Wat heb ik verteld over mijn geaardheid dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nice one![]()
Geeft niet hoor, Bobby. We zijn vereerd dat wij de eersten zijn die je vertelt over je geaardheid.
quote:
Begin dan zelf over iets anders.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
Kunnen we het over iets interessants hebben? Er zijn eindelijk een keer geen vrouwen, en dan hebben jullie het over piemels, negers en Duffy [ afbeelding ]
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Spoeddebat over de crisismaatregelen?
Ach, Jitzzze stelt altijd van die domme vragen. Soms staat het antwoord in de post boven hem. Dat laseren heeft niet echte geholpen.quote:
Ik heb dan ook nooit beweerd dat het zou helpenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, Jitzzze stelt altijd van die domme vragen. Soms staat het antwoord in de post boven hem. Dat laseren heeft niet echte geholpen.
Wil je daar een serieus antwoord op?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom, waarvan en WAAROM BEN IK GEEN MOD
Ben er 4 dagenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:17 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat ws voor de Jeugd van Tegenwoordig
Omdat jij geen sollicitatiebrief (quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom, waarvan en WAAROM BEN IK GEEN MOD
Hier komt ie dan:quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omdat jij geen sollicitatiebrief () stuurt voor een functie als internetmodje, en krentenbol wel misschien?
Jitzzze als mod:quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omdat jij geen sollicitatiebrief () stuurt voor een functie als internetmodje, en krentenbol wel misschien?
Ik ga er de 2de heen en ga pas de 6de terug. Want de 5de is een zondag en dan doet me OV het nietquote:
Whehehequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzze als mod:
"Waar zit het "Slotje" knopje?"
"Waar zit het "Note" knopje?"
"Waar zit het "Ban" knopje?"
"Oh, moest dat topic gesloten worden dan? Waar staat ie?"
"Slotje"
het staat anders goed op je cv hoor, vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe
En op R&PDat is toch een kneuzen sub forum
Denk je nou echt dat modereren op een forum goed op je cv staat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het staat anders goed op je cv hoor, vrijwilligerswerk
Man, dan lachen ze je uit.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het staat anders goed op je cv hoor, vrijwilligerswerk
jazeker, als krentenbol een psychologische studie doet dan heeft dat zeker zijn voordelen laterquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat modereren op een forum goed op je cv staat?
Voor wie ga je daar nou echt naar toe?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:31 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik ga er de 2de heen en ga pas de 6de terug. Want de 5de is een zondag en dan doet me OV het niet
Mocht ik je zien, dan tief ik je op je bek zodat je direct weet van "Owh, dat is Cybey"
Nou sorry, maar dat ben ik niet met je eens. Dat R&P forum, da's huisvrouwenpsychologie manquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jazeker, als krentenbol een psychologische studie doet dan heeft dat zeker zijn voordelen later
Denkt iemand dan maar ook dat je dat op een cv vermeldt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat modereren op een forum goed op je cv staat?
Als Remlof ooit solliciteert als uitsmijter en gewoon het banmeld topic in z'n CV zet komt het wel goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jazeker, als krentenbol een psychologische studie doet dan heeft dat zeker zijn voordelen later
Los daarvan, ze modereert er alleen maar, ze is geen psycholoog of wat dan ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dat ben ik niet met je eens. Dat R&P forum, da's huisvrouwenpsychologie manDe echte studenten laten zich niet eens zien in dat forum.
ik zie dat jij kampt met een nogal ernstige vorm van een verborgen trauma die jij waarschijnlijk in de jeugd hebt opgelopen bij mislukte pogingen om chicks te hosselen en andere baasachtige activiteiten. mensen die veelvoudig gebruik maken van dequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dat ben ik niet met je eens. Dat R&P forum, da's huisvrouwenpsychologie manDe echte studenten laten zich niet eens zien in dat forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |