Ja, ik ken het. Je moet elk loonstrookje goed nakijken en als je bij ze weggaat zorgen dat je al je geld uitbetaald krijgt!! Als je daar niet specifiek om vraagt houden ze het gewoon!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:26 schreef neen het volgende:
Dan moet ik morgen maar even langs het uitzendbureau om m'n uitbetaling te fixen, wat een achterlijke lui daar zeg... ik daarheen met m'n paspoort, maken ze een kopie. Denk ik van oke, dat is prima. Word ik later gebeld dat het gescand moet worden en dat dat per se bij hen moet gebeuren. Wat een oude zak stront is die intercedent, ik heb even m'n boze stem opgezet en verteld dat ik hier niet van gediend ben en anders wel naar een ander uitzendbureau ga. werk zelf geregeld maar omdat ik gewoon tijdelijk ben moest het om cao-technische redenen via een uitzendburea![]()
En ze pakken nog meer geld dan ik
Uitzendburea's![]()
![]()
Ik vind 't een geweildig boek, maar je moet het in november lezen en niet in de zomerquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:09 schreef Laureline het volgende:
Frits had Bessen-appel.
'Die man zei: Appel-bessen', zei ze, 'wijn'.
Ja zeg, da's oneerlijk tegenover Australiërs!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind 't een geweildig boek, maar je moet het in november lezen en niet in de zomer
Huh hoe bedoel je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Je moet elk loonstrookje goed nakijken en als je bij ze weggaat zorgen dat je al je geld uitbetaald krijgt!! Als je daar niet specifiek om vraagt houden ze het gewoon!
Bij mij pakten ze 10 euro van de 19. Hmpf.
Ja zeg, je kan nou eenmaal niet met de hele wereld rekening houdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja zeg, da's oneerlijk tegenover Australiërs!
Het was nog donker, toen in de vroege morgen van de tweeëntwintigste december 1946 in onze stad, op de eerste verdieping van het huis Schilderskade 66, de held van deze geschiedenis, Frits van Egters, ontwaakte.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind 't een geweildig boek, maar je moet het in november lezen en niet in de zomer
Héérlijk kogelbiefstukje (van de C1000!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef kaasplankje het volgende:
De salade was goed GreysWat heb jij gegeten?
Kaas, met zulke zinnen hossel je geen chickies hoor!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb net de kussens van de bank omgedraaid, en nu is ie weer helemaal schoon!Er zaten allemaal vlekken op
Het chickie dat ie wil hosselen zal er geen aanstoot aan nemen denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Kaas, met zulke zinnen hossel je geen chickies hoor!!
Haha hoeft ook niet hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Kaas, met zulke zinnen hossel je geen chickies hoor!!
Hahaha en dan de schone kant bewaren voor als je familie op visite komtquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het chickie dat ie wil hosselen zal er geen aanstoot aan nemen denk ik.
Sterker nog, die heeft geholpen met het creëren van de vlekken misschien!
Mental image van Kaas bezig achter de verwarming!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha hoeft ook niet hoordie hoes van de bank kan er helemaal af maar dat is zoon gedoe
![]()
btw alsof 't bij jou achter de verwarming ook schoon is
Hihihi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |