Ja, ik ken het. Je moet elk loonstrookje goed nakijken en als je bij ze weggaat zorgen dat je al je geld uitbetaald krijgt!! Als je daar niet specifiek om vraagt houden ze het gewoon!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:26 schreef neen het volgende:
Dan moet ik morgen maar even langs het uitzendbureau om m'n uitbetaling te fixen, wat een achterlijke lui daar zeg... ik daarheen met m'n paspoort, maken ze een kopie. Denk ik van oke, dat is prima. Word ik later gebeld dat het gescand moet worden en dat dat per se bij hen moet gebeuren. Wat een oude zak stront is die intercedent, ik heb even m'n boze stem opgezet en verteld dat ik hier niet van gediend ben en anders wel naar een ander uitzendbureau ga. werk zelf geregeld maar omdat ik gewoon tijdelijk ben moest het om cao-technische redenen via een uitzendburea![]()
En ze pakken nog meer geld dan ik
Uitzendburea's![]()
![]()
Ik vind 't een geweildig boek, maar je moet het in november lezen en niet in de zomerquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:09 schreef Laureline het volgende:
Frits had Bessen-appel.
'Die man zei: Appel-bessen', zei ze, 'wijn'.
Ja zeg, da's oneerlijk tegenover Australiërs!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind 't een geweildig boek, maar je moet het in november lezen en niet in de zomer
Huh hoe bedoel je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Je moet elk loonstrookje goed nakijken en als je bij ze weggaat zorgen dat je al je geld uitbetaald krijgt!! Als je daar niet specifiek om vraagt houden ze het gewoon!
Bij mij pakten ze 10 euro van de 19. Hmpf.
Ja zeg, je kan nou eenmaal niet met de hele wereld rekening houdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja zeg, da's oneerlijk tegenover Australiërs!
Het was nog donker, toen in de vroege morgen van de tweeëntwintigste december 1946 in onze stad, op de eerste verdieping van het huis Schilderskade 66, de held van deze geschiedenis, Frits van Egters, ontwaakte.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind 't een geweildig boek, maar je moet het in november lezen en niet in de zomer
Héérlijk kogelbiefstukje (van de C1000!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef kaasplankje het volgende:
De salade was goed GreysWat heb jij gegeten?
Kaas, met zulke zinnen hossel je geen chickies hoor!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb net de kussens van de bank omgedraaid, en nu is ie weer helemaal schoon!Er zaten allemaal vlekken op
Het chickie dat ie wil hosselen zal er geen aanstoot aan nemen denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Kaas, met zulke zinnen hossel je geen chickies hoor!!
Haha hoeft ook niet hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Kaas, met zulke zinnen hossel je geen chickies hoor!!
Hahaha en dan de schone kant bewaren voor als je familie op visite komtquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het chickie dat ie wil hosselen zal er geen aanstoot aan nemen denk ik.
Sterker nog, die heeft geholpen met het creëren van de vlekken misschien!
Mental image van Kaas bezig achter de verwarming!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha hoeft ook niet hoordie hoes van de bank kan er helemaal af maar dat is zoon gedoe
![]()
btw alsof 't bij jou achter de verwarming ook schoon is
Hihihi!quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi!
Greys, waarom ligt er modder op je vloer?
Ja. Nou. Alsof er bij jou geen onkruidje in je tuin staat!!!!!
Daar heb je wel een beetje gelijk in denk ik CF!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je humeur weer een beetje in de lift zit, Greys. Of ligt dat aan mij?
En verder wil ik nog even opmerken dat het jouw schuld is dat ik nog altijd niet zo'n leuk prive-saunaatje heb geboekt. Er zijn hier massa's van die dingen en meneer CF wil dan ineens wel mee (hij past voor openbaar)...
Maar dan moet ik weer denken aan wat jij daarover zei
Je draait de kussens om en de bank is weer helemaal schoon?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb net de kussens van de bank omgedraaid, en nu is ie weer helemaal schoon!Er zaten allemaal vlekken op
Ja, dat klopt. Superhandig. De aangifte is echt een eitje. Ik heb afgelopen weekeinde de aangifite 'recht van successie' ingevuld. Dat was de Hel. Voorbeelden:quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
En die Belasting ja... hmpf. Klopt het dat als je het formulier download en je vult je ID in dat er dan automagisch al allemaal gegevens en bedragen in komen te staan?
Ja dat deden wij ook, maar ik ben tegenwoordig op maandag echt de hele dag weg, dus dat is dan niet zo handig. Op de een of andere manier is toen donderdag de nieuwe dag geworden waarop we gaan, de andere dagen komen ook niet zo lekker uit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wanneer doe jij dat?wij altijd op zondag, en dan maandag boodschapjes doen
juh.. moet ook afspraak maken voor mn vetbulten (op mn hoofd) en voor een pilrecept, maar ben de naam van de arts vergetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:31 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge. MoBlo, je bent wel vaker ziek geweest deze winter... Toch? Moet je niet een keer naar de huisarts?
Ik ben ook weer voor de miljoenste keer verkouden, grmpf.
Heb jij die ook?quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juh.. moet ook afspraak maken voor mn vetbulten (op mn hoofd) en voor een pilrecept, maar ben de naam van de arts vergetendus moet binnenkort even langslopen
zal ik meteen vragen of men mijn weerstand ff kan checken ofzo
jup.. de hele familie van moederskant hierquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb jij die ook?. Ik ben er ook mee gezegend.
Grappig, hier komen ze van vaderskant, maar alleen aanwezig bij de vrouwelijke familieleden. Ik heb ze over m'n hele lichaam, ook al eerder een paar weg laten halen. Die op m'n hoofd worden ook groter, dus die moeten er binnenkort ook maar aan geloven, maar ik vind dat zo'n eng idee om in m'n hoofd te laten snijden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jup.. de hele familie van moederskant hier
heel heel heeeeeeeeeeel fijn
maar heb m nog nooit weg laten halen, ze schijnen terug te komen, en ik ben bang dat het pijn doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |