quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:57 schreef TheArt het volgende:
Thieme die iemand anders beschuldigt van een one issue-partij te zijn
Ook zo'n stopwoordje van em...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef Nicky_Rincon het volgende:
KLIP EN KLAAR
quote:En pak de bobo’s aan die de baas zijn van de provincies, de commissarissen van de Koningin die bijbanen verzamelen alsof het voetbalplaatjes van Albert Heijn zijn, en ondertussen smijten met ons geld. En doe ook eens dit. Draai nou gewoon dit telefoonnummer. (Schrijft u maar even mee.) Heeft u een pen? 00-58 (212) 806 31.11. Nog een keer: 00-58 (212) 806 31.11. Heeft u dat? Dat is het telefoonnummer van het paleis van president Chavez in Venezuela. Hij wil de Antillen graag hebben en wij willen er graag van af. Ik zou zeggen: maak een goeie deal met hem. Strik er om heen en weg er mee.
Dat is niet waar. Je kunt (infrastructurele) projecten naar voren halen om de werkgelegenheid te stimuleren. Zoiets heeft meteen effect.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef damian5700 het volgende:
Er is ook geen directe maatregel te verzinnen. dat lijkt me evident.
Het is weer eens wat anders dan Henk en Ria betalen voor Ali en Fatima.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef Pool het volgende:
Ik moet Wilders nageven, bij dit stukje moest ik glimlachen:
[..]
Hmm. Het meeste geld wat die vrouwen verdienen gaat rechtstreeks naar de vrij dure kinderopvang. Ik weet niet of dat nou zo geweldig stimulerend werkt voor de economie, maar het bespaart in ieder geval wel wat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er is ook geen directe maatregel te verzinnen. Dat lijkt me evident.
Je hebt een pakket van maatregelen nodig. Structurele hervormingen en de investeringen op korte termijn zullen ook bekostigd moeten worden door diverse ombuigingen op verschillende kosten. En het moeten goede maatregelen zijn. De aanrechtsubsidie stimuleert de arbeidsparticipatie en is een besparing.
Dat was een gemiste kans. Hij had beter Fred en Ria kunnen noemen, naar de familie Onderbuik uit Draadstaal.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan Henk en Ria betalen voor Ali en Fatima.
Edit: in de war!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:06 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat was een gemiste kans. Hij had beter Fred en Ria kunnen noemen, naar de familie Onderbuik uit Draadstaal.
Of Henk en Ria betalen voor Patrick en Rijkman.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:06 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat was een gemiste kans. Hij had beter Fred en Ria kunnen noemen, naar de familie Onderbuik uit Draadstaal.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:57 schreef TheArt het volgende:
Thieme die iemand anders beschuldigt van een one issue-partij te zijn
Benieuwd naar Hamer?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef Pool het volgende:
Ik moet Wilders nageven, bij dit stukje moest ik glimlachen:
[..]
WAnneer begint het weer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Veel smileys, FJD.
Voortaan maar eens betalen per smiley.
Op ieder moment begin het weer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
WAnneer begint het weer?
Na Hamer heb ik het wel gehad. Slob, Halsema en Pechtold zijn misschien wel kundig maar zijn geen spillen in de besluitvorming, daar ligt het 'slagveld' niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |