Nee, doe maar geen plaatjequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
een bult, op 't hoofd, waar dan een wit balletje (vet?) in zit dat groeit... eens kijken of ik 't kan googlen
I know, right? Slechte oren komen uit mijn moeders familiequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ze niet. Maar ik heb dan weer allemaal andere dingen
.
Die laatstequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know, right? Slechte oren komen uit mijn moeders familie
Een goed ding dat ik ook geerfd heb: ik word waarschijnlijk niet grijsIk heb fijn bruin haar, net zoals mijn vader en zijn moeder, en mijn oma had op haar 77e maar een paar grijze haren, mijn vader heeft nog niets
Terwijl mijn moeder onwijs grijs is en mijn broertje waarschijnlijk voor z'n 30e ook al
Ach, ik heb dat voordeel, mijn broertje heeft donkere ogen & getinte huid ook geerfd van mijn moeder, terwijl ik lelieblank benquote:
hihiquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:49 schreef Phaidra het volgende:
Hahaha, ik ontdekte vorige maand de eerste grijze haar bij mijn vriendje! En precies op die dag wassie 31 geworden... Hij vond het niet zo leuk.
Meneer CF (32) heeft er ook al best wat. En zijn haargrens is zich aan het verplaatsenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:49 schreef Phaidra het volgende:
Hahaha, ik ontdekte vorige maand de eerste grijze haar bij mijn vriendje! En precies op die dag wassie 31 geworden... Hij vond het niet zo leuk.
Hahaha, meneer CF en ik worden altijd even oud geschatquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meneer DaD (32) heeft enorm dik, donker haar. Mensen schatten hem ook altijd 24, dus dat vindt 'ie wel leuk natuurlijk..
Vrouwen wel. Sprak de expertquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:00 schreef Abbadon het volgende:
mannen worden knapper naarmate ze ouder worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |