Leuk ding!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef jortkeldert het volgende:
Een plaatje voor de dorst:
http://94.100.113.228/526(...)26116699_6_XwfM.jpeg
Rijdt net wat leuker dat mn andere 50cc mtx`jes en derbi`s
Helemaal origineel is ie nog
Met Geq heb ik (nog) niet gedate.. Wel met een leuke chick.. Kom ik bij haar thuis, blijkt ze fucking rijk te zijn. :| Ik had al meteen zoiets van "Niet weeeer!" Maargoed.. Shit happens..quote:
Niet bang voor rollendebanken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:10 schreef S2KMADDOG het volgende:
rij op een aerox 2008 model.
Motorisch:
Cilinder Roze Top performances 70 cc
Uitlaat Yasuni C30
Krukas Rito race
Carburateur Dell Ortho 21 mm
Luchtfilter Orignele filter
Vario Malossi MHR Multivar
Koppeling Malossi MHR Delta Clutch
Carters Minarelli Horizontaal
V-snaar Athena
Lagers SKF
allemaal bij karsemeijer en XSH laten fixen;-) is dus ook tuned.
loopt very nice!
komt misschien toch een 50 snel onder, buurt, ouders enzo lopen te zeiken van het geluid.
ach ja, blaast wel als een motherfocker
Nou het eerste is al verneukt. Papa heeft met zn hoofd mn spiegel gemoldquote:
Ja ach.. Heeft voor- en nadelen..quote:Op zondag 12 april 2009 04:03 schreef fs180 het volgende:
midnight posts
shit happens, ik kan begrijpen dat het best vervelend is om een rijke vriendin te hebben, zwaar leven heb jij
Strenge schoonouders, chique feestjes waar je meemoet, vaak op vakantie waardoor je elkaar in vakanties minder ziet, er wordt verwacht dat je etiquette toepast.. enz.quote:Op zondag 12 april 2009 22:09 schreef fs180 het volgende:
Voordelen kan ik wel bedenken.. maar nadelen komen er bij mij niet in
quote:Op maandag 13 april 2009 12:10 schreef fs180 het volgende:
Liever dat dan één keer Sjaak en Hennie, de ouders van Priscilla te ontmoeten
Oke.quote:Op maandag 13 april 2009 12:10 schreef fs180 het volgende:
Liever dat dan één keer Sjaak en Hennie, de ouders van Priscilla te ontmoeten
Heeft meer met de sproeier te maken, die is veul te groot.quote:Op maandag 13 april 2009 20:17 schreef fs180 het volgende:
als je nou normale vertanding neemt doet ie 50km op een liter
Op 2-takt is 1 op 30 rijden een kunst.quote:Op maandag 13 april 2009 20:04 schreef Dimitri_ het volgende:
SOW HEEY 1 OP 30 HET IS NIET MEER NORMAAL!
Ik moet mijn best doen om 1 op 20 te halenquote:Op maandag 13 april 2009 20:31 schreef fs180 het volgende:
1 op 70 !
Pure Oostrijkse krachtpatsers!
over de honda wil ik nieteens beginnen
rijd tomos...quote:Op maandag 13 april 2009 22:30 schreef cvboer het volgende:
mijn gas hendel is gebroken hoe duur kost een nieuwe en hoe moet je die erop zetten?
Het is: hoeveel kost een nieuwe.. Niet hoe duur kost..
Nee, sorry.quote:Op maandag 13 april 2009 23:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens tijdens het kicken mijn knie tegen het stuur gestoten. Wil iemand er een kusje op doen?
Lijkt mij vrij duidelijk?quote:Een kenteken op naam van een andere eigenaar / houder overschrijven
Heeft een bromfiets eenmaal een kentekenbewijs, dan moet bij verkoop van de bromfiets het kentekenbewijs overgeschreven worden op naam van de nieuwe eigenaar. De overschrijving werkt als volgt:
Meenemen:
* Bij overschrijving van een tweedehands voertuig: Tenaamstellingsbewijs (deel 1B) en overschrijvingsbewijs (deel 2)
* Origineel legitimatiebewijs: Nederlands rijbewijs of Europese Identiteitskaart / Nederlands paspoort met uittreksel van de basisadministratie van de gemeente (niet ouder dan 3 maanden).
(zie legitimatiebepalingen voor overige legitimatiebewijzen)
NB: Het machtigen van een natuurlijk persoon is niet mogelijk bij het overschrijven of bij tenaamstelling van een particulier.
De rechtspersoon machtigt een natuurlijk persoon, welke naar het Postkantoor komt.
Meenemen:
* Tenaamstellingbewijs deel 1B, overschrijvingsbewijs deel 2.
* Kopie legitimatiebewijs eigenaar/houder (zie legitimatiebepalingen voor alle erkende legitimatiebewijzen)
* Origineel legitimatiebewijs gemachtigde (zie legitimatiebepalingen voor alle erkende legitimatiebewijzen)
* Kvk uittreksel (niet ouder dan 1 jaar)
* Ingevuld en ondertekend machtigingsformulier RDW940
(Het machtigingsformulier is te verkrijgen aan de balie van het Postkantoor en moet ondertekend worden door de eigenaar van het voertuig)
L E Z EN dat is niet voor jou van toepassingquote:Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef denkjedat het volgende:
nee want ik snap niet hoe ik ooit aan een handtekening kom van iemand uit edam zegmaar
ik heb gewoon betaald en weg gereden met het 4 delige kenteken papier
hoelang je hem? een week? bij aankoop van mijn brommer stond er al meer dan 40k opquote:Op maandag 13 april 2009 23:29 schreef BrokenBond het volgende:
Tomos rijders![]()
Staat nu zo'n 2200 op de mijne.. ik rijd er wel heel weinig op. Jammer dat ie ook niet harder dan 60 gaat tenzij ik compleet ander blok er onder zet maar dat gaat heel wat moeite kosten. Gewoon andere uitlaat + aanpassinkjes = simpel.
ik snap hetquote:Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
L E Z EN dat is niet voor jou van toepassing
Een jaartje ongeveer. Ik rijd er echt heel weinig op maarja ik vind het wel geweldigquote:Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoelang je hem? een week? bij aankoop van mijn brommer stond er al meer dan 40k op
moet je daar dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag zojuist op mijn oude middelbare school een stuk of 20 Vespa achtige scooters.
En de concierge wou mij van mijn brommer aftrappen, schijnbaar mag je sinds kort niet meer op het schoolplein wheelies maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |