Eigenlijk best goed, vakantie geboekt en allesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh manu!
hoe was je dag (in honderdtwintig woorden max.)?
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eigenlijk best goed, vakantie geboekt en alles![]()
En weer vroeger gaan slapen
Ik denk dat ik ook alvast voor de voorpret gaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
Ik was al ongerust dat door die kutbunkert de nachtbagger stopte.
Die vuige Peter is al overgelopen met kunst en al.
Hij heeft Liesje toch niet meegenomen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
Ik zeg kleding kopen!quote:
Nee liesje pendeltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft Liesje toch niet meegenomen?
tussen bank en rookhok?quote:
coosquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
Ja zoiets.quote:
je zou toch tijdelijk een ander huis aan de overkant krijgen, of las ik weer verkeerd?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja zoiets.![]()
Ik zit al twee dagen om kwaart over zeven rechtop in bed. De renovatie is begonnen.
Bouwvakkers praten niet. Bouwvakkers schreeuwen!!![]()
Dat gaat ten koste van mijn nachtrust. En mijn humeur!
Dus nog één versnapering en ook plat.
Ik heb die gozer die dat zou "regelen" niet meer gehoord. Maar dat is een goeie van je. Morgen ga ik hem fokken waarom dat niet voor elkaar gekomen is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je zou toch tijdelijk een ander huis aan de overkant krijgen, of las ik weer verkeerd?
doe je goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb die gozer die dat zou "regelen" niet meer gehoord. Maar dat is een goeie van je. Morgen ga ik hem fokken waarom dat niet voor elkaar gekomen is.
Dan storten ze gewoon niet terug en geven ze een t-shirt kado of abo (hihihihi!).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vanochtend in de krant: Powned werft op oneigenlijke manier leden als ze het geld na 1 april terug storten. Deze leden worden niet meegeteld in de aantallen voor 50.000.
Dus toch.
Ja, maar er werd bij Fok dus iss een abo geboden, én geld terug. Ik ga dat denk ik maar doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan storten ze gewoon niet terug en geven ze een t-shirt kado of abo (hihihihi!).
Nee bij mij zijn het zwoarte bakstenen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:57 schreef Manu82 het volgende:
Welke achtergrond? Die is toch gewoon wit?
Goedemorgen,quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee bij mij zijn het zwoarte bakstenen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:15 schreef Gert het volgende:
En ook in de enige echte: een goedemorgen!![]()
O nee, niks koffie. Sommige mensen gaan per business class naar een vergadering elders in Europa, ik mag met de auto naar Eindhovuh.![]()
Hopelijk is de distributieriemtyfus daar gaan liggen.
Später
Er staat nog een goede fles, die gaat wellicht open.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:44 schreef Manu82 het volgende:
Gefelicteerd enzo denk ik dan
Gaan jullie het nog vieren?
nee, geen workshop gedaan, laatst zelf een paar taarten gemaakt, maar toen aan het kliederen met marsmellowsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:07 schreef CarOnline het volgende:
Oh leuk winkeltje Blomst!
Ik wil dat oohook kunnen, vind het zo schattig en lekker![]()
![]()
Heb je een workshop gedaan, dat kan daar ook zag ik.
Buuv kan dat ook heel goed, ik hou het maar bij muffins
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb die gozer die dat zou "regelen" niet meer gehoord. Maar dat is een goeie van je. Morgen ga ik hem fokken waarom dat niet voor elkaar gekomen is.
Ik ben heel blij voor je! Heus!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
Distributieriem doet het nog! Valt best mee dat Eindhovuh.![]()
Ken jij "Schreeuwjezus"?quote:
"Da minde nie, hihihi."quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
Dank Jezus voor je mooie jas
En voor je volle boodschappentas
Nou ga maar snel de asbakken leegkloppen en de lege bierblikjes van de vloer rapen dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Ik leef nog!Net een feestje overleefd met 10, 5 en 6 jarigen.
pffffffff. dus ook weer achter de rug, en nu uitgeteld zeker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
voor de regenjas??quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
Dank Jezus voor je mooie jas
En voor je volle boodschappentas
Was het geslaagd??quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Die fase komt nog, en dan ben ik blij als de jarige het weer overleefd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ga maar snel de asbakken leegkloppen en de lege bierblikjes van de vloer rapen dan.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
pffffffff. dus ook weer achter de rug, en nu uitgeteld zeker.
Ja, ben nu wel moe ja! Maar het was heel leuk. Gelukkig vonden alle kinderen dat ook.quote:
ik vind het knap dat je al die kinders bezig kan houden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Ja, ben nu wel moe ja! Maar het was heel leuk. Gelukkig vonden alle kinderen dat ook.De dino-eieren vielen wat tegen, maar het spanen doosjes versieren was geslaagd evenals de snoep-memory
had je is moeten opruimen thuisquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:10 schreef blomst het volgende:
[..]
ik vind het knap dat je al die kinders bezig kan houden.
Mijn kinderen hielden hun verjaardagfeestjes altijd buiten de deur, pannekoekboerderij, kinderboerderij, zwembad enz.
je kunt beter na een verjaardagfeestje opruimen dan ervoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had je is moeten opruimen thuis![]()
hoi blommie
zal ik ook even een lijst doorgeven.quote:
Bestaat dat nog?quote:
Helaas we zijn net terug.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:46 schreef blomst het volgende:
[..]
zal ik ook even een lijst doorgeven.
of is Friesland je te ver om het langs te brengen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |