Hmja... 't is crisistijd hèquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hmm.. Verkeerd gekekenToch wat meer posten. Ben gewend dat jij minimaal in de top50 staat roel
Toch nog z'n nieuwe plaat dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hè, hoor ik die knurft nu een andere nummer zingen![]()
Heeft ie er blijkbaar méér dan twee
![]()
niet dat 't geweldig klinkt, maar goed
Mijn instelling is ook altijd: als ze mij zo graag iets willen verkopen, dan zal ik er wel bij in schieten. Dus ik heb mijn energieprijs lekker op variabel laten staanquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een domme mensen wonen er toch in Nederland...
http://www.telegraaf.nl/b(...)__.html?pageNumber=1
[..]![]()
.
[..]
[..]
Sukkels. Hadden jullie zelf kunnen weten. Wat een huilliereacties daar weer.
Nou, in Nederland komt er toch geen nieuwe single uit; in België wel. Snap niet dat ze deze niet hier hebben uitgebracht.quote:
hij begrijpt het zelf ook niet heb ik gehoord....quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, in Nederland komt er toch geen nieuwe single uit; in België wel. Snap niet dat ze deze niet hier hebben uitgebracht.
Morgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
John Bakker vanmorgen om 10 voor half 8Dat was toch wel erg mooi om zo de auto in te stappen en dat als eerste te horen
"Huh?"
altij goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |