A-status: omroep met meer dan 300.000 ledenquote:
WTF!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
Lopen ze met die teller te kloten?
[ afbeelding ]
Is nu weer weg
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is nu weer weg
Hehe dat zou wel te mooi zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is nu weer weg
het moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is nu weer weg
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is nu weer weg
En toevallig komt Dominique Weesie vanavond bij DWDDquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:20 schreef Lemmeb het volgende:
Het is natuurlijk helemaal niet "toevallig" dat die counter op vrijdagmiddag afloopt...
"toevallig" inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En toevallig komt Dominique Weesie vanavond bij DWDD
Iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Whehe, wat zal Floortje zuur kijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze die verlepte draak bij powned aannemen. Ze hebben laatst nog de achterban daarover gepolst...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Whehe, wat zal Floortje zuur kijken.
Die was niet zo tevreden daarmee las ik vanuit de reactiesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze die draak bij powned aannemen. Ze hebben laatst nog de achterban daarover gepolst...
Ik mot dr niet bij powned, ze past er ook niet bijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze die verlepte draak bij powned aannemen. Ze hebben laatst nog de achterban daarover gepolst...
Laat ik het zo zeggen: ik ben geen lid van powned, maar als ik lid zou zijn zou ik me toch een beetje genaaid voelen als ze haar aan zouden nemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die was niet zo tevreden daarmee las ik vanuit de reacties
Die reacties daar logen er niet om.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze die verlepte draak bij powned aannemen. Ze hebben laatst nog de achterban daarover gepolst...
Nee ze moeten Paultje aannemenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik mot dr niet bij powned, ze past er ook niet bij
Eens, wat dat betreft komt ze toch uit het verkeerde kamp.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik ben geen lid van powned, maar als ik lid zou zijn zou ik me toch een beetje genaaid voelen als ze haar aan zouden nemen.
Dat was een grapquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik natuurlijk ook, dat het een grap was. Maar toch, bij geenstijl weet je het maar nooit. Die jongens trekken uiteindelijk toch hun eigen plan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:43 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Dat was een grapBeetje om Llink met hun financiële problemen te stangen.
Denk niet dat PowNed het echt overwogen heeft om haar aan te nemen.
Das waar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar toch, bij geenstijl weet je het maar nooit. Die jongens trekken uiteindelijk toch hun eigen plan.
Mwah ze heeft nog wel een goed lichaamquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:48 schreef Lemmeb het volgende:
Hier de link trouwens naar dat onderwerp:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_kopen_of_niet.html
Maak die foto groot en check die kop van dichtbij. Die is echt vèr over de houdbaarheidsdatum van lekkere babes!
/edit Oh jammer, die hires pics doen het niet meer.Maar geloof me op m'n woord: die heeft echt zo'n oud wrattenhoofd gekregen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:48 schreef Lemmeb het volgende:
Hier de link trouwens naar dat onderwerp:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_kopen_of_niet.html
Maak die foto groot en check die kop van dichtbij. Die is echt vèr over de houdbaarheidsdatum van lekkere babes!
/edit Oh jammer, die hires pics doen het niet meer.Maar geloof me op m'n woord: die heeft echt zo'n oud wrattenhoofd gekregen.
Rare schouders heeft ze.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:52 schreef Wupppie het volgende:
[..]
http://www.llink.nl/filea(...)toren/Floortje02.jpg
Krijg je, als je alles onbespoten vreet
True. Maar die kop zou me toch weerhouden. Tenzij ik stomdronken ben...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mwah ze heeft nog wel een goed lichaam
Zaterdags is van het WNF zo een uurtje alle stroom uit, 20.30-21.30 meen ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
True. Maar die kop zou me toch weerhouden. Tenzij ik stomdronken ben...
Dudeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:28 schreef Gorill0r het volgende:
Zal er op het eind van de teller staan nog 1 lid of nog 1 leden?
lol dat vroeg ik mezelf vanmiddag ook al afquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:28 schreef Gorill0r het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol dat vroeg ik mezelf vanmiddag ook al afik gok op 1 leden.
nicequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:28 schreef Gorill0r het volgende:
tel hier maar afquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:40 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Dat zou humor zijn maar nu moeten ze nog 11![]()
Zou ook nog kunnen met Weesie als gastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef Wupppie het volgende:
1930 begint de dwdd, zal me niets verbazen als het laatste lid dan net voor de uitzending binnen is
iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef Wupppie het volgende:
1930 begint de dwdd, zal me niets verbazen als het laatste lid dan net voor de uitzending binnen is
Uhuh. Ik was er bijna ingestonken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef BaggerUser het volgende:en iedereen wil natuurlijk de 50.000ste zijn
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef koemleit het volgende:
jullie zitten te f5'en nu op geenstijl he?
Ze waren er allangquote:
je faaltquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:06 schreef bloodysunday het volgende:
Want hoe meer leden hoe meer zendtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |