Volgens mij waren dat de enige 3FM-posters gisteren in de top100quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:35 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Leuk dat je mij ook even hebt opgezocht...En -Hans- was opvallend stil gisteren
quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat zou het Commissariaat voor de Media eigenlijk vinden van zo'n reclamespot van vijf dagen voor een album?
Hee Roelquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, al die populaire muziek heeft echt een positief effect hè.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat de enige 3FM-posters gisteren in de top100Mijn eerste +200
quote:73. 075 Roel_Jewel
Hmm.. Verkeerd gekekenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk zeg, Milow. Ik hoop zoooo dat ie z'n 'nieuwe' single gaat doen.
Eindhovenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Welke steden hebben zich al aangemeld voor SR10?
vind je het gek met zo'n ochtendshowquote:
Het is pas weer sinds deze week dat ik tot 10u 3FM luisterde.. maar misschien volgende week toch maar weer Eversquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind je het gek met zo'n ochtendshow
quote:M.a.w. de prijs is dus met meer dan 200% gezakt.
quote:LEKKER DAN,2 weken geleden een contarct afgesloten voor 3 jaar!!!!!!. Ze moeten dit dan al hebben geweten, maar even doorgeven ho, maar. Ik vind het schoften.
Sukkels. Hadden jullie zelf kunnen weten. Wat een huilliereacties daar weerquote:Wij hebben net een paar maanden geleden een formulier in de bus gekregen dat wij voor een bepaalde tijd de energierekening konden vastzetten tegen een vaste prijs....Wat nu ! Dat wisten ze een paar maanden geleden ook al. dus krijgen die mensen ook de 25 % verlaging ??wout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |