Oh. Dat doe ik niet. Ik trek altijd meteen bij groen op. Hekel aan getut voor het stoplicht. Ik peuter soms wel in mijn neusquote:
Ik val niemand aan maar tis een questie van doen.. Mijn zus parkeerd nog niet in een plek van 30 meter. Is ze niet gewend. Rijdt ook bijna nooit. Maar er zijn vast wel zulke mannen ook. Weet het wel zekerquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik woon heel doorzon, met vrijwel altijd minimaal 3 vrije ruime parkeervlakken voor m'n huis, maar ook in Amsterdam kan ik mijnCivic
(sedan, dan dan wel weer
) overal kwijt.... als het past dan past het, pielen op de vierkante millimeter
LOL.... of wildvreemde mannen die denken dat ze aanwijzingen moeten gaan geven omdat je wilt fileparkeren.... in Voorthuizen FFS, bij een parkeerhaven groot genoeg voor een Escaladequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik parkeerde laatst gewoon 'gezwind' in een doodnormale insteekparkeerhaven tussen twee auto's, komt er een vrouw naar me toe: "Gij durft! Zo snel tussen die auto's in parkeren. Doede goed. Knap hoor!"
Ik kreeg nog net geen kneepje in mijn wang.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:51 schreef Jumparound het volgende:
maar ik ga nu een poosje in mn bed schrijven... laters
Ah... juist ja, valt verder ook niet op ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nog even lezen voor het slapen.
Ik denk dat dat het grootste probleem isquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik val niemand aan maar tis een questie van doen.. Mijn zus parkeerd nog niet in een plek van 30 meter. Is ze niet gewend. Rijdt ook bijna nooit. Maar er zijn vast wel zulke mannen ook. Weet het wel zeker
Waar lag het??quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb m'n hash teruggevonden.was ik kwijt
![]()
Trusten aan de schrijvers en lezers
Ja maar als het niet hoeft of moet.. Ze is pas sinds jaren weer de snelweg op gegaan .quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het grootste probleem is
Ik weet dat ze niet de enige is.... ik moet er alleen zelf niet aan denkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als het niet hoeft of moet.. Ze is pas sinds jaren weer de snelweg op gegaan .
Sorry weer nietquote:
Onder papieren en dergelijke (=troepquote:
Nou ik kan het me wel voorstellen. Heb zelf ook de angst gehad qua autorijden. Das echt kut. Doe het nu fluitend. Maar wel de bekende wegen. Maar een tomtom zou handig voor me zijn. Ik schijt bagger als ik buiten mijn eigen teratorium moet rijden (in mijn uppie dan Ik heb iemand nodig naast me)quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet dat ze niet de enige is.... ik moet er alleen zelf niet aan denken
Nog mazzel dat je die niet compleet met hash in de papierbak gegooid hebt dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Onder papieren en dergelijke (=troep), op m'n bureau.
Darn, dat lijkt me nou echt balen.... dat je niet op je gemak achter het stuur zitquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik kan het me wel voorstellen. Heb zelf ook de angst gehad qua autorijden. Das echt kut. Doe het nu fluitend. Maar wel de bekende wegen. Maar een tomtom zou handig voor me zijn. Ik schijt bagger als ik buiten mijn eigen teratorium moet rijden (in mijn uppie dan Ik heb iemand nodig naast me)
Iid das baggerquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, dat lijkt me nou echt balen.... dat je niet op je gemak achter het stuur zit
Zeg KKV.... tot wie richt jij je als er een man en een vrouw een kachel komen kopen??quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:23 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik haak weer in, weinig gemist geloof ik.
Tsja dat zat eraan te komen na het verbod op mobiel bellen..... nou zit ik heel af en toe in een Prius, maar daar kan ik de routemiep zelfs alleen maar instellen of wijzigen als ik stilsta.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:25 schreef Soury het volgende:
Oh dan mag je straks niet meer roken in je auto.. WTF Daar komen ongelukken van
Strak plan, doe ik nog 1 sigaret (ik zit niet in de auto, dus het mag) en dan ben ik ook m'n bed inquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef Soury het volgende:
Ik parkeer me in 1 swiep in mijn bed dat da weer wel
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Ik heb het ook wel 's teruggevonden tegen de onderkant van een koffiekopje geplakt, er tegenaan gesmolten als het ware.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog mazzel dat je die niet compleet met hash in de papierbak gegooid hebt dus
Weet je iig waar je het de volgende keer kunt vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |