Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
District oost present.![]()
Ik kreeg 'm ook inderdaad, ik vroeg het me ook al af.
Inderdaad. Daar verbaasde ik me ook altijd over, helemaal omdat hij niet lang bij de selectie zat en direct mee mocht doen toen we voor het 'eggie' gingen voetballen. In zijn wedstrijd tegen rusland was het dan ook nait best. PSV mag hem hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Dvm86 het volgende:
Die Engelaar mag van mij naar PSV, heb nooit begrepen waarom hij bij Oranje werd gehaald.
Nou en? Machlas deed het ook heel goed bij Vitesse. En Sulejmani deed het ook vrij aardig bij Heerenveen en Sonck deed het ook aardig in Belgie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:05 schreef peaceman het volgende:
Zul je net zien dat Orlando het heel goed gaat doen bij PSV....
Ik wil volgend jaar eindelijk wel weer eens kampioen worden, dus hoe slechter het gaat bij de concurrentie hoe beter.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou en? Machlas deed het ook heel goed bij Vitesse. En Sulejmani deed het ook vrij aardig bij Heerenveen en Sonck deed het ook aardig in Belgie.
ik vond hem op het ek alleen goed tegen italie; tegen frankrijk en rusland was hij afschuwelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Dvm86 het volgende:
Die Engelaar mag van mij naar PSV, heb nooit begrepen waarom hij bij Oranje werd gehaald.
Ben het wel met je eens. We hebben een meer échte centrum spits nodig, jammer nog steeds dat er voor hunterlaar niet een directe versterking is gekomen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef N.i.c.k het volgende:
de posities die nog niet dubbelbezet zijn imo:
- een van de twee flanken. Leo behouden is daarom handig. Sarpong heeft me niet kunnen overtuigen. Misschien maar zelfs overwegen bakicioglu te handhaven. Ik zou op dit moment geen andere betaalbare versterking kunnen bedenken, die genoegen neemt met het spelen van de 2e viool.
- Centrumspits. Bodul is erg jong en ik weet niet wat zijn absolute talentenstatus is. Hij is contractvrij van Heereveen weggehaald meen ik.
- Een man achter Aissati. Al vind ik dat Siem de Jong nog wel een jaar de kans mag krijgen zich hier te bewijzen. Misschien nog een jong talent scouten, zoals die jongen van G Beerschot.
- Een back. Zowel links als rechts is er niets. Voordeel is dat onze verdedigers multifuntioneel inzetbaar zijn. Maar Olegeur op rechts is toch minder. Slijngaard op links, ik weet het niet. Is er iets in de jeugd, kan Blind als het moet op linksback ?
4 spelers halen is ook weer overdreven. Bij invulling van 2 open posities ben ik tevreden. Rest van het kapitaal moet maar gebruikt worden de selectie voor zo lang mogelijk bijeen te houden.
T komt ook wel goed uit,quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:38 schreef Houniet het volgende:
Ik vind dat het wel goed uitkomt, die interlands.
Ja, dat die B garnituur weg mag leek me al evident. Ik doelde met selectie op de selectiewaardige spelers.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. We hebben een meer échte centrum spits nodig, jammer nog steeds dat er voor hunterlaar niet een directe versterking is gekomen.
Backs zijn ook nodig, als je ziet wat we hadden met trabelsi + maxwell en waar we nu zitten zijn we ver afgedwaald.
Al ben ik het niet met je eens dat we het geld maar moeten houden om de selectie zo lang mogelijk bij elkaar te houden. Ik denk dat het juist verstandiger is een om een hele lading er uit te gooien zoals leonardo en sno misschien.
Was toch al van plan even mailtje te sturen hoe en wat, doe ik morgen wel even.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook!
Haal zelf wel kaartjes.. Vertrouw dat zaakje niet! Ga jij dr ff achteraan Silaz
!
Inderdaad, als ik de wedstrijden tegen HSV, PSV, Marseille, NAC en nog een stel anderen zie, dan zie ik veel potentie. Als je een team lang bij elkaar houdt dan krijg je automatismen en een echt teamgevoel, en dát is de basis voor succes. Niet "kom we gooien er 30 miljoen tegenaan en we kopen leuke spelers". Ik hoop dat we een AZ scenario krijgen, en volgend seizoen met een (bijna) ongewijzigd elftal spelen. Zie trouwens ook Feyenoord, die spelen met een hoop jeugdspelers en doen het nu best aardig omdat ze ingespeeld zijn. Zoveel heb je niet aan individuen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Al ben ik het niet met je eens dat we het geld maar moeten houden om de selectie zo lang mogelijk bij elkaar te houden. Ik denk dat het juist verstandiger is een om een hele lading er uit te gooien zoals leonardo en sno misschien.
Onder welke steen heb jij dan gezeten met het EK?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Dvm86 het volgende:
Het is natuurlijk ook maar net hoe je de recente vorm van AZ ziet t.o.v de rest van Nederland. Mijn inziens komt het niet door de sterkte van AZ maar meer door de wissevalligheid van Ajax en PSV dat AZ nu dit jaar kampioen is geworden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:12 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik de wedstrijden tegen HSV, PSV, Marseille, NAC en nog een stel anderen zie, dan zie ik veel potentie. Als je een team lang bij elkaar houdt dan krijg je automatismen en een echt teamgevoel, en dát is de basis voor succes. Niet "kom we gooien er 30 miljoen tegenaan en we kopen leuke spelers". Ik hoop dat we een AZ scenario krijgen, en volgend seizoen met een (bijna) ongewijzigd elftal spelen. Zie trouwens ook Feyenoord, die spelen met een hoop jeugdspelers en doen het nu best aardig omdat ze ingespeeld zijn. Zoveel heb je niet aan individuen.
Leonardo moet je gewoon naar Panathinaikos laten gaan, en ook Bakircioglu moet je laten gaan als je de kans krijgt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef N.i.c.k het volgende:
de posities die nog niet dubbelbezet zijn imo:
- een van de twee flanken. Leo behouden is daarom handig. Sarpong heeft me niet kunnen overtuigen. Misschien maar zelfs overwegen bakicioglu te handhaven. Ik zou op dit moment geen andere betaalbare versterking kunnen bedenken, die genoegen neemt met het spelen van de 2e viool.
Sowieso al een uur minder door de zomertijd, dus ff flink wezen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
T komt ook wel goed uit,
maar wtf moet ik zondag nou doen![]()
waarom ook nietquote:Dat blijkt echter reuze mee te vallen. De in Osdorp geboren voetballer had op het vwo anderhalf jaar Grieks en Latijn in zijn pakket. Hij koopt hemden bij de Zeeman. Heeft drie jongere zussen, wil piano leren spelen en droomt ervan Daniel Alves van Barcelona achterna te gaan.
,,Als ik zo’n Zeeman-winkel binnenloop, zie je mensen wel kijken,’’ zegt hij. ,,Maar dat maakt me geen bal uit. Ze hebben er prima hemden. Zoek ik iets van een duur merk, dan kan ik het vaak nergens vinden.’’
Dat wilde ik laatst nog zeggen ja, ik kijk elke week die samenvattingen en die gast is echt een goede spelerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Leonardo moet je gewoon naar Panathinaikos laten gaan, en ook Bakircioglu moet je laten gaan als je de kans krijgt.
En je moet geen spelers halen voor de bank, je moet gewoon altijd spelers halen waarvan je denkl dat ze een versterking zijn voor de basiself. Laat de spelers het dan maar uitvechten wie er gaat spelen.
Ik zou Bryan Ruiz van KAA Gent wel een welkome versterking vinden voorin. Mooie technische speler.
Mooi gesproken.quote:,,Als rechtsback voel ik me steeds prettiger. Ik heb altijd centraal gespeeld, maar daar hoef ik niet zo nodig terug te keren. Ik ben open over mijn ambities: ik speel niet om een leuke carrière in de eredivisie op te bouwen, ik wil álles doen om de Europese top te halen en als centrumverdediger ga ik dat niet redden. Het zijn meestal beren van kerels die centraal staan. Ik ben dat niet. Rechtsback biedt mij de beste kansen.’’
Gregory moet nog veel verbeteren. voetballend zit het wel goed maar verdedigend is het vaak drama.. een manco die veel backs hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Leuk stukje met Gregory zeg.
[..]
Mooi gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |