![]()
Heb je een workshop gedaan, dat kan daar ook zag ik.
Buuv kan dat ook heel goed, ik hou het maar bij muffins
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb die gozer die dat zou "regelen" niet meer gehoord. Maar dat is een goeie van je. Morgen ga ik hem fokken waarom dat niet voor elkaar gekomen is.
Ik ben heel blij voor je! Heus!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
Distributieriem doet het nog! Valt best mee dat Eindhovuh.![]()
Ken jij "Schreeuwjezus"?quote:
"Da minde nie, hihihi."quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
Dank Jezus voor je mooie jas
En voor je volle boodschappentas
Nou ga maar snel de asbakken leegkloppen en de lege bierblikjes van de vloer rapen dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Ik leef nog!Net een feestje overleefd met 10, 5 en 6 jarigen.
pffffffff. dus ook weer achter de rug, en nu uitgeteld zeker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
voor de regenjas??quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
Dank Jezus voor je mooie jas
En voor je volle boodschappentas
Was het geslaagd??quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Die fase komt nog, en dan ben ik blij als de jarige het weer overleefd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ga maar snel de asbakken leegkloppen en de lege bierblikjes van de vloer rapen dan.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
pffffffff. dus ook weer achter de rug, en nu uitgeteld zeker.
Ja, ben nu wel moe ja! Maar het was heel leuk. Gelukkig vonden alle kinderen dat ook.quote:
ik vind het knap dat je al die kinders bezig kan houden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Ja, ben nu wel moe ja! Maar het was heel leuk. Gelukkig vonden alle kinderen dat ook.De dino-eieren vielen wat tegen, maar het spanen doosjes versieren was geslaagd evenals de snoep-memory
had je is moeten opruimen thuisquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:10 schreef blomst het volgende:
[..]
ik vind het knap dat je al die kinders bezig kan houden.
Mijn kinderen hielden hun verjaardagfeestjes altijd buiten de deur, pannekoekboerderij, kinderboerderij, zwembad enz.
je kunt beter na een verjaardagfeestje opruimen dan ervoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had je is moeten opruimen thuis![]()
hoi blommie
zal ik ook even een lijst doorgeven.quote:
Bestaat dat nog?quote:
Helaas we zijn net terug.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:46 schreef blomst het volgende:
[..]
zal ik ook even een lijst doorgeven.
of is Friesland je te ver om het langs te brengen ?
Oranjeboom is hoofdpijnbier.quote:
Alleen al vanwege de straat zou ik het niet drinkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja en het water halen ze uit de Maas.
Smerig spul is dat zeg.
Nou, het brúist hier.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh hier gaat het ook al over bier![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:41 schreef CarOnline het volgende:
Oeps pim, ik ben weer in slaap gevallen....
En ik zit in deze SC. Via mn foon momenteel.
Waarom mag jij APK Pim noemen en als ik Manu Wietse noem, dat ik dan een waarschuwing krijg om een ban te krijgen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:41 schreef CarOnline het volgende:
Oeps pim, ik ben weer in slaap gevallen....
En ik zit in deze SC. Via mn foon momenteel.
Ohhhh! Wat is het? Wanneer?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:51 schreef APK het volgende:
Oh, ik wilde je nog via GSM vragen of je ook een kaartje wilde voor het grote EUROVISION gebeuren in Amsterdam.
http://www.esctoday.com/news/read/13593
Omdat APK er geen probleem mee heeft dat ik hem Pim noem?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom mag jij APK Pim noemen en als ik Manu Wietse noem, dat ik dan een waarschuwing krijg om een ban te krijgen?
Dat stond niet in de waarschuwing.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat APK er geen probleem mee heeft dat ik hem Pim noem?
We zijn er vroeg bij voor de zaterdag.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goedemorgen Manu, Dementor en HiDiHo.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn er vroeg bij voor de zaterdag.
Tijd voor ontbijt denk ik dan ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn er vroeg bij voor de zaterdag.
Nu je het zegt, waarom denk je dat hij is afgekeurd en zo ongeveer bij elke rls zich aan heeft gemeld en het dan ook nog gek vindt dat de instanties daar toch hun twijfels bij hebben.......quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:38 schreef Dementor het volgende:
Als iemand ook maar ooit eens een foto of een situatie post ben jij zo zwakzinnig om dat vervolgens maandenlang nog te dumpen op Fok, het begint zelfs op iets dwangmatigs te lijken.
Alsof je zelf geen leven hebt..
quote:
haha, ik begrijp het wel hoor. het is hier toch anders, bekend terrein / vertrouwd. und: loyaliteit ftw!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
w-j, hoe krijgen we CarO ook zover. Die is ergens in 't leven een hernieuwde pubertijd tegengekomen.
Als het echt puberteit is, dan werkt aandringen en er steeds over beginnen in ieder geval averechts.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
w-j, hoe krijgen we CarO ook zover. Die is ergens in 't leven een hernieuwde pubertijd tegengekomen.
Maar zonder spaghettisaus!quote:
Écht puberteit?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het echt puberteit is, dan werkt aandringen en er steeds over beginnen in ieder geval averechts.
Laat Caro gewoon lekker hier blijven en mokken over die stomme bunkert. Komen wij gewoon af en toe op de thee.
Ja, als je 't na de aflevering die je nog moet kijken nog snapt moet je maar ff pm'en. Ik snap er iig geen reet meer vanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:10 schreef CarOnline het volgende:
Oh en Pietje, wat is Lost reteleuk![]()
Van de week 3 afleveringen gekeken, alleen die van donderdag moet ik even binnenhengelen![]()
Maar man man wat een jedoe met dat tijdreizen!
Haha nou ik had al gelezen dat Ben dood wordt geschoten, maar dan kan alles niet gebeurd zijn!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, als je 't na de aflevering die je nog moet kijken nog snapt moet je maar ff pm'en. Ik snap er iig geen reet meer van.
Nee toch? Volgens mij gingen ze door tot seizoen 8 ofzoquote:
OH fijn! Superquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:26 schreef CarOnline het volgende:
De biemert van 't feest van gister staat er nog![]()
(Buuv hoe was de jouwese? Hier echt supergeslaagd)
Kinders liggen in bed, en manlief is aan den boemel dus laat laat laaaaaaat thuis![]()
Ik denk dat ik Ewan McGregor eens loeigroot op mijn witte muur ga bekijken![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Tis stil, aan de overkant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat bedoelde hij. Oké, * FritsVanEgters has left de Bunkerquote:
haha, ik zit toevalligch ook aan een bakkie troostquote:Op zondag 29 maart 2009 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, goed hè, nog even nachtbraken met een mok koffie en daarna de ogen toe
quote:Op zondag 29 maart 2009 01:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik zit toevalligch ook aan een bakkie troost![]()
![]()
hoi von egters![]()
jaja, met die 2 x nominal impedance spiekerboxen van 6 ohm en 100 wattuh klinkt zelfs witnie geil![]()
PMS trut.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Écht puberteit?
Pfffff heus niet! Ik heb gewoon geen zin, das alles.
Nou en.
WJ snapt me tenminste wel![]()
Voor Peter: talk to the hand cuz tha face won't listenquote:Op zondag 29 maart 2009 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
" hoooooow yeah"
[ afbeelding ]
witnie![]()
![]()
![]()
![]()
nespresso, ken je dat qua smaak (arpeggio vooralquote:Op zondag 29 maart 2009 01:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lekker koffieleuten met z'n allen
![]()
![]()
![]()
Whitney is nostalgiem'n vader had al haar platen.
senseo is voor bunker-sc-ersquote:Op zondag 29 maart 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Espresso trouwens, via die Senseo. Dat smaakt als gewone koffie, 't is alleen een stukje duurder
1 x een zuwarte geneukt, vond het maar raar, dat kutjequote:Op zondag 29 maart 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof jij niet van donkere grotjes houdt
Nespresso ken ik alleen van de reclamequote:Op zondag 29 maart 2009 01:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nespresso, ken je dat qua smaak (arpeggio vooral)?
whitney is koel, je kan er ook zo lekker op sjoelen!!!
ff serieus, ken je het boek "american psycho" van bret easton ellis? sinds ik dat heb gelezen ben ik me gaan verdiepennnn in witnie
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |