Heb het zelf ook. Toen ik de 1ste keer problemen ondervond met internet heb ik me de pleuris gezocht om achter het nr. van Ziggo te komen. Staat ook nergens in vermeld he. Ja op internet, maar dat lag er nou net uitquote:
Ja, want die kennen dergelijke 'regeltjes' nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Opzeggen en andere provider nemen. Ziggo
Spookklant?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:16 schreef post01man het volgende:
Ziggouch uch gratis internet
foutje bedankt
Komen ze toch wel achterquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:16 schreef post01man het volgende:
Ziggouch uch gratis internet
foutje bedankt
Nee ik wilde in eerste instantie die huisgenoot de boel laten overnemen om zo min mogelijk last te veroorzaken voor de rest van de huisgenoten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:16 schreef AlphaOmega het volgende:
En een verhuizing doorvoeren van het adres naar het zelfde adres? Dat moet technisch te doen zijn in de systemen bij Ziggo.
Beëindigen en overstappen naar een fatsoenlijke provider.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:20 schreef jagga het volgende:
[..]
Nee ik wilde in eerste instantie die huisgenoot de boel laten overnemen om zo min mogelijk last te veroorzaken voor de rest van de huisgenoten.
Maar dan kon ik dus alleen het rekeningnummer laten veranderen... m.a.w. dan staat het dus nog steeds op mijn naamen dat wil ik dus niet.
Toen wilde ik de boel gewoon laten meeverhuizen...maar dat kan schijnbaar niet als je alleen een contract hebt voor internet.... maar wel als je alles in 1 hebt van hun.... met andere woorden...upgrade of beeindigen....
Beetje krom hé![]()
Die zijn er bijna niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:25 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Beëindigen en overstappen naar een fatsoenlijke provider.
Wanneer ik dat soort opmerkingen krijg meld ik altijd dat ik in de ICT werk en dat ik hoop dat ik met computers om kan gaan. Zijn ze gelijk stil.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:46 schreef Cp. het volgende:
Nou die helpdesk is ook zo fantastisch....
Meneer u moet uw computers scannen op virussen want daar ligt het aan (uiteindelijk was het hun eigen netwerk).....
Cp.
ik had eenzelfde sitautie met huisgenoten en internet, het stond op naam van een huisgenoot, die ging weg, toen hebben we het gewoon dmv een brief met beide handtekeningen en kopie van legitimatie enzo kunnen regelen. was nog ttv casema maar volgens mij is het systeem nog hetzelfdequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef ForumGek het volgende:
Ik meende dat contract overname ook mogelijk is wanneer je een brief stuurt waarin duidelijk staat wie het contract opzeggen en wie het overneemt. En dan met beide handtekeningen erbij.
Wellicht iets om te proberen.
Klopt, Casema is bij hetzelfde systeem gebleven. @Home is wel overgegaan naar een ander systeem, maar dat is nu dus dezelfde als bij Casema.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ik had eenzelfde sitautie met huisgenoten en internet, het stond op naam van een huisgenoot, die ging weg, toen hebben we het gewoon dmv een brief met beide handtekeningen en kopie van legitimatie enzo kunnen regelen. was nog ttv casema maar volgens mij is het systeem nog hetzelfde
Thats what i did lol, toen had ze weinig meer te zeggenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:56 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Wanneer ik dat soort opmerkingen krijg meld ik altijd dat ik in de ICT werk en dat ik hoop dat ik met computers om kan gaan. Zijn ze gelijk stil.
stom zegquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:08 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Klopt, Casema is bij hetzelfde systeem gebleven. @Home is wel overgegaan naar een ander systeem, maar dat is nu dus dezelfde als bij Casema.
Ben alleen bang dat het toch niet gaat werken, Tess op de website geeft dit aan:
Een abonnement is persoonsgebonden en kan niet worden overgedragen aan iemand anders. Alleen in het geval van een echtscheiding of overlijden van de contractant maken we een uitzondering. Stel mij een specifiekere vraag over je situatie of neem contact op met onze Klantenservice: 0900-1884 (lokaal tarief).
Goeie, ga ik in het vervolg doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:56 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Wanneer ik dat soort opmerkingen krijg meld ik altijd dat ik in de ICT werk en dat ik hoop dat ik met computers om kan gaan. Zijn ze gelijk stil.
Ho!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef PDOA het volgende:
Standaard antwoord bij netwerkproblemen: 'ja, dan moet u even uw modem resetten!'
Hier bij XS4ALL gaat het wel anders hoor, geen blaadjes iig, krijgen echt training hier.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef PDOA het volgende:
Alsof mensen zelf niet denken aan het resetten van de modem. Volgens mij krijgen die helpdeskers gewoon zo'n A4'tje met standaard antwoorden.
- Dan moet u uw modem resetten
- Start uw computer eens opnieuw op
- Controleer uw firewall-instellingen
- Er zit een virus op uw pc
- Er is hier geen melding van een storing, het ligt dus aan uw computer
- Ik verbind u door met mijn collega, graag een half uur geduld a.u.b.
- Haal de stroom niet 30sec maar 60sec van het modem
etc.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef PDOA het volgende:
Alsof mensen zelf niet denken aan het resetten van de modem. Volgens mij krijgen die helpdeskers gewoon zo'n A4'tje met standaard antwoorden.
- Dan moet u uw modem resetten
- Start uw computer eens opnieuw op
- Controleer uw firewall-instellingen
- Er zit een virus op uw pc
- Er is hier geen melding van een storing, het ligt dus aan uw computer
- Ik verbind u door met mijn collega, graag een half uur geduld a.u.b.
- Haal de stroom niet 30sec maar 60sec van het modem
etc.
Wat een kutbaan heb jij.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:20 schreef Cp. het volgende:
[..]
Hier bij XS4ALL gaat het wel anders hoor, geen blaadjes iig, krijgen echt training hier.
Cp.
dat is vooral een giller als je telefonie ook via dat modem looptquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef PDOA het volgende:
- Haal de stroom niet 30sec maar 60sec van het modem
ADSLquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zijn er bijna niet.![]()
KPN + TweakDSL![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat een kutkick <---- is een kutkick
Als ik bel n.a.v. een ADSL-storing bij mijn provider, begin ik altijd mijn verhaal met:quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef PDOA het volgende:
Standaard antwoord bij netwerkproblemen: 'ja, dan moet u even uw modem resetten!'
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Als ik bel n.a.v. een ADSL-storing bij mijn provider, begin ik altijd mijn verhaal met:
'ik heb de bekabeling gecontroleerd, heb de modem en pc gereset, en heb op virussen gescand, heb het filter verwijderd gehad, en dat maakt geen verschil, dus het probleem ligt niet bij mij. Dus die stappen kunnen we overslaan'.
Dat scheelt meestal. Dan pas willen ze aannemen dat ze zelf een storing hebben.
Ook eens meegemaakt, belde ik om een storing te melden, op zondagochtend om 8:00u.
Zegt die pipo: "goh, er is bij ons niets bekend van een storing". Nee sukkel, waarschijnlijk dat ik de eerste ben die belt.
Helpdesk was trouwens ook pas vanaf 8:00 te bereiken, dus leek me al sterk dat er eerder iemand gebeld had.quote:
Ja de service van Ziggo is niet veel waard vind ik zelf. Ziggo internet opzich is relaxedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:35 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Helpdesk was trouwens ook pas vanaf 8:00 te bereiken, dus leek me al sterk dat er eerder iemand gebeld had.
Prachtigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:31 schreef dikke_donder het volgende:
ik heb bij Telfort problemen met internet..moden e.d. al reset gegeven, stroom eraf gehaald. pc ga ik nieteens herstarten of scannen want dat is bullshit.
anyway, ik moest van de helpdesk de router 2x een harde reset geven (standaard instellingen terug zetten) en dat werkte niet. ze gingen een monteur langsturen.
dus de monteur komt in de volgende dag en ik was niet thuis. me vriendin heeft hem opgevangen. de monteur loopt naar de aansluiting van de router en zegt "ohw ik zie het al, er zit verf op de aansluiting en daarom werkt het niet". dus hij schraapt wat verf eraf en verdwijnt weer. sinds wij in dat huis zitten zat dat verf er al op en nooit problemen mee gehad.![]()
dat was dinsdag..en nu is het internet nog steeds klote. alleen woensdag werkte het relatief normaal
In mijn geval ging het over Tele2quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja de service van Ziggo is niet veel waard vind ik zelf. Ziggo internet opzich is relaxed
Je wilt niet weten wat voor mongolen je aan de lijn krijgt hoor, mensen denken ECHT zelf niet aan het resetten van hun modem.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef PDOA het volgende:
Alsof mensen zelf niet denken aan het resetten van de modem. Volgens mij krijgen die helpdeskers gewoon zo'n A4'tje met standaard antwoorden.
- Dan moet u uw modem resetten
- Start uw computer eens opnieuw op
- Controleer uw firewall-instellingen
- Er zit een virus op uw pc
- Er is hier geen melding van een storing, het ligt dus aan uw computer
- Ik verbind u door met mijn collega, graag een half uur geduld a.u.b.
- Haal de stroom niet 30sec maar 60sec van het modem
etc.
Als ik de volgende keer met de hd bel, en ze de schuld weer bij mij leggen, zal ik zeggen dat als ik geen verstand van internetaansluitingen heb, ik wel op de helpdesk zou werken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef leppeh het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor mongolen je aan de lijn krijgt hoor, mensen denken ECHT zelf niet aan het resetten van hun modem.
mensen die claimen 'er verstand van te hebben' zijn vaak t ergstquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef leppeh het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor mongolen je aan de lijn krijgt hoor, mensen denken ECHT zelf niet aan het resetten van hun modem.
Inderdaad, 90% van de problemen worden opgelost door: jawel de klant zelf.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef leppeh het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor mongolen je aan de lijn krijgt hoor, mensen denken ECHT zelf niet aan het resetten van hun modem.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat een kutkick <--- dit is een kutkick![]()
Is het bij Ziggo nog steeds zo, dat ze geen ondersteuning geven bij internetproblemen, als ze weten dat er een router tussenhangt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaad, 90% van de problemen worden opgelost door: jawel de klant zelf.
Ik vond het altijd schitterend om infantiele mongolen aan de lijn te hebben die dachten dat ze alles wel even beter wistenIk lachte me kapot.
infantiele klante zoals 90% van ze allemaal"Ja der is hier een ICT specialist die zeg dat het aan jullie ligt dus stuur maar een monteur". Of ... "Nee nee jongen ik weet waar ik het over heb mij hoef je niets te vertellen"
ik: De vraag die ik dan stelde was: Owja ? hoe branden de lampjes op het modem dan ?
"Uhhhhh nee nee het ligt bij jullie, Wireless brand ....."
Ik: Ja das niet de modem dat is een router.
Uiteraard brande de lampjes op het modem gewoon normaal en moest de klant gewoon ff de router resetten, nounou wat een ict specialist zeg
Mensen in dit topic die denken dat ze het allemaal weten en denken dat een modem hetzelfde is als een router, nog mooier is als ze denken dat een router (behalve die van netgear en sitecom die bij ZIGGO gekocht is ) ondersteund word en er zomaar een monteur gestuurd word.
Heerlijk altijd, helaas ben ik er weg
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:09 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Is het bij Ziggo nog steeds zo, dat ze geen ondersteuning geven bij internetproblemen, als ze weten dat er een router tussenhangt?
Volgens mij krijg je alleen ondersteuning als je de router via Ziggo gekocht hebt. Maar dat modem is op een of andere manier errrrrug brak. Hij werkt ook niet samen met de meeste routersquote:Op maandag 14 juni 2010 08:09 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Is het bij Ziggo nog steeds zo, dat ze geen ondersteuning geven bij internetproblemen, als ze weten dat er een router tussenhangt?
Dreambox?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef Robar het volgende:
Ziggo, niets mis mee
hierbij wil ik Ziggo bedanken voor de volgende gratis paketten porno, film 1, sport 1, alle HD kanalen, .... eigenlijk alles
Euh?!?! Ik ben niet zo snel . . . wat bedoel je daarmee?quote:
Ze geven wel ondersteuning bij een router, maar mocht het zijn dat de lampjes op het modem correct branden en het modem gewoon online is, dan wordt gevraagd om de router ertussenuit te halen omdat dat 90% van de gevallen het probleem is...quote:Op maandag 14 juni 2010 08:09 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Is het bij Ziggo nog steeds zo, dat ze geen ondersteuning geven bij internetproblemen, als ze weten dat er een router tussenhangt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |