Kogels vang je toch gewoon met je tanden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef Lolque het volgende:
Dan moet die bril minstens kogels terug kunnen koppen, anders is het niks.
das dus ook lastig met dat mondstuk, moet je wel heel goede reflexen hebben om eerst die te verwijderen en dan te happen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Kogels vang je toch gewoon met je tanden?
Scherf/stof bril, moeten ze nu los dragenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef Lolque het volgende:
\quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:49 schreef Supersoep het volgende:
Geweldig ding. Mooie manier ook om later alle kinderen naar defensie te lokken die nu Halo aan het spelen zijn.![]()
Zijn wij trouwens het enige land dat deze upgrade gaat uitvoeren? Zal er nogal apart uit gaan zien in vergelijking met andere krijgsmachten.
Moeten we ons druk maken om het feit dat we met beter materiaal rondlopen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:49 schreef Supersoep het volgende:
Geweldig ding. Mooie manier ook om later alle kinderen naar defensie te lokken die nu Halo aan het spelen zijn.![]()
Zijn wij trouwens het enige land dat deze upgrade gaat uitvoeren? Zal er nogal apart uit gaan zien in vergelijking met andere krijgsmachten.
Kan je huidige bril wel kogels weren dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef Lolque het volgende:
.22 lr wellicht vanaf een afstand en hagel ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef michail8 het volgende:
[..]
Kan je huidige bril wel kogels weren dan?
ja eh lekker realistisch weer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
.22 lr wellicht vanaf een afstand en hagel ja.
zijn ook vizieren die tot 9 mm kogels kunnen weren (zie AT, TITAN IV helm)
De ESS ICE kan .22 weren volgens de MILSPEC waar het aan voldoetquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:57 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja eh lekker realistisch weer.
5.56 wordt door geen enkel uitgegeven bril in de KL gestopt, dus je reactie is van geen enkel toevoegende waarde..
ook het CBRN masker is verder van rubber/kunststof dus wat wil je nu zeggen? Bril moet kogelwerend zijn, maar de rest van het masker niet. dat maakt niet uit.. je begint enkel over het glas.
Ik vind die helm geweldig en mooi om te zien, de vraag was dan ook serieus. Ik wil Nederland toch zeker voor een tijdje als enige krijgsmacht met dit soort uitrusting.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Moeten we ons druk maken om het feit dat we met beter materiaal rondlopen?
kraag op de vestquote:Op donderdag 26 maart 2009 04:15 schreef Megumi het volgende:
Hals en nek bescherming kan wel wat beter denk ik.
Lijkt me wel kut om zo'n ding voor je mond te hebben...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef michail8 het volgende:
[..]
Kan je huidige bril wel kogels weren dan?
[ afbeelding ]
Volgens dit plaatje is de bril iig scherfwerend..
want? lijkt beetje op een motorhelm daarmee en denk dat het ook tegen het stof isquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut om zo'n ding voor je mond te hebben...
*Als het niet lekker zit.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
want? lijkt beetje op een motorhelm daarmee en denk dat het ook tegen het stof is
denk eerder scherven, maar goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
*Als het niet lekker zit.
Omdat het ook tegen kogels is? denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |