Volgens mij kun jij beter stoppen met het nuttigen van bier ipv melkquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is toch medisch: http://www.gezondheidsple(...)n-je-gezondheid.html
Daarom eet ik elke dag een halve kilo gras.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:53 schreef MaGNeT het volgende:
We zijn opgevoed met het idee dat melk goed voor je is.
Maar tijden veranderen.
Ik ben gestopt met het overmatig consumeren van melk en melkproducten.
Voor calcium kan je overigens prima zonder melk.
Je haalt ook voldoende calcium uit groenten, fruit en water.
Sterker nog; de eiwitten in melk zorgen juist voor botontkalking.
Waarom denk je dat in onze melkconsumerende westerse wereld zoveel osteoporose voor komt?
Een koe haalt zijn calcium tenslotte ook niet uit melk maar uit.... gras...
Een stukje kaas op brood vind ik dan wel weer lekker zo af en toe.
Maar ik consumeer nu hooguit nog 10% van wat ik vroeger deed.
Ik haal mijn calcium uit aardappelen, beetje vreemd dat je gras eet...quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Daarom eet ik elke dag een halve kilo gras.
Tsja, ieder z'n ding.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Daarom eet ik elke dag een halve kilo gras.
dat is toch van mens op mens, het gaat hier voornamelijk om dierlijke melk die wij mensen nuttigenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:25 schreef kree het volgende:
Waarom zullen alle zoogdieren hun kids melk geven als het zo slecht voor je is?
En melk is voor babies, net als mensen-babies alleen melk hebben de eerste paar maanden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat is toch van mens op mens, het gaat hier voornamelijk om dierlijke melk die wij mensen nuttigen
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:17 schreef porsche1 het volgende:
Ik drink ook nooit melk.
Ik drink meestal water of chocomel ofzeau.
Water, thee, koffiequote:Op maandag 30 maart 2009 14:42 schreef LuieDonder het volgende:
Ik ben een "zware" melkdrinker, maar ik zou niet weten wat ik anders moet drinken. Vruchtensappen zijn in de regel te zuur, waardoor slecht voor het gebit en niet prettig voor de maag. Cola en andere frisdranken zitten vol suiker en zijn daarnaast nog zuurder dan frisdranken. Sojamelk vind ik gewoon smerig, en water smaakt nergens naar. Iemand die alternatieven weet?
Ook hier trouwens: nog nooit iets gebroken, geen kanker ofzo, ik drink toch wel zo'n 2 liter melk per dag.
Lightmeuk.. al weet ik niet of ik niet liever wat suikers heb dan zoveel vet.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:42 schreef LuieDonder het volgende:
Ik ben een "zware" melkdrinker, maar ik zou niet weten wat ik anders moet drinken. Vruchtensappen zijn in de regel te zuur, waardoor slecht voor het gebit en niet prettig voor de maag. Cola en andere frisdranken zitten vol suiker en zijn daarnaast nog zuurder dan frisdranken. Sojamelk vind ik gewoon smerig, en water smaakt nergens naar. Iemand die alternatieven weet?
Ook hier trouwens: nog nooit iets gebroken, geen kanker ofzo, ik drink toch wel zo'n 2 liter melk per dag.
In 2 liter melk zit 100 gram aan suikers, en 30 gram vet.. (halfvol)quote:Op maandag 30 maart 2009 16:04 schreef 1299 het volgende:
[..]
Lightmeuk.. al weet ik niet of ik niet liever wat suikers heb dan zoveel vet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Melk_(drank)quote:Op maandag 30 maart 2009 16:10 schreef Zith het volgende:
[..]
In 2 liter melk zit 100 gram aan suikers, en 30 gram vet.. (halfvol)
Ik schreef niet voor niets halfvol... (wat meer gedronken wordt dan volle melk)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:37 schreef 1299 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Melk_(drank)
Volle melk dus zo'n 70 gram vet
Dus voor de rest voed je jezelf alleen met voedsel dat je écht nodig hebt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:14 schreef Rio het volgende:
Hoewel een volkomen oncontroleerbare OP drink ik ook al jaaaren geen melk meer en beperk ik mijn zuivelinname (excl eieren) tot een minimum. Puur omdat ik persoonlijk van mening ben dat mensen niet zijn geaakt om zonder melk te kunnen na hun kinderjaren. Geen enkel ander volwassen dier heeft melk nodig, waarom wij* wel?
*= en waarom alleen 'westerse' mensen? Aziaten kunnen er bv niet eens tegen.
Omdat het lekker is natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:14 schreef Rio het volgende:
Hoewel een volkomen oncontroleerbare OP drink ik ook al jaaaren geen melk meer en beperk ik mijn zuivelinname (excl eieren) tot een minimum. Puur omdat ik persoonlijk van mening ben dat mensen niet zijn geaakt om zonder melk te kunnen na hun kinderjaren. Geen enkel ander volwassen dier heeft melk nodig, waarom wij* wel?
Absoluut niet zelfsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:16 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dus voor de rest voed je jezelf alleen met voedsel dat je écht nodig hebt?
Objection, subjectief.quote:
Je beperkt je zuivelinname, excl. eieren?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:14 schreef Rio het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:18 schreef B.E.D het volgende:
Ik drink nooit water, water is slecht voor je.
Ik heb weleens op internet een bericht gelezen, dat iemand verdronken is, in water. Dus ja.
Geen idee wat ik dacht toen ik dat schreefquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je beperkt je zuivelinname, excl. eieren?
Want koeien uit jouw omgeving leggen eieren?
Ach ja... Als ik vraag om 3 zuivelproducten en ik noem "boter, kaas en ..." dan wordt dat maar wat vaak aangevuld door... Ja, juist...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:47 schreef Rio het volgende:
[..]
Geen idee wat ik dacht toen ik dat schreef
Klopt iig geen jota van wat ik daar riep. Nutteloze eiertekst
Die is zeer goed te drinkenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:50 schreef Curiosity het volgende:
Ik had van de week een proefpakje rice dream choco smaak en het viel me 100% mee, best lekker.
[ afbeelding ]
uiteindelijk wel, maar veel mensen halen dat niet, die gaan al eerder dood aan hartinfarcten, autoongelukken, ouderdom, infecties...quote:Op woensdag 1 april 2009 06:22 schreef n00000b het volgende:
Je krijgt van alles kanker tegenwoordig, ik leef gewoon hoe ik wil, dood aan kanker ga je hoe dan ook volgens al die studies.
quote:Op maandag 13 september 2010 10:03 schreef fathank het volgende:
Een pak lauwe nutricia chocomel per dag. Ongeveer plusminus.
Weet je hoe lekker. En goed voor de caloriën. Anders haal ik de 3500 niet die ik ongeveer nodig heb.quote:
Dus dat wijf maakt zich er druk om wat men wel niet van haar lijflucht moet denken na overlijden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:22 schreef Amokzaaier het volgende:
ik ken een pathologe, die zegt dat ze meteen mensen herkent die veel melk drinken: die stinken namelijk enorm als je ze opensnijdt. Daarom drinkt ze zelf zo weinig mogelijk melk.
Ikzelf vind melk heerlijk en drink het erg veel.
Ja het is wel lekker, maar veel te veel calorieën.quote:Op maandag 13 september 2010 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker. En goed voor de caloriën. Anders haal ik de 3500 niet die ik ongeveer nodig heb.
Voor mij niet. Bulkenquote:Op maandag 13 september 2010 10:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja het is wel lekker, maar veel te veel calorieën.
Geniaal niet?quote:Op maandag 13 september 2010 10:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus dat wijf maakt zich er druk om wat men wel niet van haar lijflucht moet denken na overlijden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |