Heel vervelend inderdaad, maar er wat van zeggen is dan weer asociaal. Het is tenslotte zijn autoquote:Op maandag 30 maart 2009 14:06 schreef MarMar het volgende:
Ik zat vanmorgen bij een vriend die rookt in de auto.
Ik dacht, ik kom hier even melden dat ik nog leef!
Laat Gia dat maar niet horen....quote:Op maandag 30 maart 2009 14:06 schreef MarMar het volgende:
Neh, ik zeik er niet overquote:Op maandag 30 maart 2009 14:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Heel vervelend inderdaad, maar er wat van zeggen is dan weer asociaal. Het is tenslotte zijn auto
maar het is zoveel makkelijker dan OV
Wat is zijn kenteken?.... ik heb nog wat vrienden bij politie en milieubeschermingquote:Op maandag 30 maart 2009 14:06 schreef MarMar het volgende:
Houzee?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:22 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Wat is zijn kenteken?.... ik heb nog wat vrienden bij politie en milieubescherming
Hou zeequote:
Oeps..sorry...Hou Zeequote:Op maandag 30 maart 2009 14:27 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Hou zee
Moet los van elkaar, anders ben je toch wel een beetje een nepperd.
Die heeft het te druk met haar buurtpedowachtantirookrondes.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gia zal het straks allemaal komen uitleggen
Die is nu een plan aan het uitwerken om nog meer verboden op te leggen.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met haar buurtpedowachtantirookrondes.Je moet toch wat als je verder niets om handen hebt .
Als je daarmee verkouden Turkse mannen, die roken in een auto waarmee ze A-klasse paprika's vervoeren, met een bed in de schuur en die kinderbijslag ontvangen voor kinderen in Turkije bedoelt dan heb je haar niche wel te pakken idd.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met haar buurtpedowachtantirookrondes.Je moet toch wat als je verder niets om handen hebt .
Ik vind dat wanneer je paprika's uit het zakje haalt en vervolgens met losse paprika's op de achterbank rijdt, je gevaarlijk bezig bent. Daar moet een verbod op komen. En als die paprika's dan uit het zakje zijn moeten ze minstens goedkoper zijn zonder dat er staat dat het een aanbieding is want dat is het niet. Ze zijn immers altijd gevaarlijk op de achterbank.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je daarmee verkouden Turkse mannen, die roken in een auto waarmee ze A-klasse paprika's vervoeren, met een bed in de schuur en die kinderbijslag ontvangen voor kinderen in Turkije bedoelt dan heb je haar niche wel te pakken idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |