Gelukkig heb ik nog genoeg Dune te kijken eer dat het tijd isquote:
quote:
Dat was pas het begin lieve kindquote:
Of je krikt je gemiddelde op en dan sta je er vandaag weer in!quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:35 schreef s0k het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog genoeg Dune te kijken eer dat het tijd is
Ja dat snap ik, maar beter post je het verschrikkelijke, dan zijn we daar ook weer vanaf. Of linkje?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was pas het begin lieve kind
Hehe, kan ook. Al ben ik morgenavond er niet. Word ik weer ingehaaldquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Of je krikt je gemiddelde op en dan sta je er vandaag weer in!
Als je 60 posts maak sta je er vast wel in.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:36 schreef s0k het volgende:
[..]
Hehe, kan ook. Al ben ik morgenavond er niet. Word ik weer ingehaald
Dat staat gelukkig niet op het foboquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar beter post je het verschrikkelijke, dan zijn we daar ook weer vanaf. Of linkje?
Je bent ook niet online op MSNquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Houd me dan even gezelschap, nog.
Oh ja, dat is waar. Ik verbaas me wel altijd hoeveel PUBbers erin staanquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als je 60 posts maak sta je er vast wel in.
Wat nu dus al gelukt isquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als je 60 posts maak sta je er vast wel in.
Ik sta voor vandaag ookal bijna op de 100 geloof ikquote:
Morgenmiddag nog ff knallen, en je gaat voor een top50quote:
PRS?quote:
Gister stond ik tweede.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:38 schreef s0k het volgende:
[..]
Morgenmiddag nog ff knallen, en je gaat voor een top50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |