Ja precies, ik vind die TOEM TOEM zo vetquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:24 schreef Sjoegerd het volgende:
*TOEM* *TOEM* "On a dark desert highway"
Daar had jij het op de meet toch over Nijn?![]()
ff zn fobo checken, of er daar nog bezwaarlijke info in staatquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nu wil ik het weten ook. Van jou.
its true...quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nu wil ik het weten ook. Van jou.
Serieus ik ben echt blij met jou, had het er zaterdag nog over met iemand uit m'n team dat ze dat nummer eens moest YouTuben voor de liveversie en dat ik dat ook maar weer eens moest doen. En het past echt perfect bij mijn mood nu.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:24 schreef Sjoegerd het volgende:
*TOEM* *TOEM* "On a dark desert highway"
Daar had jij het op de meet toch over Nijn?![]()
geen idee.quote:
Ga met nijn mee rijdenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Serieus ik ben echt blij met jou, had het er zaterdag nog over met iemand uit m'n team dat ze dat nummer eens moest YouTuben voor de liveversie en dat ik dat ook maar weer eens moest doen. En het past echt perfect bij mijn mood nu.
Wat heb je uitgespookt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:26 schreef MASD het volgende:
[..]
geen idee.Kom er net achter dat ik gepermabanned op brazzer, playboy en bangbus. Dus kan nog even duren.
You're welcomequote:Op donderdag 26 maart 2009 00:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Serieus ik ben echt blij met jou, had het er zaterdag nog over met iemand uit m'n team dat ze dat nummer eens moest YouTuben voor de liveversie en dat ik dat ook maar weer eens moest doen. En het past echt perfect bij mijn mood nu.
Oké!quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ga met nijn mee rijdenNijn heeftem in de uato
Bij mij hoor je 9 van de 10 keer Metallica in de autoquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ga met nijn mee rijdenNijn heeftem in de uato
Bij mij hoor je niets in de auto want ik heb geen auto.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij hoor je 9 van de 10 keer Metallica in de auto
quote:
Aahwquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:26 schreef MASD het volgende:
[..]
geen idee.Kom er net achter dat ik gepermabanned op brazzer, playboy en bangbus. Dus kan nog even duren.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Z'n fobo? Whut?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:28 schreef Bravebart het volgende:
Kak, dan moet ik zn hele fobo gaan doorspittenMooie taak voor morgen
Het is ook niet mijn autoquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Bij mij hoor je niets in de auto want ik heb geen auto.
Ik heb echt alles , Piraten, backstreetboys nog een tijdje gehadquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij hoor je 9 van de 10 keer Metallica in de auto
Neen, fobo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Z'n fobo? Whut?
Postgeschiedenis bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |