ben ik wel met je eens, ik ben dit jaar naar real-valencia geweest. Real Madrid is echt zo'n club waar meer dan de helft bestaat uit dagjes mensen en toeristen. Ondanks dat het een schitterend stadion is, is het net een theater, iedereen die zit netjes, je wordt gelijk aangetikt als je te lang staat etc. Enige gedeelte waar nog enigzins geluid vandaan komt is dat ultravakje. Alles draait allang niet meer om het voetbal en de supporters, de commercie voel je daar gewoon overal. Nou is dat overal wel tegenwoordigquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Kut beleid, kut supporters, de laatste jaren totaal geen rol gespeeld in de CL, kut Madrilenen.
Inderdaad, Real is een kutclub.
Denk het niet neequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:06 schreef sjimz het volgende:
Ben het er wel mee eens dat Sulejmani even wat vertrouwen moet tanken in het 2e, maar of hij dat ook zo zou zien is nog maar de vraag.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk het niet nee![]()
Transfer van 16 miljoen en dan in de jeugdcompetitie moeten opdravenniet presteren
quote:
Je doet het erom hé.......quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:28 schreef versteegrob het volgende:
Wat fokking sneu zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:16 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik kom net dit tegen op youtube:
"Hey gappie, doe dat shirt eens snel uit!"
Ze waren een docu aan het maken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en waarom hoor je die stemmen zo goed? Heeft er eentje naastgelopen met een microfoon soms?
De ArenA heeft een perfecte akoestiek. Vandaar dat er ook zoveel concerten worden gehouden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef Kriegel het volgende:
Ja, dat had ik begrepen, maar zij lopen honderd meter van de enige camera af. Dus of iedereen (inclusief die Feyenoorder) heeft een oortje in z'n trui hangen, of dit kan helemaal niet.
Meestal ben ik het in zulke gevallen wel eens met de kritiek, maar de enige IQ-loze kneus in dit hele filmpje is degene die doelbewust een f'noord shirt in de Arena aantrekt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat fokking sneu zeg.![]()
Natuurlijk moet die gast niet met een Feyenoord shirt gaan rondlopen in notabene de Arena, maar met vier tegen één ofzo meteen een potje gaan zitten dreigen tegen iemand die gewoon op een bedrijfsuitje is is echt triest. Je kunt 'm ook normaal vragen of ie z'n shirt uit wil doen, maar goed, dat zal wel het 'ware supportershart' zijn dat dit veroorzaakt. Gewoon IQ-loze kneuzen dus, maar je moet je toch ergens aan vasthouden.
Oh, en waarom hoor je die stemmen zo goed? Heeft er eentje naastgelopen met een microfoon soms?
Als hij een beetje karakter heeft wel. Want hij moet zeg maar in een flow komen . Dat doe je niet in de hoogste versnelling. Je begint laag en je werkt langzaam naar een hoger niveau en dan is het vertrouwen krijgen daardoor toch goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:06 schreef sjimz het volgende:
Ben het er wel mee eens dat Sulejmani even wat vertrouwen moet tanken in het 2e, maar of hij dat ook zo zou zien is nog maar de vraag.
Jammer alleen dat veel dingen die wij hier duidelijk zien, niet of anders gezien worden door Marco.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als hij een beetje karakter heeft wel. Want hij moet zeg maar in een flow komen . Dat doe je niet in de hoogste versnelling. Je begint laag en je werkt langzaam naar een hoger niveau en dan is het vertrouwen krijgen daardoor toch goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |