De broer van Robert Jensenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Dagonet het volgende:
Frank Dane?
Hij zou maar dit topic gelezen hebben en dat hij dan net niet goeiesnavel gaat zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Als iemand mij niet gelooft, straks tussen 23.45 en 23.55 ongeveer is de Relatie test op Radio 538 .
95% zeker dat hij dan goeiesnavel gaat zeggen
dan zou ik alleen maar blij zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij zou maar dit topic gelezen hebben en dat hij dan net niet goeiesnavel gaat zeggen.
Je ma helpt niet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:04 schreef Xaverius1337 het volgende:
Als ik Goeiesnavel hoor ik de radio word ik echt chagarijnig. Ik ram daarom altijd op me radio ma het helpt nietHopelijk sterft die vent snel
ONGELOFELIJK!! DAT DIT KAN, IN NEDERLAND!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:23 schreef Ugjerke het volgende:
Ik stel voor dat hier kamervragen over gesteld gaan worden. Geen wonder dat er een crisis is met zulke DJs.
Met maar liefst 12 postsquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef kikoooooo het volgende:
Die vent is sowieso al een irritante mongool met zijn kutstem.
Ik heb er zelfs al eens een topic over geopend, ik zoek hem er even bij
Komt omdat het een goede DJ is.quote:
Waarom doe je zo tegen mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:57 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind het echt een kut dj. Kutgrappen, en echt een ontzettende zeikerige kutstem.
quote:
Is hij Brokeback Mountain liefhebber ofzo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is niet Frank Dane, maar de Tim Klein die daarna komt, hij noemt zichzelf de NACHTCOWBOY HIIIIIIIIIIYAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:47 schreef veerlexx het volgende:
Heeeeee!!
Iedereen moet gewoon ophouden over Frank!!
Frank is de Mijne!!![]()
Iedereen houdt zijn bek over hem!
En Iedereen blijjft van hem af!!!!!
Hjij is al van Mij!!!![]()
Frank ik hou van je!!!!
Xxxxxxxxxxxxxxxxx
JeWeetWieFrank!!(ll)))))![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |