wat zij zegt...quote:
Jullie twee saaierdsquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:29 schreef conleche het volgende:
Ik weet ook niet of het vol te houden is, om altijd maar minder te eten dan je trek hebt.
quote:De vrouwen op het tropische Japanse eiland Okinawa zijn de oudste en gezondste mensen op aarde. Hun geheim? Een combinatie van kleine porties eten en stoppen als je voor 80 procent voldaan bent. Zo voelen ze zich nooit opgeblazen en eten ze niet te veel.
quote:
Ga je ook weer eens voor ons zingen?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de zangkunsten van Abbadon.
Dus als je een schat bent ga je weer eens een liedje voor ons opnemenquote:
wat heeft het feit dat ik een schat ben daar nu weer mee te maken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dus als je een schat bent ga je weer eens een liedje voor ons opnemen
Nou, je doet ons veel plezier met een liedje. Dus dan ben je een schatquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat heeft het feit dat ik een schat ben daar nu weer mee te maken?
Fok!Idols? ik denk het niet, lieverd
ja, gewoonquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
Moblo, prachtig gezongen trouwensHelpt mee dat het één van mijn favo liedjes is!
En in je intro stukje zei je precies hetzelfde als vorig jaar'ik hoop dat jullie het leuk vinden en anders, nou dan maar niet
' of iets in die strekking. Waarom??!
Niet doen, is geen reden toe, je zingt prachtigquote:
Typisch MoBloquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
'ik hoop dat jullie het leuk vinden en anders, nou dan maar niet'
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet doen, is geen reden toe, je zingt prachtig
En ook al een extra krekker, toe maarquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwakveense, ik heb speciaal voor jou vanavond twéé vissticks gegeten, uit de oven!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
En ook al een extra krekker, toe maar.
Ik ben fier op u!
Sonja zegt zelf dat je wat extra's mag eten als je gaat sporten of erg actief bent op een dagquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Zit nog steeds onder de 1000...
Ik twijfel of ik zometeen nog even op de hometrainer zal gaan zitten... Heb morgen wel een hele intensieve dag met waarschijnlijk weinig eten en veel lopen en staan... En fysio gehad vandaag... hmm hmm..
Nou geloof ik niet zo in het toepassen van gemiddelden op individuen, maar kan jij echt leven op zo weinig?quote:
Ik zou 't niet doen. Maar ik ben dan ook aartsluiquote:Ik twijfel of ik zometeen nog even op de hometrainer zal gaan zitten... Heb morgen wel een hele intensieve dag met waarschijnlijk weinig eten en veel lopen en staan... En fysio gehad vandaag... hmm hmm..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |