Hmja... 't is crisistijd hèquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hmm.. Verkeerd gekekenToch wat meer posten. Ben gewend dat jij minimaal in de top50 staat roel
Toch nog z'n nieuwe plaat dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hè, hoor ik die knurft nu een andere nummer zingen![]()
Heeft ie er blijkbaar méér dan twee
![]()
niet dat 't geweldig klinkt, maar goed
Mijn instelling is ook altijd: als ze mij zo graag iets willen verkopen, dan zal ik er wel bij in schieten. Dus ik heb mijn energieprijs lekker op variabel laten staanquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een domme mensen wonen er toch in Nederland...
http://www.telegraaf.nl/b(...)__.html?pageNumber=1
[..]![]()
.
[..]
[..]
Sukkels. Hadden jullie zelf kunnen weten. Wat een huilliereacties daar weer.
Nou, in Nederland komt er toch geen nieuwe single uit; in België wel. Snap niet dat ze deze niet hier hebben uitgebracht.quote:
hij begrijpt het zelf ook niet heb ik gehoord....quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, in Nederland komt er toch geen nieuwe single uit; in België wel. Snap niet dat ze deze niet hier hebben uitgebracht.
Morgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
John Bakker vanmorgen om 10 voor half 8Dat was toch wel erg mooi om zo de auto in te stappen en dat als eerste te horen
"Huh?"
altij goedquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind bijna ALLES beter dan Coldplay
Niet beter, maar zeker wel leukerquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
Vinden jullie Nikki leuker/beter dan Coldplay?
Ej man!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Hans!
NikkiKom maar bij mij op schoot!
Ik stook ook niet gigantisch veel. Verwarming komt niet boven de 19 graden, ook in de winter.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn instelling is ook altijd: als ze mij zo graag iets willen verkopen, dan zal ik er wel bij in schieten. Dus ik heb mijn energieprijs lekker op variabel laten staan
En verder trek ik natuurlijk eerst een trui aan voordat de ver aan gaat
ej ! congratz, netjes gedaan hoor! Geen kater maar wel iets wat brak. Een pallet koffie moet dat probleem gaan verhelpenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hans! Ik sta in de dag top10 op plek 9
Nog een kater van het vieren van de SR?
vind er geen ruk aanquote:
Ja, lekker, doe mij maar gewoon een bakkiequote:
dan sta je wel strakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |