ja, ik hoop ook vna harte dat dit m'n laatste tentamen ooit is. Op zich hardstikke interessant (quantatieve methodologie, vooral construcitivst en naturalist...en discourse analysis), maar het dingen uit je hoofd leren vind ik zo nutteloos. Ik leer liever hoe ik het toepas!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
Leuke TT, Adelante
Nynke, ik heb niet erg uitgebreid geinformeerd naar PhD-studies in andere landen, omdat ik gewoon een heel goed aanbod kreegAfijn, ik ben officieel student, ik krijg geen salaris maar een beurs, maar ik hoef geen tentamens meer te doen. Thank goodness
Waar is Leintjuh dan?? Niet zo gelovig??quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb eigenlijk ook wel zin om ff naar de kerk te gaan
Sowieso zit je met een beetje boezem gauw verkeerd bij de H&M. Vaak zat gehad dat truitjes/jurkjes daarom niet passen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vind ik ook zálig en gaan wij vanavond eten (delen) bij een biefstukje en een paar frietjes![]()
En je post over die broek was echt wel een beetje een troost! Dank je!
Nee, Leintjeuh is nog dwalendequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar is Leintjuh dan?? Niet zo gelovig??
Clarencequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
Zonnebril Elisa: gezien.
Deze tijgert: zat alleen te kijken naar zijn schele oog en toen dwaalden mijn gedachten af naar Daktari.
Volgensmij moet die laatste nog in de bios komen? Of is het een oude?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
Ik zag laatst previews op tv van films (of zijn ze al uit?)http://forum.fok.nl/topic/1271570/1/50#67401562
Last Chance Harvey met Dustin Hoffman en Emma ThompsonZag er superleuk uit!
Two Lovers met o.a. Gwyneth Paltrow, Joaquin Phoenix.
Misschien neerlaad-tips voor je, Goodbye?
die zit ook in Pork and Beans van Weezerquote:
Hier moet ie nog in de bios komen, maar hij is uit 2008 staat er op IMDBquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij moet die laatste nog in de bios komen? Of is het een oude?
Vanavond komt er volgensmij niet echt iets op. Ze hebben vaker leuke films op donderdag of zondag.
Dan wacht ik wel op de bios, vind ik leuker dan op m'n laptop kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier moet ie nog in de bios komen, maar hij is uit 2008 staat er op IMDB
wanneer doe jij dat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp, ben weer aan het nadenken over het weekmenu...
Die blauwe? Hoe zijn ze? Ik heb ze ook besteld namelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:31 schreef Muis006 het volgende:
Wehehe mijn nieuwe gympen staan hier voor me op de grond, en ik heb alweer een nieuw paar schoenen op het oog
Héél erg leuk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die blauwe? Hoe zijn ze? Ik heb ze ook besteld namelijk![]()
Oké gaaf! Die paarse waren al uitverkocht, terwijl ik die juist niet mooi vindquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Héél erg leuk!ik kan niet wachten tot ik beter ben en weer fatsoenlijk kan lopen, dan doe ik ze aan
Ik was een beetje bang dat de kleur vaal zou zijn in het echt, maar ze zijn echt precies dezelfde kleur als op de site.
Ja ik vind die paarse ook vreselijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké gaaf! Die paarse waren al uitverkocht, terwijl ik die juist niet mooi vind![]()
Ik moest nog sneakers voor mijn komende citytrip(s), want ik heb alleen maar hakken
Ja, maar dat vond ik dan weer een beetje saaiquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind die paarse ook vreselijkdus daar hebben we dan geluk mee!
Ze zijn er ook nog in het wit overigens.
En nu ga ik eten, of althans een poging doen tot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |