Thanks, maar beetje te duur aangezien we waarschijnlijk ook nog moeten/willen verhuizen deze zomerquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Cuba, precies je budget, all inclusive, 9 dagen!
http://www.arke.nl/Vakant(...)amigo-atlantico.aspx
Ik wil ook weer weg.. Zit alweer drie maanden thuis inmiddels!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Hehe ik zag hem van de week weer.quote:
Oh, ik dacht 699 is prima binnen het budget. Maar komt idd uit op iets van 1490 voor 2 pers. inclusief alle taxjes enzo. Maar goed, waar denk je zelf aan? Tunesie of Turkije ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:28 schreef Manu82 het volgende:
Thanks, maar beetje te duur aangezien we waarschijnlijk ook nog moeten/willen verhuizen deze zomer
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvpPietje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mis je ons al een beetje?
Screw them.
We're going home.
Met z'n allen naar Cuba! Mag je dan wel nog voor de feestvreugde een sigaartje meeroken of is ook dat een no-go?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook naar Cuba!
Koop ik daar meteen een nieuw brik.
Ben beter aan het kijken en wil eigenlijk ook wel, maar beslis niet (alleen). Zitten dan al boven 1000 Euro en wil dan daar ook wel dingen gaan doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Cuba ziet er wel heel gaaf uit zeg en ik vind de prijs ook wel meevallen.
Ja, suffe principiaaltjes.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef Smash-it het volgende:
Oh en een top TT! Ik blijf voorlopig stug hier. Verandering, eng, dingen..
Nee!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:33 schreef Smash-it het volgende:
Met z'n allen naar Cuba! Mag je dan wel nog voor de feestvreugde een sigaartje meeroken of is ook dat een no-go?
Ik weet het niet, waarschijnlijk ook iets dichterbij, kreta misschien ook nog een optiequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oh, ik dacht 699 is prima binnen het budget. Maar komt idd uit op iets van 1490 voor 2 pers. inclusief alle taxjes enzo. Maar goed, waar denk je zelf aan? Tunesie of Turkije ofzo?
Oh en een top TT! Ik blijf voorlopig stug hier. Verandering, eng, dingen..
Ik rook wel een met hash gespiked sigaartje meequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:33 schreef Smash-it het volgende:
Met z'n allen naar Cuba! Mag je dan wel nog voor de feestvreugde een sigaartje meeroken of is ook dat een no-go?
Ik begrijp hetquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben beter aan het kijken en wil eigenlijk ook wel, maar beslis niet (alleen). Zitten dan al boven 1000 Euro en wil dan daar ook wel dingen gaan doen
Oh ik was al benieuwd!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
Beetje opgeknapt inmiddels.
Wel vannacht flink ziek geweest![]()
Maar mn hoofd staat weer rechtop
Neem dan wel een stukje worst mee voor de hondquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik rook wel een met hash gespiked sigaartje mee.
Daar is niks sufs aan.quote:
Ik heb gelukkig een stevig rek voor op mijn Kronan en een stevige pakkendrager achterop. Fietstassen zijn per definitie niet leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef CarOnline het volgende:
Baaaaaalen Cc van je auto![]()
Voor 75 euro kan je leuke fietstassen kopen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef Coos het volgende:
Trouwens dolle pret bij het debat over de crisismaatregelen.
De hele PVV has left the building
Ja de pijn in mn hoofd was vannacht niet te hárden, heb om 4 uur nog een uur rechtop gezeten beneden omdat ik niet meer kon liggen, het deed zo veel pijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik was al benieuwd!Fijn dat het weer beter gaat!
![]()
Rustig aan hoor, dan maar een wat minder perfect feestje, je hebt er niets aan als je zaterdag weer bij je enkeltjes afbreekt.
En terecht, boefjes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat laten "jullie"je makkelijk uit je tentje lokken zeg!![]()
Ja hoor schat, nice try.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat laten "jullie"je makkelijk uit je tentje lokken zeg!![]()
Begin mei.... écht zonzeker ben je dan nog niet daar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:46 schreef Manu82 het volgende:
ghi
http://neckermann.nl/vliegvakanties/DetailPage.aspx?fh_DETAILfh_view_size=10&fh_sort_by=pk_zooveraveragescore&fh_sort_order=-1&fh_secondid=nvn_blank_42197a_s09&fh_lister_pos=1&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchanneltype%3eproductpackage%2fpk_vacationchannel%3e%7bflight%7d%2fpr_month%3e%7b200905%7d%2fpr_duration%3e%7b1116%7d%2fpr_budget%3e%7bnvn_500_750%7d%2fpk_theme
Uhm ... laat me even denken ... NEE.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Cc, een leuk hip Vespa brommertje? Wel echt zwaar ka uu tee van je auto zeg!
Moet je daarvoor op vakantie?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Begin mei.... écht zonzeker ben je dan nog niet daar.
En het is cultureel / antropologisch denk ik wel interessant om een keer naar Bulgarije te gaan, maar eh... weet niet of je daar naar op zoek bent. Jij wil toch gewoon bier en tieten?
Ja, moest eigenlijk ook wel lachen,quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef Coos het volgende:
Trouwens dolle pret bij het debat over de crisismaatregelen.
De hele PVV has left the building
Oh ik ook van jou!quote:
Weet ik, maar ben ooit ook rond die periode in Turkije geweest en dat was ook geen 30 graden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Begin mei.... écht zonzeker ben je dan nog niet daar.
En het is cultureel / antropologisch denk ik wel interessant om een keer naar Bulgarije te gaan, maar eh... weet niet of je daar naar op zoek bent. Jij wil toch gewoon bier en tieten?
Ik heb een aantal jaren terug een prima vakantie gehad in Tunesië. In een allerschattigst klein strandplaatsje. Niets vies, niets vuil en geen enkele enge ziekte opgelopen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:58 schreef hondjes het volgende:
Ga niet naar Tunesie, vies, vuil, en enige wat je krijgt zijn enge ziektes.
Zo'n Aygo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... laat me even denken ... NEE.
Ik heb een hekel aan brommers.
Ik heb al verschillende lijntjes uitgezet voor een cheap ass auto en tot die tijd is het een beetje behelpen. Heeft ook zijn charme, denk ik dan maar.
Oh dat begreep ik uit je replyquote:
Ja, die rijden zo de sloot in of kijken niet of er jongetjes naast de auto staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo'n Aygo.4 euro in de wegenbelasting en rijden echt zuinig.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Iemand wat bleek om die mental image van man-boobies van mijn netvlies te krijgen?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |