Nee, doe maar geen plaatjequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
een bult, op 't hoofd, waar dan een wit balletje (vet?) in zit dat groeit... eens kijken of ik 't kan googlen
I know, right? Slechte oren komen uit mijn moeders familiequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ze niet. Maar ik heb dan weer allemaal andere dingen
.
Die laatstequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know, right? Slechte oren komen uit mijn moeders familie
Een goed ding dat ik ook geerfd heb: ik word waarschijnlijk niet grijsIk heb fijn bruin haar, net zoals mijn vader en zijn moeder, en mijn oma had op haar 77e maar een paar grijze haren, mijn vader heeft nog niets
Terwijl mijn moeder onwijs grijs is en mijn broertje waarschijnlijk voor z'n 30e ook al
Ach, ik heb dat voordeel, mijn broertje heeft donkere ogen & getinte huid ook geerfd van mijn moeder, terwijl ik lelieblank benquote:
hihiquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:49 schreef Phaidra het volgende:
Hahaha, ik ontdekte vorige maand de eerste grijze haar bij mijn vriendje! En precies op die dag wassie 31 geworden... Hij vond het niet zo leuk.
Meneer CF (32) heeft er ook al best wat. En zijn haargrens is zich aan het verplaatsenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:49 schreef Phaidra het volgende:
Hahaha, ik ontdekte vorige maand de eerste grijze haar bij mijn vriendje! En precies op die dag wassie 31 geworden... Hij vond het niet zo leuk.
Hahaha, meneer CF en ik worden altijd even oud geschatquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meneer DaD (32) heeft enorm dik, donker haar. Mensen schatten hem ook altijd 24, dus dat vindt 'ie wel leuk natuurlijk..
Vrouwen wel. Sprak de expertquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:00 schreef Abbadon het volgende:
mannen worden knapper naarmate ze ouder worden...
Nee, ik denk dan ook dat ik het gewoon dit weekend ga doen ipv vandaag. Heb nu meer zin om lekker tegen de verwarming aan te kruipen met een boek, dus dat ga ik doen. Maar wel even m'n kamer opruimenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
awh
huis poetsen als je ziek bent. Helpt dat?
hier volgende week het huis poetsen, als de katjes weg zijn..
virtueel uit de buurt blijven?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:13 schreef cyclechick het volgende:
Iedereen is ziek! Willen jullie mij niet aansteken en een beetje uit mijn buurt blijven vandaag?
Morgen kom ik naar Utrecht met m'n bacillenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:13 schreef cyclechick het volgende:
Iedereen is ziek! Willen jullie mij niet aansteken en een beetje uit mijn buurt blijven vandaag?
Yo, kom maar! Moet je wel opschieten, want ik moet over een dik kwartier de deur uit!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:11 schreef cyclechick het volgende:
Klinkt lekker Co, daar heb ik ook zin in, maar ben te lui om het te maken en heb ook geen flieta, mag ik met jou mee eten
Nope, van die Time out volkoren dingen (die doen net of ze gezónd zijn, maar ze liegenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
chocobiscuits, van die scholiertjes?
Oh dan moet ik wel heel hard fietsen, dat red ik denk ik nét niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Yo, kom maar! Moet je wel opschieten, want ik moet over een dik kwartier de deur uit!!
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope, van die Time out volkoren dingen (die doen net of ze gezónd zijn, maar ze liegen)
Ze is niet meer online geweest dus ik gok van welquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Weet iemand of Tink nog is vertrokken naar warmere oorden?
Aww...quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
iedereen is ziek
en ik hier ga maar even douchen want als ze me zo zien binnenkomen op 't werk schoppen ze me helemaal meteen naar huis![]()
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:00 schreef Abbadon het volgende:
mannen worden knapper naarmate ze ouder worden...
quote:Mannen zijn ijdeler dan vrouwen
Uitgegeven: 26 maart 2009 10:10
AMSTERDAM – Vrouwen geven vaker innerlijke waarden als motivatie om af te vallen. Mannen gaan juist afvallen om alleen het uiterlijk te veranderen.
Ruigrok|Netpanel deed in opdracht van NewFigure onderzoek naar de redenatie achter afvallen. In totaal gaf 78 procent van 800 ondervraagden aan ontevreden te zijn over het gewicht.
De meeste vrouwen (64 procent) diëten om zich in het algemeen beter te voelen. 32 procent doet dit specifiek om het zelfvertrouwen te vergroten.
Bij de mannen ziet 37 procent juist geen enkele samenhang tussen zelfvertrouwen en lichaamsgewicht.
De belangrijkste reden om af te vallen is bij beide groepen het verbeteren van de gezondheid met 61 procent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |