Ich ach...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
jah terwijl ik normaal eigenlijk aards-lui ben
Skihutten.quote:
Dit is Oostenrijks, dat is Duits maar dan net wat socialer.quote:
Daarom is er Fokquote:
Perzië ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:39 schreef Syb-rund. het volgende:
welkom trouwe baggeraars, bij het wekelijkse progamma; ''Raad en land, en toon verdomme eens wat verstand''
het gaat hier tand om tand, en wij zijn dan ook momenteel bij de eerst vraag van deze aflevering beland.
[ afbeelding ]
Welk land zoeken wij hier?
Doe eens duidelijk zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:39 schreef Syb-rund. het volgende:
welkom trouwe baggeraars, bij het wekelijkse progamma; ''Raad en land, en toon verdomme eens wat verstand''
het gaat hier tand om tand, en wij zijn dan ook momenteel bij de tweede vraag van deze aflevering beland.
[ afbeelding ]
Welk land zoeken wij hier?
Voor luie mensen !quote:
Inderdaad, het is Bos niet,, het gaat over een landquote:
Adelante + 1quote:
Hij is wel groot ehquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Aanschouw, de cavia van 150 euro.
Zit er zoveel vlees aan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt tijd voor zomer, dat de schuimfeesten weer beginnen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef remlof het volgende:
Ah, Ade's persoonlijke "Aspen Valley" topic
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Waarom 150 euro voor een knaagdier?
Valt wel mee toch ?quote:
de aspen in arnhemquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef remlof het volgende:
Ah, Ade's persoonlijke "Aspen Valley" topic
Dan kijk ik wel lachend toe vanaf het terras als jij naar buiten wankelt om een peuk op te stekenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor zomer, dat de schuimfeesten weer beginnen.
Je hebt hem daarna toch wel goed gebakken eh ? Met wat goeie kruiden en een lekkere marinade ensoquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dierenarts -en reiskosten![]()
Ooit 300 euro uitgegeven voor zoiets, ging ie toch na 3 maanden dood.
Dat was wel een beetje een anti-climax.
Zo klein ? Maar op de plaatje lijkt ze reusachtigquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ?![]()
Ze past op je hand
Nee, juist niet, daarom moest ik naar de dierenartsquote:
Aanschouw de zwaan van 1,5 uur werk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Doe je goed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:45 schreef reetveter het volgende:
kutbeestenHAMSTERS FTW
Alhoewel die van ons ook al dood is
1 euro 50 voor een glas bier ? Op zo'n pul-avond hoort dat toch gratis te zijnquote:
Maar als de complete sc wordt gebanned voel je je aangevallen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:47 schreef reetveter het volgende:
Scheids geeft compleet team rode kaart
koning D:
Ja, je moet wel een beetje grote handen hebben, maar met wat passen en meten past ze erop hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zo klein ? Maar op de plaatje lijkt ze reusachtig
Ik ga ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:49 schreef dagdag het volgende:
IK ZEI IK MOET GAAN
KAN ER IEMAND DAG ZEGGEN![]()
AUB
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:49 schreef dagdag het volgende:
IK ZEI IK MOET GAAN
KAN ER IEMAND DAG ZEGGEN![]()
AUB
Forum Opties | |
---|---|