abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 14:20:40 #25
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_70700089
Als je iets koopt van rond de 60 dollar, ga ik dan bij dealextreme ook invoerrechten betalen, of gaat via hun dat verhaal niet op?
  maandag 6 juli 2009 @ 14:26:02 #26
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70700297
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:20 schreef DrD00m het volgende:
Als je iets koopt van rond de 60 dollar, ga ik dan bij dealextreme ook invoerrechten betalen, of gaat via hun dat verhaal niet op?
Geen idee. Maar dit soort vragen kun je beter in dit topic stellen:
Het Chinese webshop- en gadgetstopic 1: de doorstart
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 6 juli 2009 @ 23:45:38 #27
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70723979
Tripod Head (Black)
Prijs: $ 11.62
Link: http://www.focalprice.com/Tripod_Head_Black_DT047B_10384.html

Een goedkope ballhead die doet wat ie moet doen. Het 'quick release plaatje' heb ik niet kunnen gebruiken omdat de schroefdraad hiervan te grof was. Om deze reden heb ik het bovenste deel wat op de foto te zien is er later afgehaald (het zwarte kunststof blokje waarin het 'quick release plaatje' is ingeklemd). Hierbij heb ik mij trouwens flink in de vingers gesneden, de draad was niet goed afgebraamd. Chinese afwerking laten we maar zeggen.

Eindoordeel: Voor de prijs een redelijk ballhead. Hij draait niet zo soepel als een ballhead van Manfrotto, en is waarschijnlijk ook niet zo slijtvast. Maar voor op een vakantiestatief is dit ballhead prima te gebruiken.

Fake Gorillapod
Prijs: $ 11.67
Link: http://www.focalprice.com(...)ack_DT024B_5173.html

Dit statiefje heb ik gekocht als reisstatief. Ik was op zoek naar een klein statief dat ik mee kan nemen in mijn tas wanneer ik aan het wandelen ben in de bergen. Het statief werd geleverd met twee verschillende schroefdraden (1/4 and 3/8 screw). Ik had de kleinste nodig om mijn camera te plaatsen op het statiefje. Ik gebruik het statief nu in combinatie met het ballhead die ik hiervoor besproken heb. Ik raad iedereen trouwens aan om dit statief te gebruiken in combinatie met een ballhead. Zonder ballhead is het namelijk erg lastig om een juiste compositie te bepalen met alleen het statief.
De poten zijn goed te buigen, maar stug genoeg om een spiegelreflexcamera te houden. Ik kan met gemak mijn D40+55-200 lens plaatsen op het statief zonder dat ik bang moet zijn dat het zooitje in elkaar zakt.

Eindoordeel: Ook dit productje doet weer wat hij behoort te doen. Al vraag ik mij bij dit statief ernstig af hoe lang het mee zal gaan. Ik ben bang dat de poten hun stugheid zullen verliezen wanneer deze veel gebogen worden. Maar voor dit geld ben ik al tevreden als het statief het maar een paar week vol houdt.

YN ML-L3 InfraRed Remote Controller for Nikon Digital Cameras
Prijs: $3.88
Link: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6236

EindoordeelDeze afstandsbediening is een exacte kopie van de originele afstandsbediening van Nikon. Voor het geld kun je deze afstandsbediening eigenlijk niet laten liggen. Hij werkt en is mooi compact. Een Must buy.

[ Bericht 5% gewijzigd door henkde_j op 06-07-2009 23:52:38 ]
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')