quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, het scheelt 50 euro op dezelfde dagen
Alleen zit je dan met onmogelijke tijden
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh! Gezellig Manu, kom maar bij ons wonen hoor!![]()
Ik vind dat Coos wel meetelt, het is op fietsafstand
Ik ben op alle waddeneilanden geweest en je moet er van houden, ik doe dat wel overigens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil graag eens naar een Waddeneiland, ben ik nog nooit geweest
Maar 1 volwassene met 2 kinderen onder de 2 jaar mag dus niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanuit Weeze vliegen, met Ryanair! Je krijgt nog nét geen geld toé, maar veel scheelt het niet.
Daar moet je ook voor betalen bij Ryanair, om als één van de eersten in te stappen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jottum, Ryanair![]()
Met zijn alle dringen voor de gate om in te stappen en dan nog niet met je gezin bij elkaar kunnen zitten.
Nee zit net alles na te lezen tijdens het eten van een pizza.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:16 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor net dat Arke reizen per direct de vliegtax afschaft.
Ben ik hier alleen ofzo?![]()
Een retour met één extra tas behalve je handbagage, kost 30 euro extra. Heel raar, want volgens hun eigen site kost het 10 euro per enkele reis. Maar mooi dat ik op 90 euro extra babage-kosten uitkwam voor drie retourtjes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:13 schreef Marrije het volgende:
Gert, bij Ryanair mag je toch 15 kg bagage meenemen, los van de handbagage? Kost alleen 5 e toch?
Voor een weekendje / stedentrip zéker. Of je moet in Hyde Park willen gaan kamperen of zo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:08 schreef CarOnline het volgende:
Ja ik zat ook op meer hoor, 16 euro per tas geloof ik.
Ik prop alles wel in mn rugzak, gaat prima
Euh neuhquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor een weekendje / stedentrip zéker. Of je moet in Hyde Park willen gaan kamperen of zo.
Dan val ik Cc maar ff bij..... ben een keer of 5 in Tunesië geweest en heb weinig te klagen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad, ik heb nog nooit iemand gezien, die in Tunesie was, en het er niet vies vond, en zegt
,,daar ga ik nooit meer heen.
Ik ben echt een zee-mens, ik ga dus echt liever naar het strand dan naar het bos.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben op alle waddeneilanden geweest en je moet er van houden, ik doe dat wel overigens.
Dat scheelt inderdaad ontzettend veelquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:23 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee zit net alles na te lezen tijdens het eten van een pizza.
Wij boeken sinds onze dochters niet meer meegaan altijd zomervakantie's via sunweb.nl en dan al in november of zo. Hele goede aanbiedingen om die tijd. Deze keer gaan we in juni voor 3 weken naar kos voor weinig. En voor september hebben we nu nog niet geboekt doen we pas als we eind juni terug zijn omdat er dan weer leuke aanbieding komen.
Lekker hoor als je kinderen volwassen worden en je niet meer aan schoolvakantie's ben gebonden.
Voor het geld van vroeger 2 weken gaan we tegenwoordig 2 of 3 x per jaar lekker op vakantie.
Dat all-in hebben wij ook wel gezien. Gaat vervelen na een week. En dan gaan we alsnog lekker in de stad op een terras eten. Dus tegenwoordig nemen wij een appartement en dat bevalt heel goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad ontzettend veel![]()
Ik betaal voor mijn kinderen inmiddels de volle mep en dat is dus heul veul![]()
We gaan al jaren in de zomer naar zo'n all-inclusive gebeuren in Turkijke of Griekenland, maar dat zijn we eigenlijk een beetje zat. Mijn dochter zei vorig jaar al dat ze er niets meer aan vond en dat ze in 2009 met een vriendin op vakantie gaat en wel naar Lloret de Mar.
Met mijn zoon gaan we nu naar Frankrijk, mijn schoonzus heeft daar een campinkje en wij huren daar een gite. Nu wil mijn dochter wel ineens mee.
Met de kinderen vond ik het altijd wel fijn, dat all-inclusive. Die konden lekker de hele dag eten en drinken wat ze wilden en 's avonds gewoon aanschuiven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:25 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat all-in hebben wij ook wel gezien. Gaat vervelen na een week. En dan gaan we alsnog lekker in de stad op een terras eten. Dus tegenwoordig nemen wij een appartement en dat bevalt heel goed.
De derde week als we op kos zijn komt onze jongste dochter ook daar naar toe met haar vriend. Zijn we een week daar met z'n vieren. Lekker goedkoop voor dat stel die week. Ze weten ook wel dat we dan alles betalen. Daarna blijven zij nog 2 weken daar. Maarja we hebben het dus waarom niet en anders zie ik haar 6 weken niet achter elkaar en dat vind ik dus te lang. Ze zitten aan de andere kant van de stad dus we zittten niet op elkaars lip. Onze oudste combineert haar vakantie dus in september gelijk met ons. Die zegt dan altijd is zo gezellig ook met jullie. Ja ja mijn creditcard bedoelen ze.
Frankrijk is trouwens ook heel lekker in de zomermaanden. Al ben ik daar al een jaar of 20 niet meer geweest.
heidel! gaat ut?quote:
hoi wjquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heidel! gaat ut?
heb je alle voorbereidingen (server weer aangesloten etc. etc.) voor gratis bunker-streams inmiddels op orde?
zing je mee?
zou wel een stunt zijn, maar dat doen we onze bartje niet aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hoi wj![]()
ben d'r klaar voor![]()
ken de tekst niet
Dus ik moet er echt op klikken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou wel een stunt zijn, maar dat doen we onze bartje niet aan, tohoch?
die andere onbeleefde vlerk zou het echter wel verdienen![]()
de tekst staat in beeld
Doe ik later wel even, mijn ma zit d'r soap te kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
godverdakke, mooi nummer, misschien zie je het licht. toe maar..
Zet even op youtube als je wilt, mijn telefoon is leegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pm je nr. maar. ik heb een goede bariton in huis
Gevondenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zet even op youtube als je wilt, mijn telefoon is leeg
Yepquote:
top...wanneer begint dat feest ?quote:
lazise of veronaquote:
van 25 april tot 22 meiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
top...wanneer begint dat feest ?
A unique speciality actquote:
Moet ie niet zo hard knijpenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
A unique speciality act![]()
Dat kontwiegen op 1.30![]()
Dat is geen bariton hoor wj
nope die hebben we al gehad.. dit is met kinderen en alquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lekker hoor! huwelijksreis nog?
klootzak, die heidiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
3 kinderen, right? camping of daar in een kinderdagverblijf?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope die hebben we al gehad.. dit is met kinderen en al
camping en hotel ...:D lekker aan strand hangen kunnen de kids ook een ei hier en daar kwijt...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
3 kinderen, right? camping of daar in een kinderdagverblijf?
nice.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
camping en hotel ...:D lekker aan strand hangen kunnen de kids ook een ei hier en daar kwijt...
wel geinig. maar nauwelijks te volgen door die chaotische montagequote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Eigenlijk best goed, vakantie geboekt en allesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh manu!
hoe was je dag (in honderdtwintig woorden max.)?
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eigenlijk best goed, vakantie geboekt en alles![]()
En weer vroeger gaan slapen
Ik denk dat ik ook alvast voor de voorpret gaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
Ik was al ongerust dat door die kutbunkert de nachtbagger stopte.
Die vuige Peter is al overgelopen met kunst en al.
Hij heeft Liesje toch niet meegenomen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
Ik zeg kleding kopen!quote:
Nee liesje pendeltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft Liesje toch niet meegenomen?
tussen bank en rookhok?quote:
coosquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
Ja zoiets.quote:
je zou toch tijdelijk een ander huis aan de overkant krijgen, of las ik weer verkeerd?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja zoiets.![]()
Ik zit al twee dagen om kwaart over zeven rechtop in bed. De renovatie is begonnen.
Bouwvakkers praten niet. Bouwvakkers schreeuwen!!![]()
Dat gaat ten koste van mijn nachtrust. En mijn humeur!
Dus nog één versnapering en ook plat.
Ik heb die gozer die dat zou "regelen" niet meer gehoord. Maar dat is een goeie van je. Morgen ga ik hem fokken waarom dat niet voor elkaar gekomen is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je zou toch tijdelijk een ander huis aan de overkant krijgen, of las ik weer verkeerd?
doe je goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb die gozer die dat zou "regelen" niet meer gehoord. Maar dat is een goeie van je. Morgen ga ik hem fokken waarom dat niet voor elkaar gekomen is.
Dan storten ze gewoon niet terug en geven ze een t-shirt kado of abo (hihihihi!).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vanochtend in de krant: Powned werft op oneigenlijke manier leden als ze het geld na 1 april terug storten. Deze leden worden niet meegeteld in de aantallen voor 50.000.
Dus toch.
Ja, maar er werd bij Fok dus iss een abo geboden, én geld terug. Ik ga dat denk ik maar doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan storten ze gewoon niet terug en geven ze een t-shirt kado of abo (hihihihi!).
Nee bij mij zijn het zwoarte bakstenen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:57 schreef Manu82 het volgende:
Welke achtergrond? Die is toch gewoon wit?
Goedemorgen,quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee bij mij zijn het zwoarte bakstenen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:15 schreef Gert het volgende:
En ook in de enige echte: een goedemorgen!![]()
O nee, niks koffie. Sommige mensen gaan per business class naar een vergadering elders in Europa, ik mag met de auto naar Eindhovuh.![]()
Hopelijk is de distributieriemtyfus daar gaan liggen.
Später
Er staat nog een goede fles, die gaat wellicht open.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:44 schreef Manu82 het volgende:
Gefelicteerd enzo denk ik dan
Gaan jullie het nog vieren?
nee, geen workshop gedaan, laatst zelf een paar taarten gemaakt, maar toen aan het kliederen met marsmellowsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:07 schreef CarOnline het volgende:
Oh leuk winkeltje Blomst!
Ik wil dat oohook kunnen, vind het zo schattig en lekker![]()
![]()
Heb je een workshop gedaan, dat kan daar ook zag ik.
Buuv kan dat ook heel goed, ik hou het maar bij muffins
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb die gozer die dat zou "regelen" niet meer gehoord. Maar dat is een goeie van je. Morgen ga ik hem fokken waarom dat niet voor elkaar gekomen is.
Ik ben heel blij voor je! Heus!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
Distributieriem doet het nog! Valt best mee dat Eindhovuh.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |