Ik trek gewoon de motorkap open om de boel ff te bekijken..... dat vinden die autohandelaren veel engerquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het drukt de prijs.. Ik ga ook als dom blondje tegen banden trappen als ik een andere moet hebben
Bedoelde Soury mij met schadebak?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:34 schreef Leandra het volgende:
Cc zit zichzelf al te devalueren, en nou jij ook al?![]()
![]()
Maar zie je dan ook iets?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef Leandra het volgende:
Ik trek gewoon de motorkap open om de boel ff te bekijken..... dat vinden die autohandelaren veel enger
Vertelquote:
Neuh dat dacht ik niet, maar ik vond dat zij de chauffeurskwaliteiten van ons vrouwen in het algemeen naar beneden zat te halenquote:
Tis me gelukt om eem niet apk gekeurde auto af te leveren voor een andere (deze mazda).. Denk dat die gast er niet meer werktquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik trek gewoon de motorkap open om de boel ff te bekijken..... dat vinden die autohandelaren veel enger
Mwah, als de boel onder de motorkap helemaal weggeroest is dan valt het idd wel op... en ik wil ook nog wel eens de peilstok van de olie ff loshalen, en desnoods ff afvegen en dan even kijken hoe het met het oliepeil isquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zie je dan ook iets?
En waar kijk je dan naar? Of het glimt?
Dat is een understatement.. Ik denk dat vrouwen het beter doen. Maar je word als een klein kind behandeld in een garage. Pff ik heb daar ervaring mee. Tja mevrouwtjequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh dat dacht ik niet, maar ik vond dat zij de chauffeurskwaliteiten van ons vrouwen in het algemeen naar beneden zat te halen![]()
En van een man verwacht ik wel zulke opmerkingen, maar van een vrouw niet
Alhoewel.... een hoop vrouwen kunnen idd niet rijden, dat dan wel weer![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik dan edit naar:
Haar auto verkocht, haar liefde verloren
A tragic lovestory
Klopt, de autohandel vindt het idd al een wonder dat we de sleutel kunnen omdraaien en kunnen wegrijden zonder dat een auto afslaat, maar....... ik vind een hoop vrouwen wel dramatisch slecht parkerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een understatement.. Ik denk dat vrouwen het beter doen. Maar je word als een klein kind behandeld in een garage. Pff ik heb daar ervaring mee. Tja mevrouwtje
Dat wordt dan in 2011 een nagelnieuwe Peugeot voor Cc?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
of er 1 bijgekregen... (maar dat is dan misschien goed voor deel 2
En niet alleen de autohandel.... banken hebben er ook een handje van de man aan te spreken, ongeacht door/voor wie de afspraak gemaakt isquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:47 schreef Soury het volgende:
Toen ik die auto kocht had ik een vriend mee. En negen van de tien keer gingen de heren in discussie met mijn vriend. Terwijl ik de centen had en een auto moest hebben. Dan trok ik mijn mond open en waren ze verbaasd
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:48 schreef Jumparound het volgende:
vrouwen zitten altijd te grabbelen bij stoplichten... dat vind ik pas eng
Ja, je moet niet meteen alles prijsgeven in deze bizniz ...quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:45 schreef Jumparound het volgende:
of er 1 bijgekregen... (maar dat is dan misschien goed voor deel 2
Das ook BS Leandra..Tis maar wat je gewend bent. Ik woon in Amsterdam en eigenlijk kan ik in de kleinste plekjes parkeren. Domweg omdat het moet. In een doorzonwijk buitenwijk is het andersquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, de autohandel vindt het idd al een wonder dat we de sleutel kunnen omdraaien en kunnen wegrijden zonder dat een auto afslaat, maar....... ik vind een hoop vrouwen wel dramatisch slecht parkeren![]()
En dan bedoel ik die types die een Ford Ka nog niet in een parkeervak groot genoeg voor een Mercedes kunnen zetten.
Hahaha herkenbaarquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:48 schreef Jumparound het volgende:
vrouwen zitten altijd te grabbelen bij stoplichten... dat vind ik pas eng
drugshandelaarspraktijken toepassen dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, je moet niet meteen alles prijsgeven in deze bizniz ...
Doseren is key.
Tutten en niet optrekkenquote:
Tja.. dat is les 1 in het handboek voor verkopers.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet alleen de autohandel.... banken hebben er ook een handje van de man aan te spreken, ongeacht door/voor wie de afspraak gemaakt is
Ik parkeerde laatst gewoon 'gezwind' in een doodnormale insteekparkeerhaven tussen twee auto's, komt er een vrouw naar me toe: "Gij durft! Zo snel tussen die auto's in parkeren. Doede goed. Knap hoor!"quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
Das ook BS Leandra..Tis maar wat je gewend bent. Ik woon in Amsterdam en eigenlijk kan ik in de kleinste plekjes parkeren. Domweg omdat het moet. In een doorzonwijk buitenwijk is het anders
Makeup, telefoon, vibrator.. i don't know..quote:
Ik woon heel doorzon, met vrijwel altijd minimaal 3 vrije ruime parkeervlakken voor m'n huis, maar ook in Amsterdam kan ik mijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Das ook BS Leandra..Tis maar wat je gewend bent. Ik woon in Amsterdam en eigenlijk kan ik in de kleinste plekjes parkeren. Domweg omdat het moet. In een doorzonwijk buitenwijk is het anders
Oh. Dat doe ik niet. Ik trek altijd meteen bij groen op. Hekel aan getut voor het stoplicht. Ik peuter soms wel in mijn neusquote:
Ik val niemand aan maar tis een questie van doen.. Mijn zus parkeerd nog niet in een plek van 30 meter. Is ze niet gewend. Rijdt ook bijna nooit. Maar er zijn vast wel zulke mannen ook. Weet het wel zekerquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik woon heel doorzon, met vrijwel altijd minimaal 3 vrije ruime parkeervlakken voor m'n huis, maar ook in Amsterdam kan ik mijnCivic
(sedan, dan dan wel weer
) overal kwijt.... als het past dan past het, pielen op de vierkante millimeter
LOL.... of wildvreemde mannen die denken dat ze aanwijzingen moeten gaan geven omdat je wilt fileparkeren.... in Voorthuizen FFS, bij een parkeerhaven groot genoeg voor een Escaladequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik parkeerde laatst gewoon 'gezwind' in een doodnormale insteekparkeerhaven tussen twee auto's, komt er een vrouw naar me toe: "Gij durft! Zo snel tussen die auto's in parkeren. Doede goed. Knap hoor!"
Ik kreeg nog net geen kneepje in mijn wang.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:51 schreef Jumparound het volgende:
maar ik ga nu een poosje in mn bed schrijven... laters
Ah... juist ja, valt verder ook niet op ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nog even lezen voor het slapen.
Ik denk dat dat het grootste probleem isquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik val niemand aan maar tis een questie van doen.. Mijn zus parkeerd nog niet in een plek van 30 meter. Is ze niet gewend. Rijdt ook bijna nooit. Maar er zijn vast wel zulke mannen ook. Weet het wel zeker
Waar lag het??quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb m'n hash teruggevonden.was ik kwijt
![]()
Trusten aan de schrijvers en lezers
Ja maar als het niet hoeft of moet.. Ze is pas sinds jaren weer de snelweg op gegaan .quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het grootste probleem is
Ik weet dat ze niet de enige is.... ik moet er alleen zelf niet aan denkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als het niet hoeft of moet.. Ze is pas sinds jaren weer de snelweg op gegaan .
Sorry weer nietquote:
Onder papieren en dergelijke (=troepquote:
Nou ik kan het me wel voorstellen. Heb zelf ook de angst gehad qua autorijden. Das echt kut. Doe het nu fluitend. Maar wel de bekende wegen. Maar een tomtom zou handig voor me zijn. Ik schijt bagger als ik buiten mijn eigen teratorium moet rijden (in mijn uppie dan Ik heb iemand nodig naast me)quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet dat ze niet de enige is.... ik moet er alleen zelf niet aan denken
Nog mazzel dat je die niet compleet met hash in de papierbak gegooid hebt dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Onder papieren en dergelijke (=troep), op m'n bureau.
Darn, dat lijkt me nou echt balen.... dat je niet op je gemak achter het stuur zitquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik kan het me wel voorstellen. Heb zelf ook de angst gehad qua autorijden. Das echt kut. Doe het nu fluitend. Maar wel de bekende wegen. Maar een tomtom zou handig voor me zijn. Ik schijt bagger als ik buiten mijn eigen teratorium moet rijden (in mijn uppie dan Ik heb iemand nodig naast me)
Iid das baggerquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, dat lijkt me nou echt balen.... dat je niet op je gemak achter het stuur zit
Zeg KKV.... tot wie richt jij je als er een man en een vrouw een kachel komen kopen??quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:23 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik haak weer in, weinig gemist geloof ik.
Tsja dat zat eraan te komen na het verbod op mobiel bellen..... nou zit ik heel af en toe in een Prius, maar daar kan ik de routemiep zelfs alleen maar instellen of wijzigen als ik stilsta.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:25 schreef Soury het volgende:
Oh dan mag je straks niet meer roken in je auto.. WTF Daar komen ongelukken van
Strak plan, doe ik nog 1 sigaret (ik zit niet in de auto, dus het mag) en dan ben ik ook m'n bed inquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef Soury het volgende:
Ik parkeer me in 1 swiep in mijn bed dat da weer wel
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Ik heb het ook wel 's teruggevonden tegen de onderkant van een koffiekopje geplakt, er tegenaan gesmolten als het ware.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog mazzel dat je die niet compleet met hash in de papierbak gegooid hebt dus
Weet je iig waar je het de volgende keer kunt vinden
voor peter:quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik vind dat de mensen daar erg verstard zijn, en niet open staan voor nieuwe users.
Dat verdient geen lintje.
Licht aan het uiterlijk van de vrouw denk ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg KKV.... tot wie richt jij je als er een man en een vrouw een kachel komen kopen??
Tot de man of de vrouw?
Fijn plan HIDI.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook alvast voor de voorpret ga![]()
ok, vanaf morgen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoi LiesjeBen je alweer vrij morgen?
Neuh niet echt, tenzij je van vrouwen houdt die over auto's lullen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Weekend!![]()
Hier nog wat gebeurt, heb nog niet teruggelezen.
Serieus?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Neuh niet echt, tenzij je van vrouwen houdt die over auto's lullen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:34 schreef Manu82 het volgende:
Tijd voor ontbijt denk ik dan:
[ afbeelding ]
In eerste instantie stond er gewoon een lekker ontbijtjequote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In eerste instantie stond er gewoon een lekker ontbijtje
Ontbijtje?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beter die tripod, anders krijg ik alleen maar honger denk ik
En koffie zetten hoeft ook al niet, makkelijk ben jij 's ochtendsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ja! Lekker!![]()
Ik doe niet aan ontbijten, hoogstens een pakje goedemorgen ofzo
Makkelijk wel, gezelligquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En koffie zetten hoeft ook al niet, makkelijk ben jij 's ochtends
Ja!quote:
of alvast een stofvrij plekje onder zn bureau zoekenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
Wellicht heb ik een optie op een oudere bedrijfsauto die al uit de lease is en tot eind juni in gebruik is door een andere collega.
Straks even met mijn baas over ouwehoeren ... Alleen jammer dat hij nu in felle discussie is met mijn toekomstige ex-collega die ontslagen is, maar niet weg wil. Dat gesprek zal zijn humeur en mijn kansen op een leuk prijsje weinig goed doen, ben ik bang.
Misschien maar even wachten tot de borrel.
En daar kwam mijn ontbijtdrank naar boven. En nog een keer, want gebroken wit met spikkelsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:36 schreef Jumparound het volgende:
of alvast een stofvrij plekje onder zn bureau zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |