Mijne welquote:
Eh?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AahwEens kijken of ik een PM in elkaar geflanst krijg
MUSEquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb echt alles , Piraten, backstreetboys nog een tijdje gehadVengaboys, muse, alles
Ik heb eigenlijks alleen nog maar Metallica en Pendulum aangehad. En radio Veronicaquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb echt alles , Piraten, backstreetboys nog een tijdje gehadVengaboys, muse, alles
Ik ga/wil/moet een PM naar jou sturen, maar heb geen zinquote:
Jimbo en ik deden fobo-slettenquote:
*Nijn speelt airguitar*quote:
Wat zou erin hebben gestaan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga/wil/moet een PM naar jou sturen, maar heb geen zin
Muse kan ik een heleboel liedjes van gitaren. Gaan wij een samenmeet doen ga ik wat voor u spelen ;D?quote:
Oke!quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Muse kan ik een heleboel liedjes van gitaren. Gaan wij een samenmeet doen ga ik wat voor u spelen ;D?
Nee, ik kijk je filmpje van hotel california, en die solo is zo dik, dus ik moest hem live ook zien (k heb hem nog een keer opnieuw gedaanquote:
Wneerquote:
Dat ik Gris een kutmod vind en dat er eens naar het beleid moet worden gekeken, gewoon omdat het kanquote:
U name it, ik kan in principe altijdquote:
Jepsquote:
quote:Op 07-12-2006 10:42 schreef Jimbo
[..]
whehehwat we oook kunnen doen is een komkommer als condoom gebruiken
en idd, flimpje verkopen klinkt goedword dr teminste nog een beetje geld verdient in de dure december maand
Oké!quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
U name it, ik kan in principe altijd, behalve als ik niet kan, maar dan kan ik daarna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |