Denk dat Rutger juist tijdens de uitzending gaat vertellen dat ze de 50.000 hebben. Zou een mooie afsluiter zijn van de 7-delige Veronica serie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht morgenavond, vlak na die Powned-uitzending op Veronica
Denk eerder ervoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht morgenavond, vlak na die Powned-uitzending op Veronica
Ja, ongetwijfeld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:42 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Denk dat Rutger juist tijdens de uitzending gaat vertellen dat ze de 50.000 hebben. Zou een mooie afsluiter zijn van de 7-delige Veronica serie.
Om daarna afscheid te nemen met de boodschap, "Hilversum, we komen dr aan!"
276 te gaan. Wat gaat die teller traag zeg.....quote:PowNed schendt regels ledenwerving
bron: NRC
http://www.nrc.nl/media/a(...)_regels_ledenwerving
Gepubliceerd: 26 maart 2009 15:48 | Gewijzigd: 26 maart 2009 16:14
Door een onzer redacteuren
Hilversum, 26 maart. PowNed, het omroepinitiatief van weblog GeenStijl, eigendom van de Telegraaf Media Groep, werft op oneigenlijke wijze leden. Dat zegt Inge Brakman, scheidend voorzitter van het Commissariaat voor de Media, vandaag in NRC Handelsblad.
Ze reageert op een e-mail waarin TMG-directeur Frank Volmer het personeel oproept lid te worden van PowNed en toezegt dat het lidmaatschapsgeld zal worden teruggestort. Brakman: „GeenStijl mag het lidmaatschapsgeld niet rechtstreeks terugstorten. Die leden tellen niet mee. Als PowNed op de teldatum voldoet aan de ondergrens van 50.000 leden, zal het commissariaat dit vervuilde ledenbestand nader onderzoeken.”
De e-mail heeft PowNed 160 leden opgeleverd, aldus TMG-baas Volmer. Hij is op de hoogte van de bezwaren van het commissariaat. Zijn juristen onderzoeken nog of lidmaatschapsgeld terugstorten tegen de regels is.
Wel stopte GeenStijl op aandrang van het commissariaat met een ledenwerfactie waarbij televisiezender Comedy Central het lidmaatschapsgeld zou terugstorten. PowNed heeft nog 500 leden nodig voor de benodigde 50.000.
ze geven niet direct het lidmaatschap terug, jij krijgt 5,72 voor elk aangebracht lid. Je eigen lidmaatschapsgeld ben je kwijtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:37 schreef Sphere het volgende:
[..]
276 te gaan. Wat gaat die teller traag zeg.....
Ze hebben vast al wel een paar duizend leden achter de hand, die teller is puur voor de show vermoed ik.quote:
Natuurlijk, het is wel erg toevallig dat het "kantje boord" is...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ze hebben vast al wel een paar duizend leden achter de hand, die teller is puur voor de show vermoed ik.
niet juist. Ligt eraan met welke actie je hebt meegedaan. Ik heb een fok pimp abo, een t-shirt, jouw geld, en mijn eigen lidmaatschap geld wat ik terug krijg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze geven niet direct het lidmaatschap terug, jij krijgt 5,72 voor elk aangebracht lid. Je eigen lidmaatschapsgeld ben je kwijt
Jensen definitief terug bij RTL 5quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:38 schreef Paul het volgende:
Morgen wordt de mooiste dag van m'n leven
net vóór, tijdens of na het programma vanavond denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:37 schreef Sphere het volgende:
[..]
276 te gaan. Wat gaat die teller traag zeg.....
Zou het niet vreemd vindenquote:
Was vergeten een screenshot te maken... na een refresh was 'ie alweer weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |