quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zie dat jij kampt met een nogal ernstige vorm van een verborgen trauma die jij waarschijnlijk in de jeugd hebt opgelopen bij mislukte pogingen om chicks te hosselen en andere baasachtige activiteiten. mensen die veelvoudig gebruik maken van de- smillie en nogal rebels hun mening profileren, kampen in het algemeen aan sog en een motivatieloos uitzicht op het leven, wat zeker in latere stadia van het leven kan gaan tegenwerken.
ik denk dat een betere invulling van je vrije tijd je zeker gaat zal doen;; met wat sportactiviteiten zal je uiteindelijk dit verleden achter je kunnen laten en tijd doet de rest
want wat altijd geldt; zijn je geest en lichaam in een onbalans, dan uit zich dat in jouw doen en laten.!
Bands die ik echt wil zien:quote:
Voor de rest is hij het zelfdequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:46 schreef Cybey het volgende:
[..]
Bands die ik echt wil zien:
Metallica, Eagles of Death MetalThe Prodigy, The Killers, Kaiser Chiefs, Oasis, De jeugd
Bands die ik graag wil zien:
Limp Bizkit, Coldplay, Dave Matthews, Bloc Party, Kings of Leon, Nine Inch Nails
Bands die ik ook wel wil zien:
Amy McDonald, Franz Ferdinand, Lily Allen, Katy Perry, Lady Gaga, Social Distortion
Hehe, ken de Eagles of Death Metal niet echt heel goed, maar hun shows schijnen echt briljant te zijn!quote:
Ik ga een gebakken ei makenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:38 schreef BobbyB het volgende:
uitsmijter
Me broer is er helemaal weg vanquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hehe, ken de Eagles of Death Metal niet echt heel goed, maar hun shows schijnen echt briljant te zijn!
Ieder zo zijn smaak, ik heb ze een paar jaar geleden gezien, maar dat kwam omdat de bands die ik wilde zien erna kwamen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hehe, ken de Eagles of Death Metal niet echt heel goed, maar hun shows schijnen echt briljant te zijn!
Ja, syb-rundquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Denkt iemand dan maar ook dat je dat op een cv vermeldt?
heuquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ieder zo zijn smaak, ik heb ze een paar jaar geleden gezien, maar dat kwam omdat de bands die ik wilde zien erna kwamen.
same herequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
Ik verzwijg het overal, bijna niemand weet dat ik hier kom
Meldtquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik niet de enige was
Dat dus.quote:
Yup! Zelfs m'n vriendin weet het nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
Ik verzwijg het overal, bijna niemand weet dat ik hier kom
Ik moest laatst ergens werken en daar bleek iemand anders met een account hier mij te herkennen. Gaat hij met allemaal mensen om heen zeggen dat ik "Zotheid van Fok!" ben.quote:
Dat hoop je maarquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yup! Zelfs m'n vriendin weet het niettenminste, dat denk..
Mijne ook niet, hoop ik. Al die sperma en schijttopics komen de relatie namelijk niet echt ten goedequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yup! Zelfs m'n vriendin weet het niettenminste, dat denk..
Whehehequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest laatst ergens werken en daar bleek iemand anders met een account hier mij te herkennen. Gaat hij met allemaal mensen om heen zeggen dat ik "Zotheid van Fok!" ben.
Inderdaad. Denk dat ze dat geflirt met Sanna niet echt zou kunnen waarderen.quote:
denkje?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Denk dat ze dat geflirt met Sanna niet echt zou kunnen waarderen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |