Ja maar dat zeg je nu omdat je wil dat ik blijf, maar als jimbo dr is dan amg ik helemaal nietsquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké ga maar slapen dan, ik zal je wel missen though.
Heb je toch een goede band mee?quote:
cammen hoi hoi hoiquote:
Doe het in een bad met water dat 37 graden Celcius is, dan voel je het minder.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg je nu omdat je wil dat ik blijf, maar als jimbo dr is dan amg ik helemaal niets
Nu ga ik krassen
JE HEBT MIJ DUS GEBLOKT OOK NOGquote:
Mwa, Piles doet niet zo moeilijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
True
Maar hij post hier nooit, dus beetje vreemd wel. Maar hee, je mag het vragen hoor.
Echt bedantk voor de tip, maar mijn lichaamstemperatuur is standaard 38.7quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Doe het in een bad met water dat 37 graden Celcius is, dan voel je het minder.
Ik met hem ja, hij niet met mijquote:
Jij bent makkelijkquote:
Ja hee, niet zo moeilijk doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Echt bedantk voor de tip, maar mijn lichaamstemperatuur is standaard 38.7
Maar dat doe je voor mij nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, ik ben offline, maar dan kan ik nog wel online komen.
quote:
Sorry.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar dat doe je voor mij niet
Nog meer goeie tips?
heb geen camquote:
Die kende ik al, nieuwe?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Doe het in de lengte, dan bloedt het meer.
Dankje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |