stiekem heb je geen levenquote:
Ik kan Piles wel ff vragen of hij dat wil doen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:40 schreef Noortje. het volgende:
Jammer trouwens dat er van de PUB SC geen stats zijn zoals bij de 3FM Reeks (die maakt Piles). Kan je zien hoe snel elk topic ging, hoeveel procent van de posts in een topic van jou is, etc.
Zou wel leuk zijn, maar is dat zo makkelijk gedaan dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan Piles wel ff vragen of hij dat wil doen?
Niet zo heel vaak.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je die wel niet gepost?
Top.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan Piles wel ff vragen of hij dat wil doen?
Ik denk deze vakerquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, maar is dat zo makkelijk gedaan dan?
Het vragen, of de stats bijhouden?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, maar is dat zo makkelijk gedaan dan?
Tot Bart iets interessants posts over Jimbo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Niet zo heel vaak.
Maar hoelang moet ik nog met je wachten?
Daar kan ik serieus niks over zeggenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tot Bart iets interessants posts over Jimbo.
De stats bijhouden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het vragen, of de stats bijhouden?
Daar heb ik geen tijd voor schatquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
PM?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar kan ik serieus niks over zeggenAnders krijg ik met Yvonne van doen
Hij had in 2005 een raar kapsel. Ja echt, ik geloofde het eerst ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
zomfgquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij had in 2005 een raar kapsel. Ja echt, ik geloofde het eerst ook niet.
Geen idee, maar als je het voor 5 reeksen kan doen, moet een 6e niet zo heel veel meer werk zijnquote:
Die leest Dannyquote:
Truequote:Op donderdag 26 maart 2009 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je het voor 5 reeksen kan doen, moet een 6e niet zo heel veel meer werk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |