Thanks, maar beetje te duur aangezien we waarschijnlijk ook nog moeten/willen verhuizen deze zomerquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Cuba, precies je budget, all inclusive, 9 dagen!
http://www.arke.nl/Vakant(...)amigo-atlantico.aspx
Ik wil ook weer weg.. Zit alweer drie maanden thuis inmiddels!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Hehe ik zag hem van de week weer.quote:
Oh, ik dacht 699 is prima binnen het budget. Maar komt idd uit op iets van 1490 voor 2 pers. inclusief alle taxjes enzo. Maar goed, waar denk je zelf aan? Tunesie of Turkije ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:28 schreef Manu82 het volgende:
Thanks, maar beetje te duur aangezien we waarschijnlijk ook nog moeten/willen verhuizen deze zomer
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvpPietje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mis je ons al een beetje?
Screw them.
We're going home.
Met z'n allen naar Cuba! Mag je dan wel nog voor de feestvreugde een sigaartje meeroken of is ook dat een no-go?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook naar Cuba!
Koop ik daar meteen een nieuw brik.
Ben beter aan het kijken en wil eigenlijk ook wel, maar beslis niet (alleen). Zitten dan al boven 1000 Euro en wil dan daar ook wel dingen gaan doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Cuba ziet er wel heel gaaf uit zeg en ik vind de prijs ook wel meevallen.
Ja, suffe principiaaltjes.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef Smash-it het volgende:
Oh en een top TT! Ik blijf voorlopig stug hier. Verandering, eng, dingen..
Nee!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:33 schreef Smash-it het volgende:
Met z'n allen naar Cuba! Mag je dan wel nog voor de feestvreugde een sigaartje meeroken of is ook dat een no-go?
Ik weet het niet, waarschijnlijk ook iets dichterbij, kreta misschien ook nog een optiequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oh, ik dacht 699 is prima binnen het budget. Maar komt idd uit op iets van 1490 voor 2 pers. inclusief alle taxjes enzo. Maar goed, waar denk je zelf aan? Tunesie of Turkije ofzo?
Oh en een top TT! Ik blijf voorlopig stug hier. Verandering, eng, dingen..
Ik rook wel een met hash gespiked sigaartje meequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:33 schreef Smash-it het volgende:
Met z'n allen naar Cuba! Mag je dan wel nog voor de feestvreugde een sigaartje meeroken of is ook dat een no-go?
Ik begrijp hetquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben beter aan het kijken en wil eigenlijk ook wel, maar beslis niet (alleen). Zitten dan al boven 1000 Euro en wil dan daar ook wel dingen gaan doen
Oh ik was al benieuwd!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
Beetje opgeknapt inmiddels.
Wel vannacht flink ziek geweest![]()
Maar mn hoofd staat weer rechtop
Neem dan wel een stukje worst mee voor de hondquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik rook wel een met hash gespiked sigaartje mee.
Daar is niks sufs aan.quote:
Ik heb gelukkig een stevig rek voor op mijn Kronan en een stevige pakkendrager achterop. Fietstassen zijn per definitie niet leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef CarOnline het volgende:
Baaaaaalen Cc van je auto![]()
Voor 75 euro kan je leuke fietstassen kopen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef Coos het volgende:
Trouwens dolle pret bij het debat over de crisismaatregelen.
De hele PVV has left the building
Ja de pijn in mn hoofd was vannacht niet te hárden, heb om 4 uur nog een uur rechtop gezeten beneden omdat ik niet meer kon liggen, het deed zo veel pijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik was al benieuwd!Fijn dat het weer beter gaat!
![]()
Rustig aan hoor, dan maar een wat minder perfect feestje, je hebt er niets aan als je zaterdag weer bij je enkeltjes afbreekt.
En terecht, boefjes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat laten "jullie"je makkelijk uit je tentje lokken zeg!![]()
Ja hoor schat, nice try.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat laten "jullie"je makkelijk uit je tentje lokken zeg!![]()
Begin mei.... écht zonzeker ben je dan nog niet daar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:46 schreef Manu82 het volgende:
ghi
http://neckermann.nl/vliegvakanties/DetailPage.aspx?fh_DETAILfh_view_size=10&fh_sort_by=pk_zooveraveragescore&fh_sort_order=-1&fh_secondid=nvn_blank_42197a_s09&fh_lister_pos=1&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchanneltype%3eproductpackage%2fpk_vacationchannel%3e%7bflight%7d%2fpr_month%3e%7b200905%7d%2fpr_duration%3e%7b1116%7d%2fpr_budget%3e%7bnvn_500_750%7d%2fpk_theme
Uhm ... laat me even denken ... NEE.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Cc, een leuk hip Vespa brommertje? Wel echt zwaar ka uu tee van je auto zeg!
Moet je daarvoor op vakantie?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Begin mei.... écht zonzeker ben je dan nog niet daar.
En het is cultureel / antropologisch denk ik wel interessant om een keer naar Bulgarije te gaan, maar eh... weet niet of je daar naar op zoek bent. Jij wil toch gewoon bier en tieten?
Ja, moest eigenlijk ook wel lachen,quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef Coos het volgende:
Trouwens dolle pret bij het debat over de crisismaatregelen.
De hele PVV has left the building
Oh ik ook van jou!quote:
Weet ik, maar ben ooit ook rond die periode in Turkije geweest en dat was ook geen 30 graden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Begin mei.... écht zonzeker ben je dan nog niet daar.
En het is cultureel / antropologisch denk ik wel interessant om een keer naar Bulgarije te gaan, maar eh... weet niet of je daar naar op zoek bent. Jij wil toch gewoon bier en tieten?
Ik heb een aantal jaren terug een prima vakantie gehad in Tunesië. In een allerschattigst klein strandplaatsje. Niets vies, niets vuil en geen enkele enge ziekte opgelopen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:58 schreef hondjes het volgende:
Ga niet naar Tunesie, vies, vuil, en enige wat je krijgt zijn enge ziektes.
Zo'n Aygo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... laat me even denken ... NEE.
Ik heb een hekel aan brommers.
Ik heb al verschillende lijntjes uitgezet voor een cheap ass auto en tot die tijd is het een beetje behelpen. Heeft ook zijn charme, denk ik dan maar.
Oh dat begreep ik uit je replyquote:
Ja, die rijden zo de sloot in of kijken niet of er jongetjes naast de auto staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo'n Aygo.4 euro in de wegenbelasting en rijden echt zuinig.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Iemand wat bleek om die mental image van man-boobies van mijn netvlies te krijgen?!![]()
Dan heb je geluk gehad, ik heb nog nooit iemand gezien, die in Tunesie was, en het er niet vies vond, en zegtquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren terug een prima vakantie gehad in Tunesië. In een allerschattigst klein strandplaatsje. Niets vies, niets vuil en geen enkele enge ziekte opgelopen.
Dus: ze vinden het vies, maar boeken toch weer voor het volgende jaar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:09 schreef hondjes het volgende:
Dan heb je geluk gehad, ik heb nog nooit iemand gezien, die in Tunesie was, en het er niet vies vond, en zegt
,,daar ga ik nooit meer heen.
Nee, die boeken niet meer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus: ze vinden het vies, maar boeken toch weer voor het volgende jaar?![]()
Je gaat naar een Afrikaans land, dan moet je geen Westerse wereld verwachten.
Tunesie was wel een optie, maar toen we het hotel in Bulgarije vonden waren we eigenlijk meteen verkochtquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee, die boeken niet meer.
En verder was het alleen informatie, en mag iedereen ermee doen wat hij of zij zelf wilt.,
Was dat een Aygo?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die rijden zo de sloot in of kijken niet of er jongetjes naast de auto staan.
Dat was echt zo'n evacuatie om die auto heen. ' Kijk uit, een bejaarde!!' *gilt ende paniek
Toen ze nog leuk was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was dat een Aygo?!![]()
Die was echt erg.Klaar om op te stijgen? *gas*
toen jij nog die chemische sloot in de fik stak. Dat was wel heel vroeger zeg, toen je nog rookte enzo.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Zo dat heb je vlot besloten![]()
Weet je bier en tieten het ook al ?
In mijn omgeving is er ook niémand uit Tunesië gekomen die er nog eens heen wil, zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee, die boeken niet meer.
En verder was het alleen informatie, en mag iedereen ermee doen wat hij of zij zelf wilt.,
Qua woonplaats? Echt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:06 schreef Manu82 het volgende:
Egypte, Zweden en Ameland ben ik geweest.
Zweden was nog een optie om naartoe te verhuizen, maar er kon niks geschikt worden gevonden...
Ik vind Terschelling het mooiste eiland, Vlieland is het rustigst en Ameland is gewoon leuk. Oh, en ik ben ook wel eens op Texel geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben weleens in Egypte geweest, het is daar ook prachtig om te snorkelen![]()
Ik wil graag eens naar een Waddeneiland, ben ik nog nooit geweest
Ja, we zijn nu een beetje bezig met verhuisplannen/werk zoeken en het gaat tussen Den Haag of het buitenland.....quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Qua woonplaats? Echt?
Upsalla heeft een universiteit dacht ik. En prachtig wonen daar hoor. al moet je bier ff meenemen vanuit Duitsland ofzo.Maar da's tegenwoordig geen probleem meer.
Maar je kan serieus niets geschikts vinden daar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, we zijn nu een beetje bezig met verhuisplannen/werk zoeken en het gaat tussen Den Haag of het buitenland.....
Nouja, het gaat eigenlijk niet om mij even. Zou al met veel dingen tevreden zijn, maar iemand hier heeft nogal veel eisenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar je kan serieus niets geschikts vinden daar?![]()
in de stad is geweldig, maar zo buiten ook, en dan met een Volvo.
Ja, ik zou dat wel zien zitten, ook nu nog wel.
Vlielandquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind Terschelling het mooiste eiland, Vlieland is het rustigst en Ameland is gewoon leuk. Oh, en ik ben ook wel eens op Texel geweest.
Marokko is mooi ja, ben een keer op een eiland geweest daar, voor de kust.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef Marrije het volgende:
Marokko ben ik wel eens geweest, prachtig! Ik was in het noord oosten, dus tegen de grens met Algerije aan.
Volgens mij is het er al af en alles wat al geboekt en betaald is wordt terug betaald, hoorde ik vanmorgen op de radio.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:33 schreef CarOnline het volgende:
Even tussendoor, wanneer gaat die vliegtax eraf?
Of wat was het ook alweer?
Nee, dan liever over zee hequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Marokko is mooi ja, ben een keer op een eiland geweest daar, voor de kust.![]()
Voor de rest vlieg ik altijd met een grote boog over die Mahreb-zandbak heen.
Echt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het er al af en alles wat al geboekt en betaald is wordt terug betaald, hoorde ik vanmorgen op de radio.
Dat is ook de belangrijkste reden dat ik er niet naar toe ga op vakantie, dat weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vlieland![]()
Twee weken regen. Op 3 dagen na dan.
Gingen weg met een hittegolf en dreven na 5 dagen weer terug naar huis om op te drogen.
Twee dagen thuis geweest en weer terug de regen in.
Wat een drama
quote:
Vanuit Weeze vliegen, met Ryanair! Je krijgt nog nét geen geld toé, maar veel scheelt het niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?
Vind het nog vrij duur. Voor een graties reisje dan![]()
Heenreis (webtarief)
2 Adult @ 0,00 EUR 0,00 EUR
Belastingen / toeslagen details 80,20 EUR
Oh ja, over héén. Snothoofd hequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]Nee,, over die zandbak héén vliegen is prima. Daar zijn kamelen, geen haaien.
![]()
't Is ook echt een zandbak hè, tot aan de zee. Eerst anderhalf uur alleen maar zand, en dan de zee, als je vanuit het zuiden komp. Niet zo gek eigenlijk, dat je terrorist wordt van die ellende.
Vanaf 1 juli dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?
Vind het nog vrij duur. Voor een graties reisje dan![]()
Heenreis (webtarief)
2 Adult @ 0,00 EUR 0,00 EUR
Belastingen / toeslagen details 80,20 EUR
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef hondjes het volgende:
Dus het wordt Engeland of Den Haag, Manu.
Ben benieuwd,het hangt er zeker vanaf , of je er een baan kan krijgen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, over héén. Snothoofd he![]()
Ja veel meer is daar ook niet te doen. En iedereen doet het, dus waarom ook niet.
Jottum, Ryanairquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanuit Weeze vliegen, met Ryanair! Je krijgt nog nét geen geld toé, maar veel scheelt het niet.
Alleen die pindadoppen op de grond hè.![]()
Via duitsland is dus veul goedkoperquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf 1 juli dus![]()
http://www.nu.nl/economie(...)vliegtaks-terug.html
Weeze!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanuit Weeze vliegen, met Ryanair! Je krijgt nog nét geen geld toé, maar veel scheelt het niet.
Alleen die pindadoppen op de grond hè.![]()
Kijk eerst maar in Den Haag als second bestquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
Upssala... dat klinkt zó... wúlps! Ik krijg meteen visioenen van goedlachse en gewillige Zweedse blondines.
Manu, over een paar weken ga ik Stockholm checken, moet ik nog ff kijken voor een leuk optrekje? Wat is je budget?
Of kom je gezellig in Den Haag wonen, als RLS-fokkert nummer 4? (Coos rekenen we er maar even bij, als Leidschendammer)
Moet je priority-boarden, Kost uiteraard wel extra.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jottum, Ryanair![]()
Met zijn alle dringen voor de gate om in te stappen en dan nog niet met je gezin bij elkaar kunnen zitten.
Meestal vlieg ik alleen en soms met z'n twee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jottum, Ryanair![]()
Met zijn alle dringen voor de gate om in te stappen en dan nog niet met je gezin bij elkaar kunnen zitten.
Ja, het scheelt 50 euro op dezelfde dagenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Via duitsland is dus veul goedkoper
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, het scheelt 50 euro op dezelfde dagen
Alleen zit je dan met onmogelijke tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |