Kefsol en Blaxje maakt Bafsolquote:
krijg je het een keer in de schoot geworpen, reageer je zoquote:
Nouuuu oeeeh die had ik niet zien aankomen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:47 schreef Bravebart het volgende:
Of zal ik je maar gewoon geruststellen door het feit dat die film nooit tot uitvoer is gebracht?
Die is dan alweer beter he?!quote:
quote:
Alsof ik daar behoefte aan heb manquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:48 schreef s0k het volgende:
[..]
krijg je het een keer in de schoot geworpen, reageer je zo
Nou dan kan je lachen, maar de plannen waren serieus vergevorderdquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nouuuu oeeeh die had ik niet zien aankomen.
Dunno. De lente is een soort van begonnen, dus ja lijkt me?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof ik daar behoefte aan heb man
Ik verwachtte ook de plannen hier te lezen, maar in plaats daarvan maak je me blij met een dooie mus waardoor ik morgen tyfuskoppijn heb.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou dan kan je lachen, maar de plannen waren serieus vergevorderd
Hoeveel punten levert dat op bij scrabble?quote:
Oehquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:51 schreef Blaxje het volgende:
punaninijnja
Ajuquote:
5 keer een N, 2 keer een I en 2 keer een A, redelijk wat, voor dubbele woordwaarde ook nogquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:52 schreef s0k het volgende:
[..]
Hoeveel punten levert dat op bij scrabble?
BLIJF IK VOOR JOU, KNIJP JIJ DR TUSSENUITquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:51 schreef Noortje. het volgende:
Trusten dus.
Ik zei al dat je best mocht gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
BLIJF IK VOOR JOU, KNIJP JIJ DR TUSSENUIT![]()
Ze houd je aan het lijntje. Wat een diva.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
BLIJF IK VOOR JOU, KNIJP JIJ DR TUSSENUIT![]()
Ze is 16...quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:50 schreef s0k het volgende:
[..]
Dunno. De lente is een soort van begonnen, dus ja lijkt me?
Ja maar dat kan ik toch niet doen voor zo`n lieve meidquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik zei al dat je best mocht gaan.
Ik maak je blij met een mooie anekdote van je semi-vriendje, weescht blijquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik verwachtte ook de plannen hier te lezen, maar in plaats daarvan maak je me blij met een dooie mus waardoor ik morgen tyfuskoppijn heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |